1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Playstation Portable

Discussie in 'Games' gestart door Game Error, 27 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VliegtuigNL

VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

Leuk Bevonden:
    0
    Denk het niet! Waarom? Je kan dan bijna 2 DS'en (Als deze 150E kost bij de release) kopen, dus zal die niet goed verkopen/concurreren. Bovendien zijn de spellen van de PSP al duurder dan de DS.

En nee, ik ben geen Fanboy!

2. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Die DS word ook geen 150 euro.. minstens 200..
    Amerikaanse/japanse prijzen kun je gewoon niet omzetten naar Euros.
    Ik bedoel, als de ds in amerika 150$ kost, kost hij hier dus echt geen 150€.
    Invoerrechten,hoge btw hiero etc..

Maar we zullen zien, kijken wie gelijk heeft.

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Uiteraard zal de prijs van de psp nog dalen, maar ik zie dat niet binnen nu en een maand gebeuren, nog niet iets om over naar huis te schrijven dus.

4. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    In japan in iedegeval niet. Ik denk dat het met de amerikaanse PSP veel beter zal gaan..

5. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop niet dat de game/import-shops de prijzen kunstmatig hogen zullen blijven houden :mad:

6. Hans NL

Hans NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik gok erop dat die psp hier niet heel erg veel meer zal gaan kosten dan de ds. verlies maakt sony nu toch al en ik denk dat ze erg goed willen concurreren met de ds. met een prijs die dubbel zo hoog is gaat dat niet lukken.

btw ruben ben jij greenlizzard van got? zelfde plaatje namelijk :)

7. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Jup that's me _0/

8. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als de prijs echt E300 word kan je er 3! gamecubes van kopen (er vanuit gaan dat een NGC 100 euro kost). en waarom zou je dan een psp kopen als de gamecube mooier is?

9. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is gewoon niet te vergelijken, handheld en consoles.

10. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Zo wat een nutteloze post _0/ Hey Je kan trouwens ook 20 gamecubes kopen voor een high end pc.. waarom zou je dan een high end pc kopen... |:- Waarom zou je dan een ds kopen als de sp mooier is? 8) |:- _0/ ;)

Sorry hoor maar zo'n domme post vraagt om een dom antwoord ;)

11. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel posts zijn er nu al over zogenaamde prijzen? Zoiezo een nutteloos punt om over te discussieren. Dus hou aub even op. PSP gaat geen 300 euro kosten denk even na..Sony probeert een handheld neer te zetten naast de meeste bekende handheld koning nintendo dus dan ga je geen psp voor 300 euro neer zetten.
    Meer interessant is als iemand nu weet of je via DHL de kans kleiner is dat je belasting moet betalen dan UPS? :D

12. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    via gewone airmail is de kans zeker te weten kleiner, als ik andere fora moet geloven.

13. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mja, het zal er niet veel vanaf liggen. Je moet niet vergeten dat er invoerrechten betaald moeten worden, dat de euro gewoon veel duurder is, en dat er 19% btw over alles betaald moet worden (amerikaanse btw is in veel staten gewoon tering laag).

In principe is dat invoer rechten/belasting over je psp/ds zo random als het maar zijn kan. Wat eventueel wel beter is, is het kopen van producten uit Amerika i.p.v Hong kong.

14. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik kreeg met DHL gewoon BTW kosten erbij :p dus ik zou er in ieder geval gewoon op rekenen dat je altijd moet betalen. Glipt hij er dan toch door dan is dat toch weer lekker meegenomen :)

15. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    Via ups en usps, wordt het verder afgehandeld door GLS (nederlandse pakketten dienst), zij verdienen er geld aan want bij controle op belasting. En het bedrag is hoger dan 45 euro, als zij de administratie moeten doen dan rekenen ze 9 euro voor eigen kosten. Als ze je juist zoveel mogelijk gaan controleren op belasting recht kunnen ze zoveel mogelijk alles noteren en hierbij 9 euro eigen kosten doen.

En van DHL weet ik eigenlijk niet zoveel van, ik weet alleen dat iets van DHL verzenden wordt, wordt niet verder afgehandeld door GLS maar gewoon door DHL zelf. Ik ga ff op google zoeken.

Dit is trouwens zeer belangrijk voor mensen die psp willen importeren want je kan kiezen tussen DHL of UPS. En bedrag van 350 euro, komt veel bij als je moet betalen. :D :D

Edit: zie net vorige bericht. jammer dus..

16. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand misschien een mooi lijstje van de spellen die eraan komen (en veelbelovend zijn)?
    zit eraan te denken zo'n ding te halen (import of wanneer hij hier uit is... weet nog niet zeker)
    maar wil wel weten wat de line up is
    en nog iets: hoe werkt het Mp3 gebeuren, hoe zet je ze op je PSP en gaat het allemaal makkelijk?

17. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Mp3 zet je in de juiste dir op d e memory stick
    Release dates zoek je maar op psp.ign.com

:)

18. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Dark Cloud komt ook op de psp, is vandaag geconfirmed.

19. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    hm k.De prijzen zijn trouwens nogsteeds niet te pruimen

20. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal dan wel die nieuwe titel zijn die level-5 in ontwikkeling had.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina