1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Playstation Portable [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door ErroX, 23 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Net mailtjes van dvdboxoffice dat Ape Escape: On the Loose vandaag is verzonden _O_

Nu nog een mailtje voor Metal Gear Acid! :p

Ik heb van Hawking een wireless setje. Ben met mijn laptop altijd wireless en kan ook de PSP erbij. Werkt heel makkelijk!

2. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Als die wireless is wel ja (ik weet niet of die gateway wireless is) je kan namelijk geen lan kabel in je PSP stoppen.

3. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    oke dan, thnx

4. Hans NL

Hans NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    woei psp is dan toch eindelijk besteld. als het goed is krijg ik em samen met ridge racers zaterdag binnen en anders maandag. ik wacht in spanning af :D

5. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop voor je geen dode pixels......

6. Hans NL

Hans NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja daar hoop ik ook op, maar ik heb hem via iemand anders besteld die eerst op dode pixels en andere mankementen controleerd.

7. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    doet dvd box office ook

8. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    Gisteren THUG 2 en Wipeout pure ontvangen.....naast mun Ridge Racers/Lumines & Minna no Golf zeer vette aanwinsten... :)

9. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Zou je een kleine review van Wipeout kunnen maken?

10. Prime NL

Leuk Bevonden:
    1
    Jazekers.....mijn eerste bevindingen van Wipout Pure.

Na een te gek intro volgt er een duidelijk hoofdmenu alwaar men keuzes kan maken uit singleplayer, multiplayer, options & download menu.
    In de singleplayer heeft men oa. de optie om een tournament te spelen (om nieuwe tracks te unlocken), time trials, zone game (zo lang mogelijk op de track te blijven waar langzaamaan de snelheid wordt verhoogd zonder volledig te beschadigen) en free play.
    From the get go heb je keuze uit vier banen en twee klasses (qua snelheid)...hieronder vindt je ook weer een 8tal "schepen" terug die elk onderling verschillen qua snelheid, versnelling, wendbaarheid & schild.

Multiplayer zegt het al een beetje van zichzelf...heb het helaas niet kunnen spelen...maar ga ervan uit dat je tegen elkaar kunt racen met diverse opties.

Optioneel zit het snor....van het kiezen van de tracks tijdens het spelen tot de kleur van het hoofdmenu toe of de toetsindeling...

Als laatste is er een download optie beschikbaar die in de loop van de tijd (ze beloven om de maand) nieuwe banen, schepen en skins beschikbaar agat stellen.

Al met al :

Graphics - 9,5 - werkelijk fantastisch en zeer gedetaileerd, van pixel explosies tot schaduwen toe...ziet er zeer gelikt uit...en komt sterk in de buurt van de PS2 versie

Geluid - 9,5 - Zeer mooie fx, muziek is uitmuntend (als je van dance houdt....tiesto doet ook mee)

Gameplay - 9,0 - zeer makkelijk onder de knie te krijgen, duidelijke hoofdmenu

Overall - 9,5 - Al met al echt een must have voor je PSP, als je hier niet iemand mee overhaalt om een PSP te kopen weet ik het niet meer.... ;)

11. Azumanga

Azumanga Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En wat vind je van THUG?

Ik heb Ridge Racers gehad, was ik snel mee uitgespeelt. Nu Darkstalkers, maar op een ander manier trekt de vechtsysteem mij niet zo. Daarintegen vind ik Guilty Gear, Street Fighter, King of fighters erg leuk.

Maar ik wil dus een nieuwe spel bestellen, een spel wat zeker verslavend een gameplay heeft.

Welke zal ik nemen?
    THUG?
    Bleach?
    Fifa Soccer (of is die nog niet uit?)

THUG op de console vond ik vrij verslavend, het pakt makkelijk op. Hoe is het met de PSP versie.

Laatst bewerkt: 30 mrt 2005
  12. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of er al sprake is van een tekken voor de PSP? want dat zou helemaal het einde zijn natuurlijk :D

ik hoor trouwens van een hele hoop kanten dat dat pixelprobleem best meevalt, het schijnt niet zovaak voor te komen als ik soms denk.

moet je bij liksang trouwens nog BTW betalen? Of is het alleen de aangegeven productprijs + verzendkosten..?

13. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand al filmpjes gevonden van GT4 op de PSP of ben ik wat te vroeg?

14. Prime NL

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind THUG2 een zeer vet spel als je van skateboarden houd...zeker de moeite waard en enorm veel replay value.
    Naar mijn weten is fifa nog niet uit...dus ik zou zeker voor THUG2 gaan.

15. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Wacht op pro evolution soccer op de psp (als ie komt) Dat zou mijn enige reden zijn om de PSP aan te schaffen.

16. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    EEy ik krijg mischien deze week ook wipeout ff online:D

17. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik hoop zaterdag al mijn psp te kunnen ophalen. Denk vandaag te horen of dat gaat lukken:)

18. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb Ape Escape besteld bij Lik-Sang , maar krijgen ze hem pas 14 April binnen :confused:
    Bij Videogameplus heb ik Wipeout besteld en deze is nu onderweg.

19. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Ape Escape on the Loose is vanuit dvdboxoffice.com nu sinds gister onderweg. Als ik 'm heb, een kort reviewtje.

Ik keek op videogameplus.com, maar zag er geen psp games onder psp staan?!

20. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4

Het is www.videogamesplus.ca had ook eerst .com ingetoest.
    Kreeg de site door van titan1980

Wipeout kost daar € 37.76

Wou mijn bestelling bij Lik-Sang annulleren en wou nu Ape Escape bij Videogameplus gaan bestellen.
    Hebben die mafketels het bedrag al van mijn CC afgeschreven :mad:
    Normaal gaat het geld pas van de CC als de bestelling wordt verstuurd.
    ** Back-Order, ships when stock arrives (14 Apr 2005) **

Hoop dat ze de game eerder binnen krijgen dan 14 April !!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina