ik vind de standaard instellingen veel te hoog. Speel met alles op 2 of drie, een aantal mensen vind het zelfs fijn om alles op 1 te hebben. Standaard is 5 geloof ik
Inderdaad, maar het scheelt nu met deze update ook wel dat je de 'aim accelerator' kunt aanpassen. Als je deze nu op 0 zet is je aim veel constanter en kun je de sensitivity wat opschroeven. Hier nog 2 clips van mij van ongeveer een week geleden. Mijn eerste solo win, wellicht het voordeel/geluk dat ik van de rots gebruik kon maken, maar ik lokte hem imo wel prima weg bij zijn jeep door deze te naden. Hier nog een 2 vs. 3 waarbij ik ze alle 3 weet te killen en zo de chicken dinner binnensleep.
Weet iemand of de hogere crates ook betere items bevatten? Of is het slim alleen de 700 en 1400 te openen?
Gewoon random is het. Dus een 700 crate kan zo’n biker/survival crate bevatten en 5k crate een wanderer crate bijvoorbeeld.
Vraagje: ik heb een xbox one x en het viel me op dat de game maar een kleine 5,24 GB groot is.. Moet dit niet groter zijn voor een enhanced game?
voor 1 map heb je niet zoveel nodig, al zijn de updates die je nog moet installeren ook een paar gig groot dus reken maar eerder op 12+ gig.
Er staan geen updates klaar dus alles is geinstalleerd. Als ik kijk bij game beheren zie ik dat de game 5,3 GB groot is.. Klopt dit?
Ja, klopt. Updates vervangen vaak files, in plaats van dat ze er bij komen. Er zijn zelfs veel updates die de totale game kleiner maken. Je Xbox downloadt automatisch de nieuwste versie, dus als je de game gewoon kan opstarten heb je altijd de meest recente versie.
Als je een X hebt: jawel. Maar als ik daarna bij mijn broertje met een normale One ga kijken merk ik dat wel goed hoor. Gebouwen, objecten etc. worden een stuk later ingeladen bijvoorbeeld.