1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Playstation Portable

Discussie in 'Games' gestart door Game Error, 27 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    In het value pack zit nog wat extra's:
    - PSP Memory Stick Duo 32MB
    - PSP Headphones With Remote Control
    - PSP Soft Case & Hand Strap

PS: Ik denk dat als de accu een aantal keer helemaal geleegd en opnieuw opgeladen is dat ie al wat langer meegaat.

2. MarXbox

MarXbox www.djaxn.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Over het extras van de value pack:

- PSP Memory Stick Duo 32MB // Vind ik mooi dat het erbij zit, hier kan ik alle savegames op pleuren, en een paar mp3s en fotos. (Films hoeft nog niet van mij..)

- PSP Headphones With Remote Control // TOP! wat een geluid heb je als je over de koptelefoon luisterd, damnn echt heel mooi.

- PSP Soft Case // Die vind ik ook erg Handig, ik ga de deur niet uit zonder Case.

- Hand Strap // Nutteloos, gebruik ik niet.

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4

Het is alleen jammer dat de USB-kabel niet standaard in het pakket zit !!!

4. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn mening:

- PSP Memory Stick Duo 32MB // Vind ik mooi dat het erbij zit, alleen heb je geen reet aan MAAR 32MB , dus zonde van je geld. Geloof me, je zult al gauw hunkeren naar een memory stick pro duo van 256 - 512 MB ( of zelfs meer ).

- PSP Headphones With Remote Control // TOP! wat een geluid heb je als je over de koptelefoon luisterd, damnn echt heel mooi. Ja maar om alleen hier voor de extra prijs van het value pack te rechtvaardigen :{ .

- PSP Soft Case // Die vind ik ook erg Handig, maar heb liever een andere die wel sluit en extra opslagruimte bied.

- Hand Strap // Nutteloos, gebruik ik niet.

Conclusie: Als je die koptelefoon en afstandsbediening los kunt kopen, doe dat dan gewoon en laat het value-pack verder voor wat het is. ( tenzij de prijzen elkaar niet veel ontlopen, dan kan je beter wel voor het value-pack gaan. )

Laatst bewerkt: 31 dec 2004
  5. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    mja, 32mb is niet veel inderdaad. Maar om te beginnen en voor savegames is het genoeg (maximaal 1200kb is het nu geloof ik). Voor films,foto's etc kun je dan beter een grotere kaart 512 of 1024 gebruiken.
    Ik ga wanneer ik em koop toch voor het value pack.. mede dankzij de prijs.
    Het value pack is immers maar 50$ duurder(waarschijnlijk?) en in euros is dit zelfs nog minder.

6. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Beterz, Level5 heeft aangekondigd ook bezig te zijn met een nieuwe titel voor de PSP. Veel willen ze er nog niet over loslaten, maar het zal geen conversie van een PS2 spel zijn. Level5 kennende zal het wel om een RPG gaan en daar hoop ik zelf ook erg op.

Sony heeft trouwens op meerdere Japanse fora haar excuses aangeboden voor de tekorten en belooft beterschap in aantallen en prijzen en denkt voor de Europese en Amerikaanse launch tegen die tijd genoeg PSP's op voorraad te hebben. Verdere aankondigingen van Sony over de PSP kunnen we waarschijnlijk eind komende week verwachten, want tijdens de CES 2005 (6 t/m 9 januari) zal Sony de Amerikaanse en Europese launch details bekend maken.

EBgames heeft een hoop datums van PSP games gezet op een shipping date van 15 Maart 2005. En het gerucht gaat dat GT4 ook met de launch beschikbaar zal zijn. Weer een andere site had het over 9 April, maar die leek mij minder betrouwbaar. Ook worden steeds meer games aan het lijstje toegevoegd van games die verkijgbaar zullen zijn met de launch van de PSP US&EU.

7. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Zal wel erg vet zijn om één of andere Dark Cloud titel op de PSP te krijgen :9

8. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem zeker kopen:D.....de value pack

9. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    is er al een releasedate bekend?

10. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    maart 2005

11. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    .

Er is nog iets bekend wanneer de PSP naar Nederland komt.
    Sony Europa hoop op Maart 2005 ( niet officiel ).

Sony Computer Entertainment Japan heeft een verklaring vrijgegeven waarin ze zich excuseren voor het tekort aan PSP's. Ze hoopten hiermee ook te bereiken dat de winkeliers en klanten kunnen begrijpen dat ze de vraag naar PSP's hebben onderschat. Ze bedanken de mensen ook voor de goede ontvangst van de PSP.

Bij de meeste grote winkelketens en online winkels in Japan zijn er geen of zeer weinig PSP's meer te verkrijgen en wanneer er een nieuwe lading PSP's komt is deze ook binnen een mum van tijd uitverkocht. Sony probeert er alles aan te doen om de hele wereld van PSP's te voorzien. Ze verwachten de productie van de PSP begin 2005 zodanig opgetrokken te hebben dat ze de hele wereld kunnen voorzien.

Laatst bewerkt: 2 jan 2005
  12. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    en ik zei dat in 2 woorden :D

13. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    1 woord en 4 cijfers :+

Maar Sony heeft 2 problemen.
    1 - In Japan klachen ze dat er geen PS meer te krijgen is !!!
    2 - Als Sony de release hierdoor in de de VS en EU moet uitstellen verliezen ze het van de Nintendo DS !!

Laatst bewerkt: 2 jan 2005
  14. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat er teweinig psp's zijn is alleen maar goed.. hierdoor word een grote hype gemaakt en daardoor willen steeds meer mensen zo`n ding hebben. Alleen het flauwe is dat lik-sang gewoon niet de adviesprijs aanhoudt maar gewoon dikke winst heeft gemaakt met een paarhonderd psp's (nu nog steeds)

199$ was de adviesprijs maar hij werd verkocht voor 500$+
    zie het verschil :|

15. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Mja, de prijs is een enorm nadeel in mijn ogen. €300,- voor een handheld is wel erg veel.

16. VliegtuigNL

VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat word 'ie dus niet.

17. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    idd hij zal een stuk goedkoper worden.Hij is mischien een soort concurentie voor players als de archos mini.Hij is goedkoper heeft een game functie (Waarvoor ie bedoelt is) een groot scherm.Ik denk dat voor de handheld gamer die iets meerzoekt dan aleen een game systeem de psp een goede keuze is.

18. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    Wel grappig dat er steeds mensen zijn met verschillende prijzen dat de PSP te duur is 400 of 300 euro, maar dit zijn prijzen van internetshop die ze aanbieden omdat ze nogal schaars zijn. En zij voor meer dan de normale prijs hebben ingekocht!

19. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Mja maar het zal nog wel een tijdje duren voordat hij geheel op voorraad is, en de prijzen zullen dalen.

20. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is de japanse versie op dit moment.
    Die daalt zeker weten wel als dat ding genoeg op voorraad is.
    De amerikaanse versie zal wel 200$ ~ 250$ kosten
    De europeese (mijn gok) tussen de €250 ~ €300

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina