1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Playstation Portable

Discussie in 'Games' gestart door Game Error, 27 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
  2. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga ook voor de psp....ondanks de hoge prijs koop ik hem wel gewoon bij de launch:9
     
  3. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Heb jij een glazen bol of heb je al met de PSP en DS mogen spelen? Hoe weet je nu dat de DS games veel betere gameplay zullen opleveren dan de PSP games? Ik zie het zo. De PSP is technisch superieur aan de DS. De DS heeft alleen wat leuke foefjes. Het is alsof je een Mercedes vergelijkt met een Volkswagen Golf die een heleboel extra's heeft (spoiler, sport uitlaat etc). Je kunt er nog zoveel extra's instoppen, maar het is en blijft een Volkswagen! Persoonlijk prefereer ik een Mercedes.

    Wel lachen trouwens dat je de conclusie die ze op die site trekken serieus neemt. Check de kwaliteit van dat verhaal...het kon wel door mijn nichtje van 7 zijn geschreven.
     
  4. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    (Toevallig worden Volkswagens veel meer verkocht dan Mercedessen.)
    Ik vind de PSP heus geen slecht apparaat hoor. Maar ik kan op dit moment geen Playstation-Only game noemen waarvan ik denk; Daarvoor koop ik hem. Bij Nintendo heb ik dat wel. Ik kan niet wachten om de games die eerst in 2D te bewonderen waren, in 3D te zien. Daarbij komt ook nog de korte batterij-levensduur en de prijs van de PSP.
    Maar de tijd zal het mij leren. Misschien koop ik naast de DS na verloop van tijd nog een PSP. :)
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2004
  5. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Mja 3 uur met de batterij van PSP :{ Sony weer... en niemand die het natuurlijk erg gaat vinden en iedereen gaat het kopen :)
     
  6. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    mja PsP lijkt me wel vet, maar meer dan goeie graphics heeft ie niet, een niet zo geweldige batterij ja....denk dat ik voor de NinDs ga al dan niet voor beide ;).
     
  7. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Erg, nee niet echt. En weet je waarom niet? Omdat het tot nu toe allemaal maar geruchten zijn die dankzij fanboys op diverse fora zijn verspreid en vervolgens klakkeloos door de meeste mensen werden overgenomen. Moet je voor de grap eens gaan googlen op psp+battery en het aantal discussies erover eens bekijken. Wie echter verder zoekt die komt erachter dat die drie uur voor het bekijken van films gaat. Voor het gamen zelf kun je zo'n 8 uur doen met je batterijen. Niet veel verschil dus met de DS. Maar ja, die drie uur klinkt natuurlijk een stuk beter om te gaan lopen bashen op de PSP. En misschien klopt dit allemaal ook wel weer niet. Wellicht is het dan ook een stuk handiger voor iedereen om eerst maar eens op een officiele statement van Sony zelf te wachten.
     
  8. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
  9. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Heb je al met de PSP gespeeld dan?
     
  10. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    In een interview zegt hij zelf dat gamen/ films kijken tot maximaal 4 uur zal gaan. Mp'3 luisteren is goed voor 10 uur.

    Zal even het stukje hieronder zetten:
    Daar, 2 tot 3 uur gamen. 8 tot 10 met alleen muziek. Nou kan het nog zo'n vet apperaatje zijn, 3 uur is toch echt te weinig voor mij. Maarja ik zal hem wel halen als ie goedkoop is, voor mp3's enzo..

    -edit: En Kaz is dus niet zomaar iemand.. President And CEO Of SCEA Kaz Hirai
     
  11. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat is dus niet elke game die je speelt, verschilt weer per game.
     
  12. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    ja maar het scheelt niet veel.. als het bij
    tot maximaal 2,5 tot 3 uur zal gaan, zal het bij spellen die minder CPU gebruiken tot ongeveer 4 uur gaan
    dus das evengoed nog weinig
    oja en die mp3 speler kan je zowieso wel vergeten want die hebben ze eruit gehaald
     
  13. Red XIII

    Red XIII Active Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    €360,-...

