1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PlayBoyz zoekt spelers!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pride, 15 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Goedendag mede Fifa 13 spelers,

    In de laatste paar weken hebben ik en Magixz en nog andere mensen besloten een team op te richten met Fifa 13. Nu hebben wij gemerkt dat er eigenlijk niemand komt spelen op ons 2 naar.

    Mede voor die reden hebben wij besloten dit topic op te richten en nieuwe spelers te werven.

    De posities die wij spelen zijn:

    Dagger = Roidz NL (GK)
    Magixz = Toorop NL ( Any of RS )

    Alle overige posities zijn dus nog vrij. Over de Any of RS plaats kan gewoon overlegt worden, dit maakt Magixz niet heel veel uit.

    Wij zoeken team spelers. Geen eigen glorie mensen die altijd zelf willen scoren en de bal niet afgeven. Het doel is uiteraard zo hoog mogelijk te komen qua divisies.

    Momenteel zitten wij met 2e in divisie 8. Wij spelen best vaak Clubs en zijn dus een actieve groep. Als ofwel ik of Magixz on line zijn kan er ook gewoon clubs gespeeld worden. We hoeven dus niet altijd met het volledige team te zijn. We spelen zowel voor fun als voor de winst.

    Ik en Magixz kunnen al goed met elkaar spelen, maar we willen een grotere ploeg. Dit is niet alleen gezelliger maar je hebt ook meer bewegings vrijheid op het veld.

    Minimale vereisten:

    - 16+ ( liefst 18+ )

    - Headset is een must, zonder headset zul je ook niet mee mogen spelen ook al zit je al in de club. Dit doen we omdat je gewoon moet kunnen praten. Onthoud het is een team spel, maakt niet uit hoe awesome je bent dit moet gewoon.

    - Je gemak kunnen houden. Schelden of vloeken kan altijd een keer zolang je maar niet je team uit gaat schelden. We spelen als een team dus gedragen we ons er ook naar. Zeggen dat iets beter kan oid kan natuurlijk wel als het op een normale manier gebeurd.

    - Geen kinderachtig gedrag. Mochten we meerdere spelers hebben die dezelfde positie willen beslissen ik en Magixz wie waar speelt. Hierover wil ik dan ook geen gezeur of gemauw. Mocht je nog altijd die positie willen pak 1 van ons dan even apart en leg het uit, je kunt dan altijd bewijzen dat jij beter bent op die positie, wij kunnen het verder regelen.

    - Goed nederlands kunnen spreken.


    Dit was het wel zo'n beetje. Heb je interesse? Laat hier dan een bericht achter met positie, tijden dat je vaak on line bent en je gamertag. Ik en Magixz zullen je dan adden. Je kan uiteraard ook een PM naar me sturen.
     
  2. VatoGonzalez

    VatoGonzalez Guest

    Ik wil nog wel altijd meedoen! Ben er vaker voor de avond, 's avonds ben ik er vaak niet.

    Pos: Any, CAM, LW/LS
     
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    In de middag ben ik sowieso nooit on line. En Magixz ook weinig. Iedereen heeft gewoon werk en/of school. Dus we spelen juist vaker in de avonden dan in de middag.
     
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    1 topic is voldoende.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina