1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Playstation Portable

Discussie in 'Games' gestart door Game Error, 27 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hutkofer

hutkofer Guest

Hij heeft ze ook gebeld, en probeerde gebrekkig engels te praten :p

Er word nu aan gewerkt, er is een prijs opgegeven van +- 190 euro :)

2. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    wie heeft ondertussen al een poging gewaagd om Ridge Racers online te spelen via tunneling software? Ik wil dit graag proberen weet alleen totaal niet hoe dat werkt.

Komt nog bij dat ik gewoon internet heb via de kabel van @home breedband en dus niet wireless. Ik heb begrepen dat je PSP alleen online kan dmv wireless dus is het mogelijk om op mijn pc iets van wireless te installeren? en zo ja wat moet ik dan precies kopen !

Ik snap niet van access points etc. Wie kan me op weg helpen?!

Korte schets van verbinding.

PC1 (hoofd pc beneden) is direct verbonden met @home modem, via hubje in die pc lopen er 2 kabels naar 2 andere pc's. Nu ben ik even PC2. Kan ik in PC2 een wireless kaartje stoppen en zo gemakkelijk verbinding maken met 802.x.x ? (wireless)

3. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    nee! je kan hem voor 150 euro kopen straks hij komt bij intertoys voor 150 euro *)

4. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Droom lekker verder.

De prijs is niet bekend en gaat zeker boven de 200 komen.

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Serienummer PSP

Zag net op een site de volgende info staan.
    Sony verdeeld de PSP nu over 4 verschillenden serienummers.
    Japanese Regular Pack: PSP1000
    Japanese Value Pack: PSP1000K
    American PSP: PSP1001(K)
    European PSP: PSP1002(K)

Maar , als ik kijk naar de serienummer van mijn PSP ( Value ) dan staat er PSP1000 :confused:

6. hutkofer

hutkofer Guest

Oh, dat betekend toch geen regio code hé?!

7. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Nee serie nummers zijn gewoon de nummers waaran je de versie van de PSP kan herkennen. Als er een nieuwe model komt dan krijgt die weer een nieuw serie nummer.

8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Hier nog meer info !

What this heralds is unknown, however, it does tell me that we will be getting different firmware version on the 3 different regional models.

Most likley, the only difference in the firmware revisions will be the default region
    coding, and which "Network Update" site the PSP needs to communicate with to get the correct Firmware verison.

Also, this difference should include the default language setting in the US version set to "English". Who knows what the default language will be for the EU version.
    Probablly english as well. All refrences that I've seen list EN_GB (Great Britain).

9. Aphrodite

Leuk Bevonden:
    0
    Roy meteen weer in de stress :+

Hoop niet dat die regio code krijgt, want dan sta ik lekker te kijken. Ik verkoop de Japanse wel ofzo zodra de Europese komt ;).

10. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Wie droomt er dan? Jij weet het net zo min zeker als hem... |:-

11. Aphrodite

Leuk Bevonden:
    0
    Joh, heeft op genoeg plaatsen gestaan dat ie fors duurder dan 200 euro wordt.
    Is met alles wat in amerika bijv. 200 kost kost hier 250 of 300... logica? NEE. :{

12. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik dacht ergens gelezen te hebben dat hij ongeveer €265,- zou gaan kosten (pin me er niet op vast)

13. hutkofer

hutkofer Guest

Klopt, ik denk ook zon 250 euro..

maar aan de andere kant, Sony is niet gek..dus het zou niet slim zijn hem zoveel duurder te maken dan de NDS.

14. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    mm.. ik hoop dat hij 150 is ik krijg 15 % aff. van alles van bart smit daarom*)

15. Aphrodite

Leuk Bevonden:
    0
    Roy, de echte fans willen zo'n ding gelijk hebben (zoals wij ;)), dus maken ze het kunstmatig hoog.

Zal me niet verbazen dat de Nintendo DS na een aantal maanden de prijs gaat laten zakken van de 150 naar 120 of 110 of 100 euro.
    Dit zal Sony ook doen met geleidelijke stappen.

Het gaat mij meer om de prijs die de software gaat kosten. Heb gelezen dat de DS software rond de 30 gaat zitten, vind ik zeer aantrekkelijk. Ben benieuwd wat de PSP games in Europa gaan kosten. Hoop niet 55 euro zoals ze kosten in Japan voor te importeren.

Daarnaast heb ik een schijthekel aan die Douane g*ys voor de belastingen :{ .

Laatst bewerkt: 2 feb 2005
  16. hutkofer

hutkofer Guest

Fout. 45 Dollar, dat is zon 38 euro denk ik :)

17. Aphrodite

Leuk Bevonden:
    0
    Je weet ook goed dat hier toch alles duurder wordt... dus zal het wel 50 euro zijn. Heel raar omdat de Euro veel meer waard is dan de dollar... Gekke EU :confused:

18. hutkofer

hutkofer Guest

45 Euro zijn d ekosten bij Lik-Sang...als het goed is zijn ze in de normale winkel goedkoper.

19. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    super, net mijn Sandisk 512Mb Duo Pro memory stick binnen gekregen en werkt toppie! Gelukkig zat er bij de verpakking een adaptor waardoor ik heel simpel dit kleine kaartje in de adaptor druk en zo kan dienen als Memory Stick PRO en niet duo :9 Wat dus betekent dat ik gewoon rechtstreeks op mijn Cybershot camera foto's kan maken en deze dan zo als DUO stick weer in de PSP kan. Dus er is nog wel sprake van compatibiliteit :D

ik ga gelijk ff bezig met films/mp3 erop te zetten en kijk hoe video er nou uit ziet zonder ernstige compressie _0/

20. Aphrodite

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm ook vanmorgen ontvangen :).
    Echt wel snel en topservice. Aanradertje dit bedrijf.

Ik ben ook blij met de adapter. Kan ik 'm ook in mijn cybershot gebruiken :).

Post hier aub zodra je er een film op hebt gezet enzo :)
    Hoe doe je dat trouwens?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina