Playfire : Bringing gamers together!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Excess-Denied, 22 sep 2010.

1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Een tijdje terug kwam ik door een paar leden van XBW op Playfire.com terecht, na die tijd kom ik er nog erg vaak. Het leuke aan Playfire vind ik dat je jouw eigen game collectie kan vast zetten op het www, zodat je altijd even terug kan kijken welke games je allemaal hebt gespeeld. Voor mij is dat 19 jaar dat ik games speel dus in die tijd heel wat gezien en gespeeld. :) Ook de Quiz vragen zijn wel leuk, het is zeg maar een soort van Facebook/Hyves alleen dan voor gamers only.

Ik heb even gezocht of er een topic over Playfire was maar niet kunnen vinden, als er wel ergens een topic van is dan mag deze uiteraard gesloten worden. Misschien kunnen we in deze topic wel elkaar toevoegen op Playfire, of dingen bespreken over Playfire.

Lijst met members van XBW met een Playfire account: (als je jou account in deze topic post voeg ik hem hier in de lijst toe)
    - WinterBase
    - DulleNL
    - Nightbringer
    - SilverAqua
    - Samwise

Het is uiteindelijk nog steeds in beta uitvoering.

Wat is Playfire? (van Wiki)

Laatst bewerkt: 5 mrt 2011
  2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Hele tijd terug heb ik ook eens een account aangemaakt. Hier is 'ie te vinden :)

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  4. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    @Winterbase
    Haha ja door jou ben ik lid geworden van Playfire, maar heb al gezien dat jij er niet veel mee doet. :9

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Oe dat heb ik ook!

Link staat volgens mij in m'n sig :)

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Wel leuk, maar ik ga echt niet 30+ jaar terug al mijn games invullen. Heb overigens nog erg veel originele PC games (inclusief de mooie dozen die er toen nog omzaten) uit de periode 88-2000 hier liggen.

Console games heb ik bijna allemaal door verkocht, op een paar xbox en 360 spellen na ...

7. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ik vond dat juist leuk om te doen, vooral om te kijken of de games nog terug te vinden zijn. Ik kon zelfs Bruce Lee van de Atari 800XL terug vinden dat was namelijk mijn eerste game die ik speelde _O_

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Als ik de c64 games mee ga tellen, pfffff, dan zijn het er echt veel. Ook Bruce lee gespeeld btw...

9. Samwise

Samwise Kaas komt van melk

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk! heb me ingeschreven.
    http://www.playfire.com/Revani

de eerste pagina van ´add games, heb ik echt op 3 na gespeeld ofzo, ik ga wel ff bezig zijn met alle games toevoegen, maar net als op www.whatthemovie.com is het altijd leuk om terug te zien wat je hebt gezien/gespeeld :)

10. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Vind ik ook! :) Ik zal je toevoegen als je dat goed vind!:thumbs:

11. Samwise

Leuk Bevonden:
    0
    Sure!
    leuk ook die vragen! best lastig soms, en van trophies weet ik echt niks.. maar wel uitdagend!

12. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja die vragen zijn soms idd erg pittig, sommige ervan zijn ook in andere talen ben er al een paar in het Chinees tegengekomen :D, die heb ik maar op de gok ingevuld.

Dat van die Trophies zijn toch die 'wannebee' Achievements voor de Playstation?

13. Samwise

Leuk Bevonden:
    0
    ja precies, gewoon achievements maar dan in de vorm van een trofee, en als je alle normale trophy's hebt dan krijg je een platina trophy geloof ik.. dat is het enige verschil..

hoe gaan de vragen bij jullie? 28 goed en 18 fout :9 schaam schaam.

14. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Haha nou dan ben je nog goed bezig hoor ;) dit zijn mijn stats voor die vragen.

All time:
    Correct: 203 (49%)
    Incorrect: 213

Rank overall: 6444

:+

Laatst bewerkt: 25 sep 2010
  15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    All klopt die site niet altijd:

DulleNL unlocked ALL the achievements for Stranglehold
    I wish... :+

Ook klopt mijn gamerpic al tijden niet meer. Ach ja...

16. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb me even aangemeld maar voegen jullie alleen games toe die jullie uitgespeeld hebben, of alleen games die jullie daadwerkelijk in de kast hebben staan of gewoon alles wat al eens gespeeld is?

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb (bijna) alles toegevoegd wat ik ooit in mijn bezit heb gehad (dus niet de games die ik eens een keer bij vrinden heb gespeeld). Lang niet alles heb ik nog in huis, maar ooit had ik ze. :p
    Jammer dat ik een hoop van de oudere games ben vergeten, maar ach... Dit is ook al voldoende.

18. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb ook alles toegevoegd wat ik speel of in het verleden heb gespeeld, zal er best een paar vergeten zijn maar die games hebben dan blijkbaar niet echt een indruk gemaakt.

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Site heeft een upgrade/update gekregen.
    http://www.playfire.com/DulleNL

edit: Oei, dit is een grotere kick van het topic dan ik dacht. :+

edit2: Kan ik nu geen oude games meer toevoegen? Het lijkt dat ie alleen nog maar games tracked van ystemen met een 'Gamertag' (PSN, XBL en Steam)
    En mijn PSP games? PS2? Xbox 1? etc. Alles wat ik vóór deze update had toegevoegd is er nog, maar ik kan dus niks nieuws meer toevoegen.

Wel leuk dat ie nu ook Achievement Rarity tracked.

edit3: Laat maar. Ik ben blind. :+
    Leuke upgrade verder. Zal de site nu weer vaker gaan bezoeken.

Laatst bewerkt: 5 mrt 2011
  20. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja heb het idd ook gezien, vond het oude design toch leuker/beter werken. Ga nu ook weer vaker Playfire bezoeken. :)

Deel Deze Pagina