1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Playstation Portable [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door ErroX, 23 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flipkop1984

    flipkop1984 I Love Techno

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Effe een vraagje kan je ergens de achtergrondkleur van het menu veranderen ?
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4

    Alleen als je de Maand veranderd.

    Misschien kan je straks met een nieuwe firmware update zelf een foto kiezen als achtergrond.
    Tot en met 30 April zal je toch tegen het roze scherm aan moeten kijken.

    Elke maand een eigen kleurtje.
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2005
  3. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    vette shit, heb vanmiddag op verschillende plekken het huis een aantal spots gevonden waar een draadloos signaal vandaan komt. Krijg alleen bij "test connection" steeds een foutmelding van een aantal cijfers (en letters?). Mja.. Ik hang gewoon een router aan m'n pc (dus modem > router > router(wifi) > pc :p)
     
  4. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    laatste update:
    Departed from DHL facility in Brussels - Belgium as of: April 10, 2005 13:24

    ik ben best wel heel erg happy.
     
  5. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    jup heb het zelfde probleem hier :D
     
  6. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    w00t, danet niet.. Liep zo ff door de buurt hierzo (tja.. mag toch wel :p)
    en kwam een aantal namen. Eentje werkte:)
    Kreeg z'n ip te zien enz:p... was 32% sterkte..

    het is toch niet strafbaar ofzo? besides.. mijn psp staat toch nooit op wifi..:p
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat denkt je zelf !!

    Het illegaal toegang verkrijgen tot een netwerk valt onder het hacken.

    Hacken is strafbaar op grond van art. 138a:
    Met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie wordt, als schuldig aan computervredebreuk, gestraft hij die opzettelijk wederrechtelijk binnendringt in een geautomatiseerd werk voor de opslag of verwerking van gegevens, of in een deel daarvan, indien hij
    a. daarbij enige beveiliging doorbreekt of
    b.de toegang verwerft door een technische ingreep, met behulp van valse signalen of een valse sleutel dan wel door het aannemen van een valse hoedanigheid.

    De straf loopt van 6 maanden tot 15 jaar. 15 jaar krijg je als bijvoorbeeld iemand in een ziekenhuis overlijdt omdat je de computers waarmee de hartslag van een patient wordt geregeld onbruikbaar maakt.
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2005
  8. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0

    tjah errox wat word het wifi-en of 15 jaar cel
     
  9. Hans NL

    Hans NL Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    het lijkt mij toch niet dat je een celstraf van 6 maanden krijgt als je door je buurt heen loopt met je psp en op zoek bent naar draadloze netwerken :p
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zou zeggen , kijk eens hier http://www.vindhotspot.nl/
     
  11. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    inderdaad, je ging nu dus online via netwerk van iemand :D
     
  12. Spitie_nl

    Spitie_nl Question?

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me zo maar eens af: kan je hem eigenlijk met een kabeltje op je tv aansluiten ofzo? (denk t nie kon niks vinden maar toch) Zou wel heel vet zijn.

    Niet dus...... :'-( jammer
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2005
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De PSP heeft geen TV-aansluiting.
     
  14. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Mja..je mag de buurt toch wel scannen:p Bedeol hoe moet je anders je eigen router testen...:D. Mja, ze kunnen beter echte boeven dan vangen dan zich bezig houden met dit soort onzin.

    Maar goed, bleef wel op grondgebied van eigen huis hoor:+. En online via iemand anders netwerk valt ook wel meer hoor;).. teste z'n verbinding alleen. Eigenlijk wel goed. Die gast had gewoon geen ecryptie. MIsschien vanmiddag eens aanbellen 8) .
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2005
  15. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier draadloos, woon afgelegen, ben enigste in een straal van 1 km die draadloos heeft dus geen gezeik met anderen die op je netwerk zitten.

    Als ik encryptie aanzet, kan ik juist niet meer surfen, ik snap dat hele gedoe niet.
    Daarnaast valt er niets interessants bij me te halen, en mocht men op mijn netwerk komen, zie ik het op scherm en pak ik ip adres en bel ik wel die provider op voor dat iemand zit te hacken bij me ;).

    Hmm... mijn psp ligt lekker stof te vangen... net als de ds... heb er geen zin in om op te gamen op een of andere manier.
     
  16. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    k folks laatste update.Psp word strx aangeboden thuis.Maar aangezien wij daar niet zijn moeten we bellen waar we hem willen ophalen.En laat ie nou net naar niuewegein gaan en wij ook in de buurt zitten....:D.ER is een redelijk kans (wel een beetje geluk voor nodig) dat ik hem vanavond heb en anders is het zeker weten morgen *blijt *blijt
     
  17. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is nou de beste, of gewoon een hele goeie screen protector?

    Ik had eentje van 5 euro..maar dat was echt troep..hij was niet eens goed schoon te maken!..en uiteindelijk moest ik hem weggooien omdat ik er niks meer doorzag.
    En aangezien er nog geen hoesjes voor de PSP zijn zoals je bij de mobiele telefoons ziet.

    Wat is nou een goeie screen protector?
     
  18. Hans NL

    Hans NL Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er een van hori. je kunt echt niet zien dat er een screen protector opzit, hij is alleen wat groter dan het scherm zelf maar ik vind em zelf heel erg goed. ik heb dat ding bij kiddyl gekocht tegelijk met mijn psp voor 7,50
     
  19. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    De provider kan niks doen:p.. dat is het mooie van een PSP of ieder ander wifi-portable device. Als je ecryptie aanzet en dan neit meer kan inloggen is raar. Je hoeft dan alleen maar een 10 tot 25 tekens (ASCII) in te voeren en je zou dan erin moeten komen.

    Die beveiliging meestal 128 bit of zelfs 256bit of meer is in principe niet te kraken.
     
  20. raptor18

    raptor18 www.wurn.nl

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem binnen de PSP samen met Twisted metal head on.

    Ik heb geen dode pixels :D

    Ik heb een japense PSP, maar hoe zet ik die nieuwe update er op zodat ik de nederlandse taal kan selecteren. Moet ik die gewoon downloaden en op mijn memory stick zetten ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina