1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Playstation Portable

Discussie in 'Games' gestart door Game Error, 27 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Denk dat ik Lumines maar bij Liksang ga bestellen een maand voordat de psp hier uitkomt, lijkt me wel een leuk spel dat niet snel gaat vervelen. Denk niet dat we em hier in europa snel zullen krijgen.

2. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    dit las ik op tweakers.net, mischien interresant voor de mensen die een psp hebben/willen

Op het internet is een stuk code gelekt dat naar verluidt updates voor Sony’s PlayStation Portable zou bevatten, zo lezen we op Memopad. In de code, die zogezegd gelekt zou zijn, zijn naast een aantal bugfixes ook een browser, een e-mailprogramma, een tekstverwerker en een spreadsheetprogramma te vinden. Het is nog onduidelijk of de twee laatstgenoemde applicaties volledig functionerende programma’s zijn of alleen bedoeld zijn om e-mailbijlagen te kunnen openen. Omdat de PSP een draagbare spelconsole is, ligt het niet in de lijn der verwachting dat er volledig werkzame officeprogrammatuur voor dit apparaat ontwikkeld zal worden: het gerucht dat er een toetsenbord is ontwikkeld als accessoire voor bij de spelcomputer bestrijdt dit echter.

Bovendien zijn in de code nog drie spelletjes, een rekenmachine en automatische updatesoftware te vinden. De update lijkt nog niet helemaal compleet: tijdens de installatie stopt het updateproces. Een verklaring voor de snelle update zou kunnen zijn dat de genoemde applicaties origineel bedoeld waren om ten tijde van de Japanse lancering van het apparaat te worden bijgevoegd, maar toen geschrapt zijn om de deadline te halen. Nu ze toch af zijn, worden ze als update aan het toestel toegevoegd. Er is een waarschuwing van toepassing op het gebruik van de gelekte code: het is nog geenszins duidelijk of de code daadwerkelijk van Sony komt en geen malware bevat. Mocht het bestand daadwerkelijk een update zijn, dan is het de verwachting dat deze wordt vrijgegeven voor de Europese en Amerikaanse lancering van de PSP in maart.

3. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    dat ding blijft maar intresanter worden

4. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Staat op ign ook een waarschuwing bij dat je psp daardoor f*cked up kan raken. Dus dat het op eigen risico is.

5. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    jah true.Maargoed ik laat de andere wel lekker testen en als het dan veilig is dan zie ik wel wat ik er mee doe .

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Sony meldt dat je dit stukje software niet moet installeren op je PSP omdat dit schadelijk is voor je systeem.

Om precies te quoten : "We have become aware that there is a software program going around on some Web sites and Internet bulletin boards claiming to be an update file that rewrites the system software of the PSP hardware," gezegd door Nanako Kato (SCEJ)."This software has not been issued officially by Sony and does not function properly. We advise our users not to execute or apply the program as it will cause the PSP hardware to stop operating.”

Dit wil ook wel zeggen dat de code niet door Sony zelf is vrijgegeven en dus niet verstandig is om te installeren aangezien je PSP zou kunnen overschrijven en dus stoppen met werken.
    Sony wist echter wel te melden dat het stukje code wel deels afkomstig is van SCE maar nog verre van af is.En nog niet de bedoeling was om dit al vrij te laten in de wereld.

Wanneer de update wel klaar is is nog niet bekend echter geeft dit stukje natuurlijk wel weer dat Sony wel degelijk bezig is met updates en extra functies voor de PSP.

7. MarXbox

MarXbox www.djaxn.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je zelf (of iemand anders hier....) al een game besteld bij lik sang?
    En dat duurde hoe lang?

Heb zelf een aantal psp games besteld op 7 jan. , en die zullen dus binnen 10 dagen aankomen?

8. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Reken er aar niet op :) mensen hier melden al meer richting maand :D

9. MarXbox

MarXbox www.djaxn.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Update:

Heb ze nu net binnen.....

Dus Lik Sang -> Mijn huis 11 dagen !!!

10. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Welke games heb je? Pics? }:]

11. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Heb middag Ridge Racer gekregen.
    Zondag 9 Januari bestelt en vandaag 18 Januari gekregen.

Het gekke is dat het pakket is bezorgd door SelectVracht.
    Hoefde geen BTW te betalen !!!

Verkoopcijfers PSP.
    Het totaal stond op 544,304 op 9 januari 2005 ( alleen verkoop in de winkel ).

Laatst bewerkt: 18 jan 2005
  12. hutkofer

hutkofer Guest

Hoe vind je Ridge Racers?

13. MarXbox

MarXbox www.djaxn.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Meestal zit er op spellen alleen geen btw :)

Ik heb nu dus:

- Ridge Racers
    - Lumines
    - Hotshots Golf

Alle 3 echt super!

(Fotos RR paar blz terug...)

14. F®íts

F®íts F®íts

Leuk Bevonden:
    0
    Ajo maak gewoon wat foto's :9

15. MarXbox

MarXbox www.djaxn.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn mijn fotos....

Maar zal is kijken of ik ze ook kan maken van de andere 2.

16. F®íts

F®íts F®íts

Leuk Bevonden:
    0
    ok tnx :D _O_

17. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Yeah vooral Lumines.. als die niet in europa word uittgebracht denk ik dat ik em maandje vantevoren maar bestel bij Liksang :9

18. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Op de doos staat wel het waarde bedrag.
    Volgens de site van de Douane moet je vanaf € 22 BTW betalen.

Vanaf 1 Febr ga ik weer een aantal games bestellen , dan begint weer een betalings periode.
    Heb deze maand weer iets teveel uitgegeven .

@hutkofer

De 3D grafiche weergave is razend snel dat dit met een handheld mogelijk was had ik niet verwacht.

Laatst bewerkt: 18 jan 2005
  19. F®íts

F®íts F®íts

Leuk Bevonden:
    0
    marxbox waar blijven de foto's :9

20. F®íts

F®íts F®íts

Leuk Bevonden:
    0
    He He eindelijk zijn er memorystickjes met meer geheugen dan 512 mb voor de psp nu zijn er ook van 1 gig!!!! sandisk heeft deze speciaal gemaakt voor de psp en andere mobiele gaming!!! _O_
    Kijk snel op http://www.sandisk.com/retail/gaming.asp
    Alleen de prijs is me nog een raatsel?¿

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina