1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Playstation Portable [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door ErroX, 23 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Dude dus een kapot beelscherm kun je maken met je manual? een vaste r schouderknop ook? Vet doe mij er ook 1 :+
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Grapjas :+

    Aan dode pixels kan je niets doen , dat overkom je genoeg.
    Problemen met de Sqaureknop zijn ook bekend.
    Er waren zelf personen die liepen te schreeuwen dat hun vingervlekken wel heel erg zichtbaar waren op de PSP.

    Maar dat iemand in paniek hulp gaat zoeken , omdat de UMD-drive tijdens het gamen ermee stop.
    Waarom moet de drive draaien als de game opgeslagen is in het werkgeheugen.

    En PSP die tijdens het gamen spontaan uit gaat , wordt veroorzaakt doordat de accu niet volledig is opgeslagen.

    Ik heb de accu van mijn PSP ook niet meteen opeladen , zoland konikniet wachten.
    PSP uit de doos , accu erin en gamen.
    Heb nog bijna 1 uur rommelen met mijn PSP voordat hij ermee op hield.

    Helaas kon ik de manual niet lezen omdat deze in het Japans was en een Engelse vertaling was nog niet verkrijgbaar.
     
  3. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je die case kopen?
    Liefst binnen NL, en via overschrijving :p
     
  4. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Waarschijnlijk zou je hem moeten importeren uit de VS of Japan, jammer voor jou dus eigenlijk.
     
  5. -Murdock-

    -Murdock- Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is door iemand zelf gemaakt! Wees ook eens creatief..
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ziet er strak uit die case met een plaatje erachter :cool: Misschien een idee voor logitech om er skins bij le leveren die je er achter kan plakken :)
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens Gameradar zal GT4 gebruik maken de 333Mhz processsor.

    According to GamesRadar, certain games will come a key to unlock the extra power that will push the PSP to its limits, the first of which will be Gran Turismo 4. This game will eat up processing power, so to get the most out of it, the additional 111mhz will be unleashed.

    Unfortunately, your battery life will suffer as a result. Thanks to the guys at the Official Playstation forums for pointing out that time between charges wont decrease linearly with the increase in processing power, due to other power consumption from the screen and UMD drive, etc. You can expect battery life to fall though.

    Vraag me wel af of de processor blijvend op 333Mhz blijft staan , of dat de processor na uitzetten van de PSP terug gezet wordt naar 222 Mhz.
     
  8. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Had ergens gelezen dat de psp alleen werkt met games die op 333mhz aangepast zijn, dus zodra je gt4 in je psp hebt gaat je psp in 333mhz mode en zodra je bv lumines erin doet gaat ie weer in 222mhz. Dus je psp blijft niet altijd in 333mhz mode, alleen bij die games die dat 'unlocken'.
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zit aan het volgende te denken.
    Mijn Notebook heeft een Mobile processor , wanneer ik hem aan het lichtnet aansluit dan draaid de processor op maximaal van zijn vermogen.
    Heb dan ook nog de mogelijkheid om de processor een nog tandje hoger te zetten.
    Wanneer ik de adapter los koppel dan gaat de snelheid van de processor met 25% omlaag.
    Hoe lager de accuspanning hoe lager de processor gezet wordt , dit kan volgens mij 50% van zijn capacitiet zijn.

    Sony kan dit makkelijk in de firmware van de PSP ook toepassen.
     
  10. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    hey weet iemand een site waar je je tyden van ridge racers met andere mensen kan vergelijken ..??
     
  11. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    geen id. eigenlijk, misschien ff zoeken bij amerikaanse/japanse psp communities. of anders kun je altijd nog een psp game record draadje op xbw aanmaken :+
     
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    hier wordt iig een klein (ja heel klein) competetietje gehouden. Je zou je tijden met deze ene baan kunnen vergelijken :)
     
  13. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    is een goed idee om hier ook eentje te maken
    kan iemand ff met een ridge racer spel ff een topic over de circuit tijden maken
    kan het zelf niet want heb het spel since gister dus ben niet so ver ;)
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dacht eerst dat het toeval was , maar nu weet ik het 100% zeker.
    Berichten die hier op XBW als 1e gepost worden , vond ik terug op pspzone en pspparty.

    Zo heb ik op 23-04 de volgende Post replay gegeven : Heb hier een aantal nieuwe foto's gevonden van de Logitech Case.

    Nu vind ik op PSPZone mijn replay terug onder : Ik heb hier een aantal nieuwe foto's gevonden van de Logitech Case.
    Zelfs de foto's die ik met ImageShark heb laten zien , heeft de persoon in kwestie overgenomen.

    Ik weet dat veel members van BXW op deze 2 sites actief zijn.
    Maar , Gij zult niet stelen !!!!!!!
     
  15. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Boeiend?? :eek:
    Maakt tog niet uit. Als het hier maar ook gepost word vind ik het niet erg. Of jij het nou post of zon andere gozer. Gister voor het eerst op de Psp gespeeld. _O_ Echt de Psp ziet er echt vet uit. Ik heb dat spel Twistet Metal of zoiets gespeeld echt vet. Bij replay in Nijmegen ligt de Psp al gewoon in de winkel 8)
    350 euro. En er liggen al zon stuk of 14 vershcillende spellen in de winkel :p
    De spellen kosten daar nu 60 euro. Maar weet iemand ook al ongeveer hoe duur de spellen gaan kosten???
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2005
  16. -Murdock-

    -Murdock- Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Pikachu, die plaatjes stonden als eerste op Tweakers.net..
     
  17. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, stom dat ze het jatten |:- , maar je kunt het ook als compliment zien voor je eigen info :D
    Edit: @ murdock lol
    Edit2: @ halo trooper: de games kosten op somige sites 35/40 euro, maar reken erop dat ze in nederland 45/50 kosten.

    ik vind het trouwens superrelaxed dat de psp videos en muziek kan afspelen, zo heb ik alleen nog een telefoon nodig, want een aparte mp3 speler en mp4/dvd speler erbij word me wat duur ;)
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2005
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Bestel mijn games bij VGP of Lik-Sang voor maar €38 incl verzendkosten.

    Dat ze mijn berichten letterlijk over kopieeren maakt mij ook niets uit , maar je kan wel zien dat XBW nog steeds heel populair is.
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat klopt , daar heb ik ze ook weggehaald ( alleen de 2 customization foto's ).
    Maar , ik heb ze toen met ImageShark voorzien van een nieuwe link.

    Maar de gene bij pspzone vond dat natuurlijk te moeilijk , en heeft mijn post maar letterlijk overgenomen.
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2005
  20. -Murdock-

    -Murdock- Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Rofl!

    Gaan jullie de europese van Ridge Racer (als je de Japanse/Amerikaanse versie al hebt) nog kopen? Ik wacht juist met importeren, om die reden. Ik ken niemand in mijn omgeving met een PSP, dus wacht even af.. Wil wel online met m'n vrienden :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina