1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Playstation Portable

Discussie in 'Games' gestart door Game Error, 27 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik weet niet wat een handheld voor jou precies inhoud maar ik verwacht dat ik met mijn handheld minstens 10 uur kan gamen. Dankzij de overkill met grafische kracht en de draaiende UMD's gaat de PSP waarschijnlijk in het echt nog minder lang mee dan ze nu zeggen.

    Mooie graphics zijn leuk, maar denk maar niet dat je het verschil duidelijk gaat zien op een klein schermpje.

    Als ik echt Gran Turismo 4 en Metal Gear wilde spelen met ps2 graphics dan had ik wel een ps2 gekocht. Ik wil een handheld voor de games, die moeten mij simpel en snel kunnen vermaken in de trein of als ik even niks te doen heb. De PSP games spreken mij daarbij totaal niet aan, aangezien dit gewoon ps2 titels zijn die je eigenlijk uren achtereen moet gaan spelen, met je adapter aangesloten dus. Nou dan game ik liever op een echte console.

    Een ander groot minpunt vind ik de UMD's niet beschrijbaar zijn. Zo moet je verplicht een dikke Memory Stick kopen als je de PSP koopt voor zijn mp3 en video mogelijkheden.

    Nog iets dat me tegenstaat is het design van het ding. Het is ongeveer hetzelfde verhaal als bij de ipod. Het design is glad en mooi maar compleet niet praktisch om mee te gamen. Een hoesje is verplicht en dan is dat hoesje ook nog dicht, wat dus ook inhoud dat je eigenlijk genoodzaakt bent om elke keer de PSP uit het tasje te gaan frumelen.

    De line-up van de PSP vind ik zoals eerder gezegd niet denderend. Alle games komen ook naar de DS en de DS heeft al honderden GBA games die erop kunnen draaien. Daarnaast heeft Nintendo verreweg het meeste ervaring op dit gebied.

    Bij concoles ben ik meestal voor de beste graphics, maar op handheld gebied zeker niet. Daar tellen games en batterijduur voor mij het langst. Ik heb al eens de fout gemaakt een gamegear te kopen en geloof me, het sjouwen met accu's en ac adapters is geen pretje, dan kunnen de spellen nog zo mooi zijn, het boeit me dan weinig.

    Iets aan de DS spreekt me gewoon enorm aan. De optie om hem als organiser te gebruiken, om ermee te chatten, GBA en N64 games spelen op een machine die minstens 10 uur meegaat.

    Het enige pluspunt dat de PSP tot nu toe bij mij heeft is de prijs van 150-200 euro. Voor dat geld zou ik eventueel nog overwegen om het ding aan te schaffen, mits er wat intressante titels uitkomen.
     
  2. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ok hier dan maar weer verder 8)

    Dat rondje op de psp is dus geen speaker maar de is die speciale analoge stick ;)
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2004
  3. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar ik had even een vraagje, kun je wel of geen divx en avi op je mem card zetten en bekijken?

    Tot nu toe heb ik alleen iets gelezen over mpeg4

    Ik ook maar hier verder :9
     
  4. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    DIVX = MP4, toch? :eek:
     
  5. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja? Dat zou geweldig zijn :D

    Zijn er trouwens al mensen die em besteld hebben (import)
     
  6. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ze zijn al volop op ebay te vinden... maar kan je wel 400 dollar minstens ophoesten whaha
     
  7. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Tsja, dat is mij iets teveel van het goede ;)

    Ik hoop dat de nederlandse prijs net onder de 200 euro blijft eigenlijk
     
  8. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Als ik zo'n jappaner was zou ik pcies hetzelfde doen, stuk of 5 psp's kopen en dan lekker met veel winst verkopen haha. Je hebt genoeg van die gekken die het kopen.
     
  9. Binh

    Binh asiannerd

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    1 per klant gaat dus niet lukken :cool: tenzij je familie vrienden kennisen gaat vragen om 24 uur in de rij te willen staan.
    anders had ik wel gelijk meteen 200.000 van psp gekocht en dan doorverkopen op ebay voor natuurlijk veel hoger dan kan je best goed miljonair worden
     
  10. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    tsja, ik snap niet waar die lui hun hersens laten, 780 dollar voor een of ander portable apparaat.
     
  11. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Er zijn altijd mensen die dat wisselgeld vinden. Als je millionair bent or whatever is dit wel een leuk cadeautje voor je zoontje ofzo. Houd ie eindelijk z'n klep in de auto 8)
     
  12. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    helaas, Grave, ik heb al een ebay gezien van 910 dollar :D
     
  13. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
  14. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Geweldige foto :) Die DS ziet er wel uit als goedkoop kinder speelgoed zeg...
     
  15. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha geweldig! _O_
     
  16. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
  17. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 12 dec 2004
  18. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je ff verder na beneden scrolt staat er dit:

    Je word dus goed vern**kt hier... Ik geef jullie 1 advies kijk uit je doppen en lees/onderzoek eerst alles.
     
  19. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha dus die guest betaald gewoon 1100e om te horen te krijgen dat ie naar japan moet als ie er 1 hebben wil... :D
     
  20. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Pure oplichterij... :'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina