Hij deed het eerst regelmatig nog, maar krijg er nu helemaal niks meer uit. Gebruik nu al een tijdje de Eye camera en volgens mij werkt hij prima, ben prima te verstaan volgens m'n medespelers. Zal van de week eerst eens kijken voor een nieuw headsetje.
Moet me bij deze helaas afmelden. Het internet ligt er thuis uit dus dan gaat 't lastig worden. Zit nu ff bij vrienden online en ik dacht ik geef het ff gauw door. Volgende keer beter guys.
yep was weer ontzettend leuk, opkomst ook groot..... dit was avond nummer 3 dat ik beter wat anders had kunnen doen. Ik probeer het iig niet weer.
Schoot ook niet op.... ik werd er een paar keer uitgeknikkerd en ga zo maar door. Als je me een keer online ziet en even wilt codden moet je me even een berichtje sturen
Tja sorry, ik kies er ook niet voor dat het internet er hier uitligt op de dag dat ik afspreek met wat mensen online te gaan gamen Anyways, m'n PS3 staat nu ff niet meer aangesloten dus je zult me voorlopig niet online zien. Verder hetzelfde verhaal als Kevf : mocht je me een keer online zien en je wilt een potje CoD4/Warhawk/Whatever doen dan stuur maar een message. Ik wil opzich ook best nog een keer een bepaald tijdstip afspreken, maakt me niet uit. Alleen dan hopen dat het internet niet weer gaat kutten
Dan organiseren we toch een keer een avondje met een van deze twee games? Beide zijn uitermate geschikt. Warhawk of Resistance? Your call.
Wakkerrrrrrrrrr worden! Wie o wie heeft er zin om vanavond GTA IV eens online aan de spreekwoordelijke tand te voelen? Ik ben overigens alleen van de partij als iedereen headsets heeft en er 4 of meer mensen ook daadwerkelijk gaan spelen. Start is om 20.30.