1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Playstation Portable

Discussie in 'Games' gestart door Game Error, 27 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. F®íts

F®íts F®íts

Leuk Bevonden:
    0
  2. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  3. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    De grapjassen hebben de prijs dus toch maar weer laten stijgen :{ .

4. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Sony kan de vraag naar de PSP niet aan dus dat drijft de prijs omhoog :) Eerste met de nieuwe playstation 2 en nu weer de PSP, gaat goed daar.

5. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    ik heb van de week even het genoegen gehad om zowel de PSP als de DS te mogen testen. Ik vond de DS erg innovatief en leuk en met dat penneke was ook erg leuk. Pictochat was erg lollig en Mario is Mario, Mario64 is en blijft gewoon een meesterwerk _O_

Ik heb daarna de PSP getest en er vielen mij enkele dingen op. Zo is de hele PSP voorzien van een glanzende laag waardoor je door eigenlijk niets te doen al vette vinger vlekken op de PSP krijgt. Ik snap niet waarom Sony dit zo heeft gedaan want het irriteerde mij mateloos! Je speeld even en je hoeft maar ff met je vingers uit te glijden en er zitten zo 3 vlekken op je display :confused: De DS heeft hier totaal geen last van dus kennenlijk heeft Nintendo dat gewoon goed bekenen. ;)

Verder zit de analoge stick op de psp helemaal linksonderin en ik kreeg al gauw kramp in mijn linkerhand, dus weer in hemelsnaam waarom Sony een analog stick linksonderin en waarom niet gewoon links boven de D-pad. Kleine maar erg vervelende kwalen vind ik dat. Verder is de PSP natuurlijk een krachtbeest met vele opties. Ik heb video gezien, MP3 en gamez. Ridge Racer tja tis mijn spel totaal niet maar het ziet er wel erg goed uit! }:]

al met al vond ik zowel de PSP als de DS erg gaaf. De nadelen van de PSP zijn vervelend maar het blijft een rete vet ding! Nu nog ff zien of ik de Value pack bestel via Lik-Sang of gewoon wacht op de US release _0/

Laatst bewerkt: 8 jan 2005
  6. kevin_

kevin_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sja... daaruit blijkt maar weer dat nintendo gewoon meer ervaring heeft, ik heb na op de psp gespeeld te hebben geen interesse meer in psp.

7. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het leuk vinden om daar argumenten bij te horen.

8. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg ook kramp met thumbstrap Mario lopen en Metroid. Maar het kan ook aan je handen liggen het blijft toch subjectief.

9. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Ik ben erg benieuwd welke games hier gaan uitkomen bij de lauch. Van sommige titels staat het al vast dat ze komen, maar zoals Metal Gear acid etc weten we nog niks van. Hoop dat we wel een rpg ofzo bij de lauch krijgen. Gargav trilogie ofzo. Coded arms blijkt ook nog niet klaar te zijn voor de zomer. Had gehoopt die game bij de lauch te halen. Ook van Lumines is nog niet bekend of die game uberhaupt wel in US/EU word uitgebracht. Hoop dat ze snel wat meet duidelijkheid geven, anders word het games importeren bij de lauch.

10. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Coded Arms was toch juist een paar dagen terug als VS launch titel bevestigd ? Metal Gear Acid lijkt me trouwens nog niet echt leuk. En we krijgen met de launch zowiezo de rpg: Untold Legends: Brotherhood of the Blade.

11. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    Dit zijn de Amerikaanse vrij vergelijkbaar met die van Europese:

Maart 2005 – Launch PSP
    # Mercury mwa :{
    # Dynasty Warriors _O_
    # FIFA Soccer :confused:
    # MVP Baseball :confused:
    # NBA 2005 :confused:
    # NBA Street :confused:
    # NFL Street 2 :confused:
    # Need For Speed Underground Rivals :confused:
    # Ridge Racer _O_
    # Spider-Man 2 :confused:
    # Tiger Woods PGA Tour :confused:
    # Untold Legends: Brotherhood of the Blade :confused:

Beetje kut titels, volgens mij neemt Sony aan, dat de gemiddelde westerse consument spellen zoals die van EA prefereert dan wat ''orginelere'' games. Voornamelijk officiele namen zullen er wel toedoen en sportspellen.

