Misschien kun je die ps3 gamertags beter in de start post zetten, anders moet je een nieuw topic aanmaken voor 10 gamertags ofzo Maar ik denk dat ik er zondag wel bij ben, ik zal mn headset alvast opladen en een notitie maken in mn agenda. Anders ga ik het vergeten
Ik ben voor nog een keer CoD4, een retry zeg maar. Ow wacht ik ben mod met modpowers: We gaan gewoon CoD4 doen
Hey mensen ik kan van 20.00 tot 21.00 laat hier even weten of dat ok is, anders moet er iemand anders een lobby aanmaken
no prob, maar je bent daarentegen ook nog eens de enige die heeft gereageerd. Zonde, maar zo gooi ik zo iig geen lobby open
Sorry jongens, ik was het vergeten. Kwam er pas weer achter toen ik dit topic vandaag weer zag. Heb ik het weekend niet op xboxworld gezeten, omdat ik veel te druk bezig was met mn nieuwe aankoop. De iPhone. Maar zo te lezen was ik niet de enige die er niet was. En dan bovenaan de pagina nog zeggen dat ik opschrijf omdat ik het anders vergeet
Er was helemaal niemand. Heb ook niet de moeite genomen om uberhaupt een lobby te openen. Ik was er al bang voor dat dit enigzins zou floppen, gebeurt nou eenmaal vaak als je iets dergelijks wilt organiseren. Verder no harm done en als iemand een lobby wil openen voor wat xbw-ers moet ie dat gewoon hier neerzetten. Misschien lukt het de volgende keer wel.
Ik doe graag een keer mee, maar heb de meeste multiplayer games voor de 360 gekocht. Resistance of Warhawk lijkt me tof!
Ik moet tot 9 uur werken, maar ik heb er wel zin in eigenlijk. Is al weer een tijdje geleden dat ik COD 4 heb gespeeld.