Dat komt mede, omdat Lumines bijna geheel in het Engels is .
Ik ben ook blij dat de PSP voor games in ieder geval regio-vrij is, want dan kunnen we tenminste wel de games spelen die niet in Europa komen, maar wel in de VS, zonder moeilijk te gaan lopen doen met modificeren etc...
Ik hoop echt dat de PSP een platform wordt waarop veel ( Japanse animé ) RPG's voor worden ontwikkeld, die ook in de Engelse taal verkrijgbaar zullen zijn.
PS: De prijs moet volgens mij wel snel gaan dalen, want uit de laatste japanse console-verkoop cijfers blijkt dat de PSP niet alle exemplaren die geleverd worden verkoopt. ( vind je het gek voor zulke idiote prijzen :{ )
Ik denk dat ik de PSP wel direct koop als ie uitkomt, in tegenstelling tot wat ik eerst dacht. Ik koop denk ik wel de Europese versie, want misschien dat die iets verbeterd is ( kinderziektes eruit ). Ook mede, omdat ik denk dat de launch in de VS en in Europa elkaar niet zo veel zullen ontlopen. Wanneer je vanuit de VS besteld zit je zowiezo met levertijden en extra kosten als de douane mijn pakketje weer eens eruit ligt en extra charged!
Wat wel een voordeel kan zijn van een US versie PSP is dat als de films op UMD niet regio-vrij zijn. Er zullen vast meer films op UMD formaat in de VS uitkomen dan hier. En misschien nog wel eerder ook.
Wanneer de PSP ook nogeens overprijst wordt hier in Europa in vergelijking met de US ( rekening houdend met de lage Dollar-koers ), dan kan importeren nog best weleens een optie worden.
Ik hoop niet dat het gerucht waar is dat ze ook samsung schermen gaan gebruiken, want dat sharp scherm is stukken beter met die gepatenteerde technieken.
PS: Wie is bij voorbaad al van plan om de PSP te importeren?
Laatst bewerkt: 27 dec 2004