Totaal geen assist is iets voor de muis. Controller heeft dat gewoon een beetje nodig. De spelers die nu een muis aansluiten op de box hebben een gigantisch voordeel.
Dat is opvallend. Reinstall voor een patch zou normaal gesproken niet nodig moeten zijn. Rommelig update proces tot nu toe.
Ahhh.. Het zijn toch echt de zielige no lifers die op taal foutjes letten.. So lang ymant snapd wad ik bedoel iz hed voor my goet genoech Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Ik vind iemand die met kerst iemand moet afkankeren nogal zielig. Fijne kerst jochie Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Zijn wel ergere dingen op de wereld.. Maak je daar druk om ipv van mijn schrijven of mijn account naam Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Even zielig als iemand "sneue stoner" noemen. Lekker on topic weer graag. Want dit gaat nergens over.
Ja ik vind hem nog steeds leuk. Loopt ook veel beter sinds de twee patches, al is het nog niet ideaal. Qua gameplay zou ik aanraden om Fortnite battle royal te proberen en als je dat principe leuk vind en een realistischer versie wilt is PUBG wel wat je wilt spelen. Vind je Fortnite helemaal niks qua gameplay moet je deze ook niet halen. Solo vind ik vooral leuk omdat je in het begin vaker rustiger kan looten, met een team heb je toch meer loot nodig en drop je sneller op iets drukkere plekken waardoor je eerder in gevecht komt. En de endgame is eigenlijk altijd retespannend. De game begint pas een beetje na de 1e cirkel.
Hier, koop jij dit maar https://tweakers.net/aanbod/1543709/gran-turismo-sport-standard-edition-playstation-4.html