    Juist. Mocht dit inderdaad gaan kloppen, is Sony best dom bezig. :eek:
     
  16. Freddy Xbox

    Freddy Xbox It's Pink!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Doeds,

    Check deze echte Playstation Portable:

    [​IMG]

    Omdat Sony pas volgend jaar met zijn eigen handheld op de markt komt, besloot Brian Gardiner zijn eigen Sony zakcomputer te maken. Het apparaatje staat ook wel bekend als de PalmPSone, een samensmelting tussen een PSone en een vijf inch PSone LCD scherm. De PalmPSone kan alles wat de PSone ook kan, zo is er een plek voor een memorycard en kan de handheld gelinkt worden met andere systemen voor tweespeler opties. De palmPSone was meteen Brian’s eerste aanraking met ingewikkelde elektronica en het ontwikkelen ervan.

    De grootste drijfveer voor de 27-jarige Xerox-medewerker was Nintendo’s Game Boy Advance. Dit omdat Brian de technologie daarvan achterhaald vond en Nintendo weinig deed voor hun echte fans. De enige oplossing was dan ook om aan de haal te gaan met de middelen van de concurrentie, de wereldberoemde PSone. Wat hierna volgde was een leerproces van drie maanden waarin Brian de benodigde technische kennis leerde en aan de haal ging met alle problemen die het project met zich mee bracht.

    De eerste stap was het demonteren van een PSone, een controller, en een PSone LCD scherm, om deze vervolgens tot één geheel te toveren. Hierbij werd Brian geholpen door vele verschillende bronnen die hem informatie gaven over de techniek. Eén van de grootste problemen was het maken van de behuizing van het apparaatje. Hiervoor moest Brian SolidWorks leren, een CAD programma waarmee 3D modellen gemaakt kunnen worden. Na het perfectioneren van het ontwerp werd het bestand naar een bedrijf gestuurd die twee behuizingen voor hem maakten.

    De reden voor het maken van twee behuizingen was eigenlijk dat het goedkoper was om er twee te laten maken in plaats van één. Dit leidde er echter wel toe dat er uiteindelijk twee versies van het apparaat werden gemaakt, waarvan er op het laatst één is gekozen. Voorlopig zijn die twee versies ook de twee enige PalmPSone systemen die er gemaakt zullen worden. Dit omdat de onderdelen allemaal van Sony komen en de kosten voor het maken van de PalmPSone rond de 500 dollar lagen.

    Al met al is het indrukwekkend dat iemand als Brian een dergelijk apparaat in een paar maanden in elkaar kan zetten. Zo zegt hij zelf dat als je zelf iets graag wilt, je altijd een manier zult vinden om je doel te behalen. Ga naar Brian’s website voor meer informatie en beeldmateriaal. www.palmpsone.com

    Bron: insidegamer

    Niet normaal he!
     
  17. Red XIII

    Red XIII Active Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerlijk gezegt denk ik dat dat nep is Freddy :eek:

    Die gast zegt:
    die zin klopt al niet :p

    Nee, dit is niet echt te vertrouwen :+
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2004
  18. XeoN

    XeoN Guest

    Toen ik de Psp en de Ds voor het eerst zag dacht ik gelijk : de Psp is het helemaal voor mij.
    Nu ik het nieuwe desing van de Ds heb gezien, heb ik een twijfelgevoel..
     
  19. ArjenP

    ArjenP Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de PSP er tof uitzien, en de games zien er ook ongeloofelijk mooi uit voor een handheld, maari ik heb toch iets van: dit heb ik al eens gezien. Ook vrees ik voor de prijs (de productie kosten van een PSP liggen denk ik wel hoog, met dvd speler etc) en Sony wil er toch wel winst op maken. Om dan nog maar over de duur van de batterijen te zwijgen.. Disc's afspelen kost nou eenmaal veel energie.. :eek:
     
  20. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kies voor een PSP en ga hem niet meteen halen met de launch, maar ik wacht totdat er games bijgegeven worden. Als de batterijduur minder dan 2uur is dan is dat vrij weinig, maar denken jullie niet dat ze dat bij Sony ook weinig vinden? Ik denk dat er een sterkere vorm batterij speciaal voorm de psp komt. En als je maar 3uur kunt spelen is dat toch helemaal niet zo'n ramp? Dan ga je tenminste weer eerder aan je huiswerk beginne;)
    De graphics van een PSP zijn gewoon 10X zo goed en er komen een hoop toptitels op zoals: NFSU Rivals, GT4 enz. De PSP is gewoon strak en vet.
    Er komen oo verschillende packs en je hebt ook een pack waarbij er op je PSP GPS zit:D
    Ik ben helemaal verkocht:D
    Hier kun je de verschillende packs bekijken.
    http://www.owns.nl/nieuws.php?id=125
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina