1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Playstation Portable

Discussie in 'Games' gestart door Game Error, 27 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De stroomadapter wertk overal in de wereld.
    100V t/m 240V en 50/60HZ.
    Het enige wat je moet uitwisselen is de snoer voor het stopcontact , hiervoor kan je de Radio/Scheeraparaat/Xbox/PS2 snoer gebruiken.

Mijn PSP was de 2e zending van Lik-Sang , heb nog steeds geen problemen kunnen ontdekken.

@Jeroen.
    Heb net naar het filmpje gekeken en eindelijk iemand die niet negatief is over het de PSP.
    Eingelijk was er maar één minpuntje en dat was de vingervlekken gevoeligheid van de PSP , maar hier kan ik mee leven.

Laatst bewerkt: 12 jan 2005
  2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    bij gamespot waren ze ook zeeeeeeeer te spreken over de psp hoor.Chek de on the spot maar.Van 24 -12 geloof ik

3. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk ik heb hem binnen 66 euro btw maar dat boeit me niet :D

4. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd, als je nog wat leuks hebt te melden erover of mooie foto's hebt, mag je ze posten :9 .

5. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand nog die site waarop staat over die kapotte pixels van de psp?

6. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Wat is dat toch met garantie zooi? ik heb nog nooit iets gehad waardoor ik garantie nodig had. All mn materiaal gaat prima mee, nes, snes, DC, ps2, xbox

Alleen ooit eens een PC voeding verloren omdat ikhet niet geaard was en te warm werd (zomer) :/

maar ja, verder gaat alles prima. nergens last van :) gaan jullie dan allemaal zo slecht met je apparatuur om? dat je steeds garantie nodig hebt?

7. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Neej wil gewoon die site even bekijken en weten wat de risico's zijn om een psp te kopen.

8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb van die kleine zwarte vlekjes achter het glas zitten :mad:
    Ik heb deze eens met een loep goed bekeken en het blijken gelukkig geen dode pixels te zijn.
    Ik denk dat tijdens het samenstellen van de PSP iets stof in de PSP is gekomen.

Als je meer wilt weten over de dode pizels kan je het beste de verschillende forum op het internet doornemen.
    Of google even op ( dead pixel PSP ) , 1e hit is al raak.

9. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    526
    Je zal toevallig maar een psp krijgen met een paar lekkere dooie pixels in het midden van je scherm, dan zou je willen dat je garantie had ;) Je kan beter iets hebben en het niet nodig hebben, dan iets nodig hebben en het niet hebben. Toch?

Laatst bewerkt: 13 jan 2005
  10. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje voor diegene met een PSP,
    Hoe zet je de PSP helemaal uit, soms start ie bij mij weer waar ik gebleven was. En soms boot die helemaal vanaf het begin. Wat is het verschil dan wanneer ik op standby zet en wanneer helemaal uit. En nog een vraag wat is dat knopje met dat muzieknoot? bij mij gebeurt er namelijk niks als ik er op druk..

11. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog geen PSP, maar dat knopje met die muziek-noot is dacht ik alleen in gebruik als je een koptelefoon hebt aangesloten.

12. F®íts

F®íts F®íts

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen is het trouwens zeker dat er dvd's op die UMD disk's worden uitgebracht?
    En komt gta ook echt naar de psp want dat zou echt vet zijn ik vond de psp zowiesow al vet maar als je ook dvd kan bekijken en gta kan spelen dan ben ik voor de rest van het jaar weer blij en zoet:D

13. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk, het zijn volgens mij presets voor het geluid. Echt geweldig ik dacht namelijk dat er helemaal geen instellingen waren voor het geluid. De PSP is echt een compleet apparaatje :)

14. MarXbox

MarXbox www.djaxn.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Sound knopje: Zijn dus de presets van het geluid ja, die je aan kan passen als je een koptel aansluit... Presets zoals "Heavy", "Rock", "Jazz" etc.

Powerknop: Lang naar boven gedrukt houden, en hij gaat helemaal uit, ipv sleep mode......

MAAR je kan hem beter op sleep mode laten, ten eerste omdat je gelijk weer bent waar je gebleven was, en het is gebleken dat het minder "stroom" kost dan telkens helemaal aan en uit.......

15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Maak eens wat foto's, we hebben er natuurlijk al duizenden gezien maar het blijft leuk ;)

16. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd kan er ook geen genoeg van krijgen. :9

17. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
  18. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Damn, je zou echt bijna zeggen dat die ridge racer action shotsmet fotosoep(photoshop) erin zijn geplakt.
    Dat scherm is echt fakt up mooi:+

Thanks!

19. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    best mooi aparaatje enzo maare ze zijden dat je maar 2 uur kunt spelen, is dat waar?

20. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    mja, mierenneukerij. Heb em zelf niet maar veel gelezen en hij gaat 2,5 ~ 5 uur mee met gamen.
    Mp3 luisteren haalt ie zelfs 10 uur.
    Film kijken is ongeveer 2,0 ~ 2,5 uur.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina