1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Playstation Portable

Discussie in 'Games' gestart door Game Error, 27 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dope shit. Ik vond de prijs in de eerste berichten veel te hoog, nu valt het reuze mee. Denk dat ik me de PSP wel ga halen, alleen niet direct bij de release.

2. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wel, maar maart duurt me iets te lang. Ik hoop (mede-) dankzij deze prijs dat lik-sang en eventueel play-asia de prijzen van de psp's nou normaal maken. Als dat binnen nu en 2 weken gebeurt is ie van mij (een japanse versie)..

3. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    my thoughts exactly errox.Als ie de prijzen niet naar beneden gaat krikken zal de verkoop ook wel stagneren.Het is gewoon dom om nu 378 euro te betalen voor een valeu pack .Waar je binnen de kortste kere dik minder voor moet betalen

4. kevin_

kevin_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja en geloof me het is je geld echt nog niet waard...

5. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    ieder zijn mening k?.Verder is het dat ik dit geld A niet heb en B ik weet dat ie binnenkort nog wel goedkoper word.En of ie het waar is of niet laat daar iedereen lekker zelf over beslissen

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De grootste online winkel van Engeland, Amazon, bied vanaf vandaag de mogelijk om de PlayStation Portable te pre-oderen voor een prijs van £180,- en met een releasedatum van 18 maart. De vraag is of Amazon maar wat gokt of dat zij de Engelse releasedatum en prijs al bekend hebben gemaakt voordat Sony Computer Entertainment Europe dit kon doen.

180 Pond is ongeveer gelijk aan 260 Euro. Als je de PlayStation Portable pagina van Amazon wilt bekijken, dan verwijzen we je naar deze link.

http://www.amazon.co.uk/exec/obidos...382/ref=sr_8_xs_ap_i1_xgl/202-7372099-6784601

www.insidegamer.nl

7. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    mja, ondanks dat die prijs geen poep zegt (netals die prijs die bart smit geeft).
    Is het mij dus gewoon teveel en importeer ik 'em gewoon.

8. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Als je mocht kiezen tussen een VS PSP en JAP PSP wat zou je dan kiezen en waarom, en in welk geval zou je voor de ander kiezen?

9. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga op dit moment voor de psp jap.De amerikaanse release is mij te ver weg.En ook daar zal wel weer een tekort zijn.verder is het al zeker dat de psp in japan hoe dan ook regio vrij is.De andere kant is wel dat umd diskjes wel regio beveiliging hebben en je dan dus vast zou zitten aan jappe taal.Maargoed daarvoor heb je de mp4 functie en de mogelijkheid tot afspelen vanaf de memory stick

10. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt niet helemaal, want je kan juist met de jap psp ook europese umd disks spelen. ( beide regio 2 )

Maareh denken jullie niet dat de eu & vs psp's misschien wat geoptimaliseerd zullen zijn?
    Tot nu toe heeft bijna elk stukje japanse console-hardware bij de release wel met wat fouten te kampen gehad.

11. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gok dat ze bij de productie van Europese en Amerikaanse een groot aantal PSP zitten met een samsung LCD..daarom kies ik voor japanse. Maar dit is maar een vermoeden. Maar mijn (jap) psp is nu toch al onderweg dus wil ik dat liever aannemen :).

Laatst bewerkt: 8 jan 2005
  12. TheWalrus

TheWalrus Guest

Samsung is qat LCD betreft juist top. Wat is de andere mogelijkheid?

13. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Ik ga voor de DS wat die is regio-code vrij :D

14. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Mijn Japanse PSP is ook regio-vrij.

Maar de Japanse versie van Metal Gear Ac!d heeft wel het Regio2 logo.
    Hoewel huidige versie's van de PSP regio-vrij is , bestaat de mogelijkheid om als nog voor een regio beveiliging te kiezen.

De kwalitiet van de Sharp LCD is van top kwalitieit.
    En gelukkig heb ik geen dode pixels.

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
  16. Javdalen

Javdalen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan de PSP inmiddels ook al pre-orderen op de site van FRS!!

Hij wordt daar voor 249,99 aangeboden!!

http://www.freerecordshop.nl/pages/category.asp?navid=4_31_

Aardig wat geld, maar opzich wel mooie prijs.

Denk dat ie toch wel keertje bij mij in huis komt. Is gewoon te mooi aparaat om te laten liggen.

17. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Bij Bartsmit kan je de PSP pre-orderen voor € 199,95
    Ook hier is het niet bekend om welke uitvoering het gaat Normaal of Value Pack.

18. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520

Voor je pc wel. Maar ze hebben al 2 psp screens naast elkaar gezet van samsung en sharp.. heb duidelijk liever de sharp ;)

19. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Sony koopt lcd-productie.

TOKIO.
    De Japanse elektronicafabrikant Sony heeft flinke investeringen in beeldschermen voor onder meer mobiele telefoons en digitale camera's aangekondigd.
    Het concern neemt voor 18,5 miljard yen (135 miljoen euro) een lcd-fabriek in eigen land over en gaat daarnaast 27 miljard yen (197 miljoen) investeren om deze fabriek en andere productiefaciliteiten te moderniseren.

Heb zo'n vermoeden dat de productie van de PSP schermpjes daar ook zullen plaats vinden.

20. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    wie kan voor mij een psp regelen??????

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina