Volg eens een cursus foutloos en volgends de Nederlandse taal typen. Daarnaast lul je zwaar uit je nek, sony heeft nog meer dan genoeg geld over. _0/
Dat klopt , bij het openen van de case moet je goed uitkijken dat je PSP er niet uitschiet. De Case is gemaakt van 5mm doorzichtig plactic , hierdoor voelt de case behoorlijk stevig aan.
Oja naar mijn weten krijg je een nieuwe als je dode pixels hebt. (Als je aan het beleid van sony voldoet)
Hier hebben ze em wel: http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=psp&message.id=441545 En nog veel meer coole skins Hmmm, zit nu wel erg te twijfelen. Kiddyl heeft goeie service etc maar vgp is weer stuk goedkoper :{
Ikzelf heb hem bij VGP vandaan, mijne heeft geen dooie pixels. De service bij VGP is ook heel goed. Wel minder dan bij Kiddyl, maar daar betaal je dan ook een extra prijs voor.
Wat heeft de valuepack je gekost bij vgp met alle bijkomense kosten? (geen dounegedonder gehad?) Want die ijshockey game die erbij zit kan je ook weer verkopen *) U're welcome. Vanmiddag even bekeken daar, zitten paar erg vette skins bij, en staat ook een template om makkelijk zelf skins te maken
http://i2.photobucket.com/albums/y4/VoodooHack/cover_template.jpg dus? Wat een rotzooi is dat forum van Playstation, zeg..
Ja ongeloofelijke rotzooi, maar staat wel leuke shit tussen. Staat nog wel een betere template tussen, maar die kan je ook gebruiken.
Ehm even denken ongeveer 270 euro inc. alles, ik had geen gedonder met de douane. Als je ze ook een mailtje stuurt met een vraag krijg je heel snel antwoord. Zodra je daar je PSP heb besteld stuur ze ook een mailtje of ze voor jou willen controleren op dooie pixels. Vermeld hierbij wel het nummer van je order. Bij mij wouden ze hem wel even checken. Hebben ze ook gedaan, enkel bij een kennis van mij mailden ze dat ze het niet konden doen, dusja niet geschoten is altijd mis.
maar die skins zijn verder wel supervet *) en ik heb net ontdekt dan mn mobiel usb kabel uitwisselbaar is met die van de psp, en dat de psp met mobiele telefoons kan communiceren mits ze IR hebben houdt dat in dat ik online kan gamen met de psp via de gps van mijn telefoon? (en misschien ook msnen en internetten?)
De IR op de PSP is nog niet ingeschakeld, daar is een kleine firmware aanpassing voor nodig. Daarnaast lijkt het me nogal krom om via je telefoon online te gaan met je psp.
Hmmm sounds interesting. Maja 10 euro meer heb je 100% zeker bij Kiddyl een goeie psp :{ lastig *gaat nog even denken*
Voor 10 euro zou ik hem waarschijnlijk bij Kiddyl kopen, dan liever iets meer service tegen een iets hogere prijs.
Ik vertrouw Kiddyl wel, maar ik las op z'n weblog dat 'ie tijdelijk in Japan zit. Wat nou als hij terug komt van z'n studie? Zal vast wel goed gaan, maar misschien een punt om over na te denken.
Op de achterkant van Playstation 2 officieel nederlandstalig magazine (OPM2) staat ook het plaatje van MC3. Heb je lekker goede kwaliteit papier (lkkr stevig) en plaatje. Helaas zul je wel in de achterkant van je magazine moeten knippen.