hehehe als je een andere game wilt voorstellen kan dat altijd. Vanavond kan ik: Tekken CoD 4 GTA RFOM
Heb ze geen van vieren Alleen Warhawk & GT5 Proloque en singleplayer games. Binnenkort Lego Batman of Lego Indiana Jones, deze kunnen volgens mij co-op. Denk niet dat je online veel aan Buddhatje heb
heb er al zo''n drie uur op zitten op difficult dus met twee man komt zeker goed, maar meer is alleen maar leuker
shit dat is klote want dat maakt de co-op wel lastig aangezien er veel samengewerkt moet worden en je moet hem dan ws ook nog opladen Werkt een usb headset met lange kabel niet? Even flink doorzoeken @ Wallace: gaaf, sta je al in mijn lijst?
@ Kevf Als het goed is sta ik in je vriendelijst Mijn headset is bijna opgeladen, helaas nog niet de originele van Sony, kan dan ding nergens vinden
ik volg wel braaf orders. Had hem verleden week opgeladen, en nu ies foetsjie wek, Dus.... Ik geef gewoon m'n zoon van 1,5 de schuld.
gloeiende.... komt 2.53 nu verplicht binnen en om 1 of andere reden doet mijn ps3 daar erg lang over....5 minuten ben ik er
Ja leuk.......volgende week weer? Weet niet wat er misging.........kreeg wel berichtjes van Kevf, maar heb geen game gezien.
We kregen nog een invite van je, maar konden niet joinen We hebben chicago nog uitgespeeld met zn drieen Volgende keer beter!