1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Playstation Portable

Discussie in 'Games' gestart door Game Error, 27 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoewel je wel kon onthoofden in Ninja Gaiden bij de Amerikaanse versie en niet bij de europese versie. Maar goed.. dat ligt (zoals je aangeeft) verschillend per land.

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Daar komt dan ook nog de verzendkosten bij van ongeveer $ 30.
    De stick kost dan $ 119 = ongeveer € 86 + BTW = € 102.

Zaterdag heb ik hiervoor in Nederland € 60 betaald. _O_

De maximale Sandisk kaartje is nu 1GB.
    Maar omdat Sandisk speciaal voor de PSP kaartjes gaat maken , zal op korte termijn kaartjes op de markt komen die groter zijn dan 1GB.

3. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    De PSP lijkt me een heel flex apparaatje, alleen zit ik in over de speeltijd. Daar staat (afhankelijk van wat je speelt) 2 - 6 uur voor las ik gister tijdens mijn werkpauze in de Revu, wat ik erg weinig vind! Ik hoop dan ook dat Sony snel met een betere accu komt. De verwachte verkoopprijs in Europa ligt op 199,- euro volgens de Revu.

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja nou, ik verwacht niet dat je soms maar 2 uur speeltijd hebt hoor. Misschien als je een game als GTA speelt, en het licht op de hoogste stand zet, dat je dan zo weinig speeltijd hebt. Als je normaal gamend, zul je vast zo'n 6 uur hebben denk ik. Dan moet de keuze van het spel denk ik wel een beetje mee zitten overigens O-)

5. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Maar niet als ik ze daar haal ;) , nogmaals.. ik ga 29 april naar Amerika.

6. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Gewoon even bij tweakers.net in de pricewatch kijken. Genoeg duo kaartjes voor goeie prijzen rond de 60 euro. alleen nog geen 1Gb duo kaartje gezien, maar die zijn ook nog veel te duur. Komt nog wel.

7. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Tegen de tijd dat Errox naar de VS gaat liggen de 1GB en meer kaartjes ook hier in Nederland te dump prijzen in de winkel.

Sony werkt hard aan een oplossing om de gameplay te verlengen.
    1- Een Betere accu.
    2- Samsung gaat nu een aantal chips voor Sony produceren , deze hebben nog minder stroom nodig.

Maar de grootse stroom verbruikers zullen de LCD,WiFi en UMD-drive blijven.

One aspect of the Grand Theft Auto title for the PSP which will be watched carefully by other developers is how the game will handle the streaming of content from disc - something which the GTA titles on PS2 have relied heavily upon to create their seamless environments, but which runs the risk of crippling the battery life of a handheld device.

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Toch zullen de prijzen in Amerika vaak veel goedkoper zijn. Maar dat zie ik tegen die tijd wel.

van dat batterijgate :+ is wat er ook gebeurt altijd goed. Al word het maar 10 minuten meer, scheelt toch weer:)

9. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    De batterijgate gaat bij mij het ene oor in en de andere oor weer uit.

Heb met Google veel forums gevonden over de PSP , maar je komt daar steeds weer de zelfde reacties tegen.
    1- Accu.
    2- DS is veel beter dan de PSP.

Dan zijn er ook nog van die Nintendo fanboys die nog nooit een PSP hebben gezien , maar er wel alles vanaf denken te weten.
    Het afzeiken van een consol/portable is inmiddels een internationale sport geworden.
    Ik heb de Nintendo DS alleen nog maar gezien op het internet en in heb pas een mening wanneer ik hem in handen heb gehad.

10. hutkofer

hutkofer Guest

Ik heb voor 400 euro een Value Pack + Ridge Racers besteld. Niet bij Lik-Sang. Ook word het per normale post bezorgd, dus geen import rechten voor mij.

Ik krijg het volgende week binnen, dus verwacht maar veel screens en filmpjes de komende week :)

11. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Weet je 100% zeker dat je geen invoerrechten hoeft te betalen.
    Het pakket waar de PSP inzit is vrij groot 28x21x14.5cm.

Hoe groter het pakket hoe nieuwsgierige de douane wordt !

12. hutkofer

hutkofer Guest

ook als er op de beschrijving staat dat het om een wollen trui gaat? :p

13. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Als de schaap BSE heeft wordt het pakketje meteen vernietig }:]

14. hutkofer

hutkofer Guest

Nah, ik heb er wel vertrouwen in. Ik kocht het bij een Hollander, die nu in Japan zit voor een studie :)

Hij heeft al veel mensen een PSP verzonden, zonder dat ze invoer rechten hoefden te betalen.

En anders voel ik hem wel :)

15. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand hier die Vampire Chronicle: The Chaos Tower heeft? En wat vind je ervan? Leuk? Valt tegen?

16. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Heb alleen nog Metal Gear Ac!d en Ridge Racer is ergens onderweg.
    Ik wou nog een aantal games bestellen bij Lik-Sang vanwege de gratis verzendkosten.

Dus ben ik ook nog opzoek naar een paar goede games !!!!!

17. hutkofer

hutkofer Guest

Dynasty Warriors :)

18. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil er ook graag eentje kopen, maar kan iemand het gamesaanbod vertellen ? En is de grafische kwaliteit ook echt zonder kartellige randjes, en wanneer is de release?

19. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb tot u toe alleen Metal Gear Ac!d , maar de beeldkwaliteit is perfect.
    Volledige 3D weergave _O_

Kan net een leuke draagtas tegen voor de PSP.
    http://www.playstation.jp/scej/goods/pspictogram/porter/

Ik las op een franse site dat die € 72 moet gaan kosten :mad:

Laatst bewerkt: 16 jan 2005
  20. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Met 2 uur speeltijd heb je volgens mij ook wel alles op zijn max staan (licht, geluid, etc). Maar als je alles op een normaal niveau hebt staan en je kunt er 6 uur mee gamen, dan vind ik het nog aan de magere kant om eerlijk te zijn. Niet dat ik 6 uur achter elkaar game (hooguit 2), maar als ik op vakantie ben dan heb ik geen zin om 6 accu's mee te nemen (bij wijze van spreken).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina