1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Playstation Portable

Discussie in 'Games' gestart door Game Error, 27 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat wil ik er eventueel wel voor uitgeven, alleen wil het wel in de winkel kopen (in amerika bedoel ik hiermee.)

2. hutkofer

hutkofer Guest

Ola. Heeft iemand een goede movie converter?

Ik heb er een, alleen die geeft steeds een error. "can't load blabla.dll"

Someone help me?

3. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Hmm zou wel interresant zijn, jij ging toch in april daar heen? als ze daar zo goedkoop zijn kun je er dan 1 voor me meenemen?

@degen die datum vroeg: Ik had iets gehoord van half maart, ik ben 19 maar jarig _O_ maar ik denk zelf dat hij eind maart uitkomt.

4. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    18 Maart hoorde ik als dat goed is dus 1 dag voor je verjaardag.

5. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een beetje een achterlijke vraag: Bevat de PSP standaard als een memory card ?

6. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    De PSP heeft alleen een memory card als je hem aanschaft in het value pack, dan heb je ook nog maar eens een memory card van 32 mb, dus hier kun je geen films op zetten en heel weinig muziek. Het is overigens wel genoeg voor save games.

7. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jammer dat ze niet 128 of 256 erbij geven, wat kost dat tegenwoordig nou.
    32mb is nu veel te veel voor save games, maar te weinig voor muziek/film.
    (iedere savegame = ongeveer 500 ~ 1200kb)

8. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    Idd willen ze een beetje met andere mp3 spelers concurreren, doe dan gelijk een 256MB bij. Maar ik denk dat zo'n pack wel zit te komen, er is vast wel vraag naar.

9. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Maja zijn altijd mensen die zeggen, wat is 256 mb nou ;) Zelfs als ze er 1gb bij zouden gooien zouden er mensen zijn die nog te weinig hebben. Psp is al niet winstgevend, dus kan me voorstellen dat Sony niet nog allemaal gratis dingen erbij gaat doen :D

10. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Maar met 256 mb kan je nog wat, met 32 mb niks...

11. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Als er 256 bijzat, ging iedereen zeiken waarom er geen 512 of 1 gb bijzit... Sony wilt ook verdienen aan die kaartjes, die memorysticks.

12. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, dat is wel typerend voor DE nederlandse consument.

13. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou idd gaan zeiken :9 , ik vind dat als je films etc. op de PSP gaat zetten etc. dat je min. 512 MB moet hebben. Dus ook al was het 256 MB, dan nog zou ik er eentje moeten bijkopen. Dus heeft dat niet veel zin. Sony heeft er een 32 MB kaart erbij gedaan ( bij het value pack ), omdat je niet meer nodig hebt voor het normale saven en wil je ook de rest van de functies beter benutten, dan zal je een kaart met meer opslag moeten kopen.
    Ik twijfel eigenlijk nog een beetje of ik in maart voor een standard pakket ga of voor een value pack, want ik vind die koptelefoon met afstandsbediening wel grappig, en dat tasje is wel leuk, omdat er verder op dat gebied nog weinig te krijgen is, maar ik vind 50,- extra daarintegen wel weer wat veel.

Laatst bewerkt: 21 jan 2005
  14. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Joh, laten we eerst die PSP hier afwachten en dan kopen en dan pas zeuren. Zonder dat ding in je handen kan je eigenlijk geen mening geven. Met 32 mb kan je heus wel wat.

15. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Als die value pack iets van 40 euro duurder is dan standaard pack, dan haal ik zeker de value op. Aangezien die beschermhoes gewoon een noodzaak is als je beetje zuinig met je spul bent, en die koptelefoon verpats ik wel aan iemand voor 10-20 euro ofzo, gebruik wel m'n eigen Sony in ear headphone. En die 32 mb is eerst wel genoeg om games op te slaan, ik wacht met kopen van grotere kaart tot die 1gb beetje betaalbaar is, heb geen zin om steeds te upgraden :cool:

16. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat tegen maart die 1 GB kaart wel beter te verkrijgen zal zijn.

Wil nu onderhand weleens de launch date en prijs gegevens van de PSP weten :mad: .

17. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Is er al, de 1 gig van Sandisk , lekkere kleurtjes ook :D

18. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Als er mensen geïnteresseerd zijn in de PSP, laat het me weten.

Ik heb er zelf 1 geïmporteerd uit Japan via een member op het fokforum. Hij test ze zelf voordat hij ze opstuurt. Tevens worden er geen douane kosten gerekend, aangezien het opgestuurd word als "Laboratory equipment"

Ik heb besteld (moet nog binnenkomen)

PSP standaard pack
    Lumines
    Ridge Racer
    Carrycase voor PSP en 2 UMD's

Voor 382 euro :)

Degene bij wie hij besteld is, heeft al een hoop goede PSP deals achter z'n naam staan :)

Hij zit zelf in Japan wegens studie en geeft dezelfde garantie als Sony.

19. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb m wel in mn handen gehad :) Gameshop in Utrecht heeft m staan ;) Hij is lekker te bedienen en OH MY GOD! wat zien de games er vet uit... Tis gewoon PS2 kwaliteit on the go.

De release voor Europa ligt tussen eind Maart en begin Juni. 18 Maart kan je wel vergeten ben ik bang, maargoed..volgende week heb ik m :D

Laatst bewerkt: 21 jan 2005
  20. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mja, 32 of 256 is wel een groot vershil..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina