1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Playstation koopjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Michael_T, 4 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Wát een game _O_ Kwam vanmiddag thuis met Dishonored maar heb eerst deze maar uitgespeeld. Damn. _O_
     
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Fuck you!!! Me so jealous... Moet nog een paper afschrijven en leren voor een klote tentamen morgen :mad:

    Ah well, ga er morgenavond na Groningen-Ajax goed voor zitten met een lekker glas whiskey :thumbs:
     
  3. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Het is geen game, het is kunst en super bijzonder en een demo zou eigenlijk de ervaring al verpesten want het mooiste is om er in 2uur direct doorheen te gaan. ;)
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Heb ik een controller in handen? Bestuur ik wat op het scherm gebeurt? Dan is het een game. :+

    [​IMG]

    Dit gifje kom ik heel vaak tegen, en ja het is mooi. Maar; het is maar een miezerige 2 uur (voor de prijs is dat erg weinig). Jaja, dan komt Modder aan en die zegt natuurlijk 'Maar wat een geweldige 2 uur _O_ *fapfapfap*'
    Dat zal best wel, maar toch ga ik daar niet blind €12 aan uitgeven. Vooral niet in deze dure Kerst periode. (in Unfinished Swan al helemaal geen interesse).

    Al Journey nou €5 was...
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Journey is gevoel. Journey geeft je kippenvel. Je leeft mee met het character en je voelt op een gegeven moment een band ontstaan met een totaal vreemde op het internet. Het is gewoonweg fenomenaal.
     
  6. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil Journey ook weleens een keer spelen maar ik vind 15 euro veelte veel voor 2 uur gameplay en ik ben niet geïnteresseerd in The Unfinished Swan.
     
  7. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    en je gaat wel bijna 60 euro uitgeven voor een Harry Potter game die je ook zo binnen notime uitspeelt?. :+ Journey vind ik het echt wel waard, de game zelf is gewoon zo magisch, zo tof, als je het nou nog niet gekocht hebt mag je wel stoppen met gamen. :+
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het verschil is dat ik Harry Potter fan ben, dan geef je dat al gemakkelijker uit. En je doet er toch echt wel langer mee dan 2 uur. :+

    Maar ik neem donaties aan hoor. Ik PM je wel mijn rekeningnummer, dan verwacht ik voor het eind van de middag het benodigde geld. :cool: Ok? Nee? Verdorie. :mad:

    Zo zonde dat ze het bundelen met the Unfinished Swan. Anders had ik em wel gekocht. Liever die 55% korting gehad op alleen Journey.
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Huh, is er een disc C.E versie van Journey?

    wtf,...

    Ik heb Flow en Flower ook nog niet gespeeld (en eerlijk gezegd interesseren die me ook geen ene kut).. maar scheelt wel wat gehannes en ik wil m eigenlijk liever wel op disc..

    in de pauze maar ff langs de gamemania

    edit:// zeker niet hier gereleased , zie m niet op budgetgaming of op de GM site :mad:
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2012
  10. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    Vrijdagavond heb ik eindelijk tijd voor Journey. Wil 'm zoals iedereen hier zegt in één keer uitspelen. Oh en Dulle, je mag mijn Ps3 met content wel eens lenen. Ik gun het je zowel Journey als Unfinished Swan te spelen.:D
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    reis of verzendkosten van Eijsden naar Dokkum om een spel van een tientje niet te hoeven kopen..

    Ik ben geen econoom maar ik denk niet dat dat uit kan :+
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik ging er vanuit dat hij het zou komen brengen. :+
     
  13. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    Het ging ook om het gebaar. Probeer hem het zetje te geven dat hij nodig heeft om Journey zelf aan te schaffen. Volgens mij is het niet gelukt. :+
     
  14. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Nou ik heb Deus Ex: HR gekocht voor 7,49. Maar hij blijft elke keer na het "press start" hangen :mad:. Ik heb hem al verwijderd en overnieuw gedownload.
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2012
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dulle heeft geen smaak, dus het verbaast me niks. :+
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Inderdaad, ik heb die lulhannes nog nooit een goede game zien spelen. :+
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Af en toe speelt hij weleens een goede game, maar dat is enkel de uitzondering die de regel bevestigt. :cool:
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Je moet hem ook meer stimuleren!

    Dulle, als je voor de aanbieding morgen afloopt de Lordvessel achievement hebt gehaald in Dark Souls paypal ik je een tientje om Journey mee te kopen!
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    En dat noem je stimuleren? 8)
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Waarom heb ik het vermoeden dat het halen van die achievement langer duurt dan de hele speelduur van Journey? :+ Dat is geen stimulatie, dat is marteling!

    Hm, had erger verwacht. 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina