[PC] Playstation Portable

Discussie in 'Games' gestart door Game Error, 27 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Zou je anders ff een filmpje van een filmpje kunnen maken? Iig een van jullie 2, dan kunnen we zien wat een pracht apparaat het wel niet is :) bvd :)

2. hutkofer

hutkofer Guest

PSP komt niet voor 14 April in Europa.

3. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33

aldus de Franse gamesite Jeux France, dus nu ben ik wel heeeel blij dat ik hem ge-importeed heb :D

4. titan1980

Leuk Bevonden:
    33

ik zal ff kijken wat ik voor je kan betekenen.... *)

5. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Komend weekend krijg ik 'm als het goed is. Ik zal dan meteen filmpjes maken oke?
    O.a. van Ridge Racer en een film.

6. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    ehm.. een vraag hoe werkt dat met filmpjes etc?! want ik ga er maybe 1 kopen en voor hoe duur heben jullie m gekocht?

7. hutkofer

hutkofer Guest

Koop hem gewoon bij mij voor 300 euro incl verzendkosten en een game ;)

8. Aphrodite

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben weer thuis :+

300 euro is een gewoon leuke prijs want het zal me niet verbazen dat de PSP hier iets van 250 kost + spel = 300 euro dus. Enigst verschil is dat je dan een Japanse PSP hebt met Engels menu of een Europese met Engels menu. Geen verschil dus vind ik :).

Vooral nu het bekend is dat pas in april of later de PSP hier uitkomt, ben ik happy dat ik enkele dagen dit machientje heb besteld en deze nu onderweg is van de reizende zon naar het windy NL. O-)

@Arnie: Je moet wel een geheugenkaart erbiij kopen (75 euro voor 512 mb duo pro) want die standaard van 32 mb die je bij de value pak krijgt is alleen genoeg voor savegames. Films / veel muziek / veel plaatjes dien je op een grotere kaart te doen. Succes. :D

9. hutkofer

hutkofer Guest

Precies, en je hoeft geen 2 maanden+ te wachten ;)

10. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Joh! Er kan zoveel overal gestaan hebben. Feit is, prijs is nog niet bekend. Feit is ook, in Japan kost hij ongeveer 150 euro. Het kan dan wel met alles zo zijn dat het hier duurder is, er is geen enkele grond om op te kunnen zeggen dat iemand droomt als hij denkt dat hij hier onder de 200 euro kan worden. Er is nog niets bekend, dus alles kan.

11. hutkofer

hutkofer Guest

Ik gok gewoon op 200 - 250 euro. Voor minder zou Sony verlies maken denk ik.

12. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    ik w8 anders wel maar ik krijg 15 % of bij bart smit dus dat is mooi*) heeft iemand dit goddelijke ding met filmpjes eroP!?

13. hutkofer

hutkofer Guest

Nog niet. Ik ga zo testen hoe groot een film (Ala 700 MB) word als je die convert :)

14. Aphrodite

Leuk Bevonden:
    0
    Ben daar zeer benieuwd naar. Kan je dan nog wel de NL sub erbij houden voor ondertiteling?
    Ik wil dat programmaatje ook graag :D

15. hutkofer

hutkofer Guest

Kom op MSN dan slimmerik :)

16. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Kan je ook een DVD van 4.7 gig converten naar het formaat van de PSP zodat hij er gewoon op past en alles?

17. Aphrodite

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik aan het uitzoeken. Zodra ik dat weet, laat ik het hier weten.

18. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ok bedankt ;) Kan ik in me luie bui blijven :+

19. titan1980

Leuk Bevonden:
    33
    nou heb ik dus een 512mb duo pro kaartje, en denk je dus 512mb ter beschikking te hebben he?! Nou mooi niet. Als ik gewoon wat video's erop gooi dan geeft ie bij 380mb al aan dat ie vol is? dan kan ik dus geen video er meer bij gooien, maar wel wat fotos :confused:

Ik vind dit echt idioot. Ook als ik vervolgens gewoon in XP de videos eruit gooi, en kijk hoe groot de card is dan geeft ie nooit aan dat ie 512 heeft maar 467 mb in de psp zelf.

Hij heeft bij een format in de psp waarbij je memcard format wat dirs aangemaakt met niets erin en toch neemt dat ruimte in!? Ik vind dit wel erg lastig en ook ongebruiksvriendelijk... ben benieuwd of meerdere mensen hier last van hebben???? |:-

20. hutkofer

hutkofer Guest

O. DUs films kunnen maximaal 300 MB ziijn? Kutjebef...:/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina