daar zijn oefenpotjes tegen elkaar beter voor toch? niet voor rankings en je mannetje kijgt ook nog verdiensten
Ik keep wel tegen looney, komt geen bal in jonguh gister was ik er ook niet mannen, stond met klap band in frankrijk was om 12 uur in de avond pas thuis..
Rofl, ik was er gister middag ook maar toen wou je niet clubbe winter.... En gister avond moest ik naar het eten weg helaas.
Looney, als je wilt joinen moet je het gewoon zeggen Maar ik strip voor jou al vanaf 1 euro per uur. Moet wel langs de Mac kunnen als ik klaar ben.
Jezus Frank, heb e niks te doen ofzo? Ga eens wat meer teamleden toevoegen aan Panini, zodat je niet geheel afhankelijk bent van Peter en je wat vaker kan spelen.....dan heb je wat meer omhanden en niet zoveel tijd om je met ons te bemoeien misschien
Gelukkig spelen jullie zoveel..... ene week spelen wij inderdaad meer dan anderen. En waarom meer teamleden? wij kiezen bewust om met zijn 2en te spelen en af en toe doet queenie paar potjes mee \o/
srry winter maar draai laatste dagen veel over uren maar ik ben er zowiezo vanavond tot 00:00 ga zo ff douche en dan kom ik online nieuwe functie komt ook meer bij kijken dan alleen werken
Jaaa ik zit met het probleem dat Dishonered uit is. Dus die heb ik nu voor de PC. Spoiler Maar als ik Dishonered doe zet ik wel gewoon de Xbox aan. Dus als jullie dan willen clubben invite me dan want dan doe ik gewoon mee.