Lumines en Metal Gear Acid staat ook niet eens bij. En Untold legends is echt zo'n typische westerse RPG (sony entertainment america), lekker hack & slash stats bij werken, gare armor kopen, geen verhaal, geen character development. Ik bedoel dus die japanse rpg zoals xenosaga final fantasy chrono cross suikoden star ocean, die zijn cool!. Rest sportspellen |:- hoe orgineel & creatief maar ''iedereen'' koopt het toch wel. 8) Japanse launchtitels *) en der komen in Japan nog een hoop kikke spellen die we in Europa nooit zullen zien.

12. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Ben het helemaal met je eens. Van de bovenstaande titels heb ik nou niet echt iets van YEAH! Zit eigenlijk niet zoveel bij wat me super lijkt. Zijn wat standaard games, behalve de race games... waar ik niet van hou |:-

Ik wil: MGS, Coded Arms, Lumines, Gargav Trilogie etc

13. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gok dat FIFA Soccer & NFSU Rivals, best sellers worden in Europa en tevens in Amerika maar daar zal NFL en NBA titels ook goed doen.

De rest wordt een beetje middelmatig. Maar ik denk wel dat ik gelijk heb. Denk bijna wel zeker.

Westerse koopgedrag van games begint een beetje voorspelbaar te worden :).

14. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    de nba street game is zeker van mij voor de rest ach der komen vanzelf wel DE games

15. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Denk dat Ridge racer en Nsfu en idd Fifa goed zullen verkopen, omdat de mainstream gamers die wel koopt. Ik hoop toch dat Sony niet teveel op EA gaat leunen voor de Westerse game markt :'-(

16. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    Er komt trouwens veel meer uit sorry voor dat:

Maart 2005
    ATV Offroad Fury :'-(
    Ape Escape :)
    Bomberman :)
    Death Jr. :confused:
    Dynasty Warriors _O_
    Frogger ;)
    Gran Turismo 4 Mobile _O_
    Gretzky NHL 2005 :'-(
    Hot Shots Golf _O_
    MediEvil :'-(
    Metal Gear Acid _O_
    NBA ShootOut 2005 :mad:
    NBA Street :mad:
    NFL Street :mad:
    Need for Speed Underground :mad:
    PuyoPop FEVER :)
    Ridge Racer :)
    Spider-Man 2 :mad:
    This Is Football 2005 :mad:
    Tiger Woods PGA Tour :mad:
    Tony Hawk's Underground 2: World Destruction Tour :mad: :)
    Twisted Metal: World Tour :mad:
    Viewtiful Joe Series :)
    WipEout Pure :)

Bij de CES had ik een beetje het idee dat Sony de ''gemiddelde'' westerse consument begreep. En wat voor games ze zullen uitbrengen die goed zullen verkopen.

17. Grave

Leuk Bevonden:
    520

Is dat de ign lijst? Dacht dat MGS en gt4 niet bevestigt waren voor de westerse markt?

Als die lijst idd voor de westerse markt is, dan zou dat stuk beter zijn :)

18. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat te kijken op PSPparty.nl
    ik weet alleen niet of dat allemaal klopt. Maar het zal wel deze lijst ziet er inderdaad stuk interessanter uit. Zit voor iedereen wat wils (??).

19. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Die lijst is bijna goed als ik em vergelijk met de laatste ign lijst na de ces. Gran Turismo en MGS staan niet op de ign lijst voor maart. Die staat op TBA 2005. En Viewtfull Joe ook nog niks van gehoord.

20. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    mga, mgs is voor de tv console :D
    ( klein detail )

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina