tijd verplaatst naar 21.00. Echter bij niet genoeg aanmeldingen gaat het niet door. Moeten toch iig vier zijn imo.
Mooi 21.00 uur is goed, dan ben ik er ongeveer tussen 21.15 en 21.30 bij. Ik hou dit topic wel in de gaten of het doorgaat.
Doe graag een paar keer mee Moet nog een headset kopen ik heb nu resistance en COD3 Tag : Rishikiller_NL
Schiet helaas nog steeds niet op. Ik heb wel de indruk dat erg veel mensen CoD4 hebben en met Unreal moet er online ook genoeg te beleven zijn.
ach kev, aan een dood paard trekken schiet niet op! Eerst moet sony de on-line opties van bill maar eens goed bestuderen en wellicht dat er dan wat schot in de zaak komt... ....maar effe on-topic, UT3 vandaag hoop ik binnen dus deze tijdelijke "ps3 exclusive" zal me wel op het psn begeven...\o/ en dan zal ik je (as usual) effe fragge
Het zijn de members hier die de dode paarden zijn En jij mij fraggen.....yeah right utIII is onderweg en ik hoop voor jou dat jouw exemplaar een paar dagen eerder komt.
Online moet er nog een hoop veranderen idd. Wat ligt de xbox 360 hier qua kwaliteit ver voorop zeg. Wat ik ook zo vaag vind is dat echt niemand praat tijdens warhawk, ligt dit nu aan het spel? Het is nota bene een multiplayer only game en dan gebruikt niemand zijn headset!
Het is blijkbaar de trend om op psn niks te zeggen. Daarom probeer ik hier ook (tevergeefs) wat van de grond te krijgen. Ik heb nu: EOJ Tekken DR Ridge Racer (doe ik liever niet, ondersteunt geen headset) en CoD4
Komende donderdag om 20.30 unreal tournament. Ik heb deze oproep ook op mijn clansite gezet en probeer zo de lobby vol te krijgen Kiddy gedrag ed wordt niet gewaardeerd.
Ok , hier nog even een lijstje met Online Games die ik heb : Blazing Angels 2 Multiplayer Demo Burnout Paradise Multiplayer Demo Call of Duty 3 Call of Duty 4: Modern Warfare F.E.A.R. Kane & Lynch: Dead Men MotorStorm Resistance: Fall of Man The Darkness Timeshift Multiplayer Demo Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter 2 Tom Clancy's Rainbow Six Vegas Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent Warhawk WWE Smackdown vs. Raw 2008 En uitraad heb ik een headset . Edit : Vandaag de beste PC Game van 2007 voor de PS3 gekocht . [gt]29282[/gt]
@Michael T Is de PS3 versie echt zo slecht als wordt beweerd? Lange laadtijden en framerate problemen?
mn 360 is de deur uit dus speel nu vaak online met ps3 (voornamelijk cod4 nu) niet echt een vaste avond eigenlijk altijd als ik ff vrije tijd heb, heb nog headset, ps3 pas net in bezit. psn tag: AlieBabaHakbar
de patch van cod 4 is er en ik kan dus eindelijk tegen regio 2 spelen. Wie o wie is er in voor een COD4 avond?
Zal vanmiddag eerst COD4 moeten kopen , zag hem bij de gameshop liggen voor € 55 Game stopt toch op mijn belanglijstje.