1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Playstation Portable

Discussie in 'Games' gestart door Game Error, 27 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Op M-gaming.nl staat ook hele hoop info. Veelal gejat van IGN maar toch :+
    Nee, ik ben daar niet eens lid ofzo.

2. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vandaag maar denken dat me psp zou komen komt ie pas morgen :mad: 8) |:-
    Ligt al 2 dagen bij de douane..

3. F®íts

F®íts F®íts

Leuk Bevonden:
    0
    Maar nu heb ik nog steeds te vraag wat is dat met dat duo? en moet het het merk sony zijn? ik snap er echt helemaal niks van dus als iemand mij kan helpen graag.:D

4. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    he frits het is niet zo ingewikkeld, model moet gewoon een ''sony'' memorystick zijn, type: duo of duo pro.
    Het mag gewoon een ander merk zijn, Sandisk heeft zo'n type dus die kan je ook gewoon kopen.

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mja dus? Waar denk je dat ze bij xbw hun info oa vandaan halen? Sites als IGN krijgen erg veel exclusieve info en screens en daar profiteren kleinere sites over de hele wereld van. IGN boeit het niets aangezien ze op al hun pics een logo zetten wat resulteerd in een soort van gratis reclame. Zo is iedreen blij ;)

6. F®íts

F®íts F®íts

Leuk Bevonden:
    0
    oke en dan nu nog een vraag waar kan ik ze voor goedkoop kopen? want ik heb wel wat site's bekeken maar die ene gozer zegt dat hij 512mb voor 60 euro haalt dus vraag ik me af waar hij dat doet en kan je ook geheugenstickjes voor de psp kopen met 1 gig?

7. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb de 512Mb Scandisk Pro Duo ( € 60 ) besteld bij www.azerty.nl
    Kijk anders even op http://www.tweakers.net/pricewatch/82227

De PSP accepteerd ook 1Gb en meer , maar deze zijn mij nog veelste duur..

Ander Vraagje.
    Ik heb gisteren bij Lik-Sang ( Ridge Racer ) besteld en de verzendkosten waren gratis.
    De game is vandaag verstuurd !
    Hoe lang duurt het voordat ik die thuis heb , de game wordt opgestuurd via Global Priority.

Laatst bewerkt: 11 jan 2005
  8. F®íts

F®íts F®íts

Leuk Bevonden:
    0
    En bedankt:D

9. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    ik lees net op Lik-Sang dat de Value Pack voor psp nog maar--> Sony PSP Value Pack EUR 322 ;)

mijn vingers beginnen nu wel te jeuken moet ik zeggen. Ik heb de US besteld maar die wordt ook wel tegen de 322 euro denk ik ?!

de JAP psp is regio vrij en speeld dus alle spellen af en films. ook zal het wifi netwerk vast wel werken met een Jap PSP en een Eur PSP.

met verzending van DHL komt de value pack in mijn bus voor $466... komen er dan nog invoer/douane kosten overheen?

wie gaat er nu nog meer overstag? _0/

Laatst bewerkt: 11 jan 2005
  10. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ehh het value pack is daar nu €335,- en dat is ie er alweer een tijdje. In Amerika zal ie zo rond de $199,- te koop zijn ( in ieder geval onder de $200,- ) . En houd rekening met 19% extra belasting over het volledige bedrag inc. verzend/verzekerings-kosten.

11. F®íts

F®íts F®íts

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand trouwens al een leuk demonstratie filmpje gemaakt of kent iemand wel een leuke site waar ik een leuk filmpje over de psp kan zien behalven de site van gamespot?

12. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    Volgende keer neem ik gewoon UPS, DHL is nu al 3 dagen bezig met het inklaren (papierwerk), en misschien nog 1 dag langer. Sommige telefonisten weten niet eens waar ze het over hebben, gelukkig kreeg ik vandaag iemand die het wel begreep en handelde het allemaal netjes af.
    Ik had hem al veel eerder moeten hebben :'-(

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Op ign is er volgens mij genoeg te zien als je insider bent ;) Verder zou ik het echt niet weten...

14. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    De eerst volgende bestelling gaat ook via UPS.
    Het traject van DHL duurt mij veelste lang Honkong > Keulen > Brussel > Amsterdam.

Er is nu een game onderweg van Lik-Sang , ben benieuwd hoelang het met Global Priority gaat duren.
    Helaas werkt de Tracking-service van Global Priority niet , het is dus een verrassing wanneer de koerier aan de deur staat.

15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm, wilde eigenlijk de japanse versie omdat de amerikaanse versie mij eigenlijk te lang zou duren. Maar nu hoor ik net dat m'n pa naar Amerika voor werk moet en dat we daar ook gelijk een vakantie bij plakken koop ik hem gewoon in de stores.
    Niet helemaal zeker, maar de datum die nu bekend is, ligt rond 29th of april.
    Duurt nog redelijk lang, maar heb liever een Amerikaanse versie (mijn GBA sp en 20 spellen zijn ook amerikaans) dan een japanse. Ook kwa prijs is het gewoon veel fijner, scheelt me een dikke 80 euro waarvoor je toch een spel en extra batterij kan kopen ;)...
    Nadeel is wel dat ik hem dan pas na een dikke 2 maanden in bezit heb.
    Zelfs in Nederland is 'ie dan al uit :{ , maar goed heb nog een xbox met een zooi spellen waar ik me tot die tijd mee kan vermaken.

Laatst bewerkt: 12 jan 2005
  16. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik weet niet of dit fimpje al is gepost hier (geloof het niet)

HIER staat in iedergeval een demonstratie filmpje van de psp.

Wat mij is opgevallen, is dat de laadtijden lang niet zo lang zijn als men beweerd.. 20 sec Ridge Racer.. :confused: Als ik dit zo in het filmpje zie ben je met een paar sec in het start menu.

17. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520

Hoop ik voor je dat die psp dan nooit kapot gaat of gebreken gaat vertonen, want dan kan je er niks meer mee aangezien je niet even weer naar amerika gaat omdat iets kapot is gegaan ;)

Daarnaast zou je met de japanse psp wel gewoon regio 2 films kunnen afspelen aangezien japan zelfde regio heeft als Europa.. wat uiteraard niet met de amerikaanse regio 1 kan, maar dat is bijzaak. Vind dat garantie punt wel wat belangrijker voor zo'n apparaat. En je kan niet wifi multiplayer spelen met de amerikaanse psp hier.. behalve als je iemand tegen komt met een andere us psp natuurlijk.

*wacht zelf eerst de EU release af*

Laatst bewerkt: 12 jan 2005
  18. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Klopt allemaal wat je zegt, wifi maakt me niet zoveel uit aangezien je toch met tunnel software dit kan doen via je pc.
    dvd's (umd video beter gezegd) is al helemaal niet erg, want die importeer je gewoon rechtstreeks vanuit amerika bij Barnes and noble (m`n pa heeft er vaak wat nodig).
    Daarnaast heb je natuurlijk ook een memory stick van 512mb waar makkelijk een film op past.
    Maar goed, mocht de prijs (wat ik absoluut niet verwacht) hier extreem laag zijn dan ga ik natuurlijk niet moeilijk doen. Maar dat zie ik tegen die tijd wel.
    Voor nu is het plan om een Amerikaanse te kopen.

19. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Wat is het verschil tussen de Japanse PSP en de PSP voor Noord-Amerika.
    Het enige wat ik kan bedenken is de regio-code voor UMD films.

20. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Spellen waren regio vrij dacht ik te lezen dus dan heb je je eigen antwoord al gegeven. Behalve misschien de stroomadapter natuurlijk. Misschien dat er nog wat verbeterd is/wordt maar daar is niks over bekend geloof ik.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina