1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Playstation Portable

Discussie in 'Games' gestart door Game Error, 27 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Exclusief spelletje. O-)

2. hutkofer

hutkofer Guest

Ja, 300 incl

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
  4. Joeym

Joeym Good gamer

Leuk Bevonden:
    0
    hey hutkofer, met memory card etc?

5. x-daan-x

x-daan-x xbox gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Jah is het dan een value pack Hutkofer, zoja dan ben ik well geintreseerd :p

6. hutkofer

hutkofer Guest

Nope. Voor 300 euro heb ik een Value pack voor je.

7. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dus 300 is de standaard met ridge racers?

8. Aphrodite

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. Die heb ik ook besteld.

9. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom wil je hem zo graag weg hebben? valt ie tegen?

10. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat vraag ik me ook af ja.

/edit: dr zal zo wel een deel 2 komen denk ik, we zitten alweer over de 1000 posts heen :D

Laatst bewerkt: 7 feb 2005
  11. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik kwam net het volgende stukje tegen over de regiocode voor games op de PSP.

Sony have left this decision up to the individual developer.
    Region Protection is present on the PSP, but it's up to the developer to deide
    if they want to make use of it or not.

Op de games RR en Metal Gear Ac!d staat het Regio2 symbool , zouden die dan alleen werken op de Japanse PSP :confused:

12. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Nee hij verkoopt ze gewoon via iemand die hij in Japan kent ofzo.

13. JT Chinaski

Leuk Bevonden:
    2
    ahh ok nu snap ik het.. *)

14. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    mja, dan zou ik toch voor de Amerikaanse versie gaan en spellen importeren met een heel stel ergens. Kan makkelijk. Maar toch denk ik dat ie regiovrij blijft.
    Waarom zou je als developer het erop szetten? kost alleen maar meer tijd/geld.

15. SiLeNt

SiLeNt Elite

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker naar Amerika op vakantie over een paar maanden...neem ik gelijk een PSP mee op de terugweg :D Met de dollarkoers is het cker de moeite waard...

16. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Het probleem is dat Sony niet echt heel duidelijk wil zijn over de regio code. Ze hebben 'voor nu' geen regio code maar in de toekomst kunnen ze altijd beslissen het ineens wel te doen. Dat vind ik een beetje vaag :)

17. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    ik vermoed dat je gewoon kan aannemen dat alle games universeel zijn en dat de toekomstige games niet ineens regio code vast zijn.

wat voor nut heeft het dat ze regio code vast zijn?
    zonder regio code 'vast' instelling kan een game meer verkocht worden (import), en heeft het bedrijf dat het maakt/uitgeeft meer winst voor weinig moeite (als Sony beweert dat het universeel maken van zo'n game weinig moeite kost).

zoals ik het begrijp kan een bedrijf kiezen:

of ze maken het mét regio code, of zonder.

en ik voorspel dat weinig tot geen spellenmakers ervoor zullen kiezen er het regiocodevast te maken.

Laatst bewerkt: 8 feb 2005
  18. kiddyl

kiddyl PSP leverancier

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen Sony weet het en de spellen makers. Als ik echter kijk hoe nintendo het doet dan denk ik dat Sony zich wel twee keer bedenkt voordat ze regiocodes toepassen.

Laat dat nou mij zijn.

Laatst bewerkt: 8 feb 2005
  19. Aphrodite

Leuk Bevonden:
    0
    Zonder regiocode kan je tenminste alle games spelen. Het komt nu vaak voor dat erg gave games niet verder komen dan Japan en Amerika of alleen Amerika. Door regiovrij kan je ze invoeren en kan je er ook van genieten. Daarnaast is dat ook goed voor de uitgevers.

20. JT Chinaski

Leuk Bevonden:
    2
    Eindelijk eens nieuws dat géén gerucht is, Sony heeft officieel bevestigd dat de PlayStation Portable al bij de lancering online gaat. Tegen ieders verwachting in overigens.

Dat de PSP uiteindelijk online zou gaan was bekend maar er werd veelal aangenomen dat Sony die optie voor de eerste periode na de lancering over zou laten aan third-pary ontwikkelaars. Nu is echter bekend geworden dat een drietal titels van Sony zelf, afkomstig uit de 989 Sports-reeks, direct online kunnen zodra het apparaat in de Amerikaans winkels ligt.

Het zou vooralsnog alleen om de titels Gretzky NHL, MLB en NBA 2005 gaan. De titels bevatten allen een heuse lobby, de mogelijkheid om je statistieken te bekijken en natuurlijk online geweld voor twee spelers.

Of de PlayStation Portable in Europa ook direct online kan bij de lancering is onbekend, nog onduidelijk is of de eerder genoemde titels überhaupt hierheen komen. We houden je op de hoogte.

Bron insidegamer.nl en die heeft het van IGN..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina