Uncharted 2 heb ik half jaar terug enorm veel gespeeld. Helaas nu niet meer, misschien toch weer eens tijd om weer te spelen. Mijn PSN is Public_Enemy.
Bump bam. Wat mij betreft niet op vaste avonden, maar deze thread lijkt mij nog steeds erg geschikt om game-afspraken te maken.
Gekozen voor de donderdag maar de zondag vind ik ook prima, al duurt het nog wel even voor ik een PS4 heb ( PS3 zullen wel niet veel avondjes voor komen ).
Kunnen we gewoon niet een (officiele) party chat openen op de PS4, wie dan wilt joinen is welkom. Omdat het zo een grote groep is, is er denk bijna altijd wel iemand online en dus ook wel in de partychat.
Tuurlijk! Ik heb de oude tekst helemaal weg gehaald, die zorgde geloof ik voor de nodige verwarring; my bad. Het is de bedoeling dat deze thread wordt gebruikt om game-afspraken te maken. Al voorziet het nieuwe forum er straks beter in. Dit hoeft wat mij betreft niet op een vast tijdstip of vaste dag.
Ik wil ook wel eens co-op Resogun proberen. Vanavond werk ik helaas dus kan ik niet maar voel je vrij om me toe te voegen.
Hoe laat is dat? Net de hele dag lopen water hozen ivm een verstopping, iaw moet nog werk inhalen <_<