1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Playstation Portable

Discussie in 'Games' gestart door Game Error, 27 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ruben: maar das n andere regio he volgens mij
    daar al over na gedacht?

2. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    ja daar heb ik over gedacht en ruben ook, er komen meer films in de US uit en eerder en goedkoper. Dat is voor mij vooral hetgene geweest waarom ik deze aanschaf. Kan niet wachten tot ik hem in mijn handjes kan nemen.

Laatst bewerkt: 16 feb 2005
  3. Mr Maze

Mr Maze mrmaze.com

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me toch niet echt handig om alles te laten importeren

4. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    me too :) woot cant waight :)

5. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Wat zou daar onhandig aan zijn? ten eerste zijn de spellen regio vrij en kunnen ze op elke PSP worden gespeeld. De games die je importeerd vanuit de VS zijn ook vele malen goedkoper.

6. BIG TIM

BIG TIM StRiP It GiRL

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk is het wel vet als je de us versie hebt qua film zijn meer films en ze komen eerder uit maar je moet denk ik wel engels kunnen want nederlandse ondertitel kennen ze niet

daar al aan gedacht.

p.s. de spellen hebben geen pal of ntsc toch of wel ?!

7. marco3key

marco3key Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof wel dat er een run momenteel is op de PSP expansys heeft ze niet meer op vooraad die zijn volgens mij ook leeg gekocht { heb nu bestelling staan dat 13 werkdagen duurt} en heeft nu levering vooraad staan 1 maart en dan 17 dagen wachten en de webshop "dezeshop" heeft ze helemaal niet meer die hadden er 10 en hebben nu ook een lange wachtijd. Omdat er nog steeds onrust is over de releasedatum doen deze winkels online goeie zaken. Zijn er buiten die ling-siang of onze kiddy uit japan nog meer online webshops die m verkopen voor een beedje normale prijs voor import??. Naar mijn idee zijn de meeste door hun vooraden heen. Niet zoals amsterdam de intertoys die gewoon 500 euries vragen voor een import versie belachelijk gewoon. Ik denk zelf ook dat onze datum van 24 maart niet gaan halen dit alleen al gezien de wachtijden bij bestellingen op de webshops dat de mensen reeds die hoop opgeven en ook voor de import versie gaan.

Laatst bewerkt: 16 feb 2005
  8. BIG TIM

BIG TIM StRiP It GiRL

Leuk Bevonden:
    0

Dus een US psp is beter en qua film gezien dan enne hoe moet je dat regelen met de STROOM en opladen en de USB is gewoon THE SAME he ?

9. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Een convertertje kopen zodat hij ook in de europeese ding pas. USB is universeel overal het zelfde. En ik kan Engels.

De PSP komt niet op 24 maart in europa uit, maar ergens in april.

10. Mr Maze

Mr Maze mrmaze.com

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is wel waar maar ik weet niet, zit er niet een kans in dat je dingen niet ontvang of dat soort shit? ik zou toch liever gewoon naar de winkel fietsen en daar een nieuwe game halen dan helemaal laten importeren wat lang duurt denk ik. maar waar jij hem hebt besteld.. is dat betrouwbaar?

11. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    bij dvdboxoffice.com word verzonden via DHL dus het komt zeker wel aan.

12. Mr Maze

Mr Maze mrmaze.com

Leuk Bevonden:
    0
    250 voor een psp met medal gear ac!d is niet duur, ik zou hem dan wel willen met NBA showdown

13. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Bij DHL kennende mag je aan de deur nog lekker invoersbelasting betalen. Daar al aan gedacht mensen?
    Dan zit je gauw weer tegen de 300.

14. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Engelse ondertitel dan? Ik neem aan dat de gemiddelde persoon die 250 euro kan ophoesten voor een console ofzo, geen 10 jaar meer is.
    Neem aan dat je wel engels kan..

15. F®íts

F®íts F®íts

Leuk Bevonden:
    0
    Yo mensen kan iemand mij vertellen waneer de psp uitkomt dus welke maand want de ene roept maart de andere roept april en dan zegt die weer juni ik weet het niet weet iemand het wel meld het dan ff en vermeld ook graag je bron erbij.

16. Aphrodite

Leuk Bevonden:
    0
    Kort maar krachtig: SONY weet het zelf niet eens.

17. Mr Maze

Mr Maze mrmaze.com

Leuk Bevonden:
    0
    dat uit amerika bestellen lijkt me nog best duur incl die invoerrechten.. :mad:

18. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Ja uiteraard heb ik daaraan gedacht, maar de PSP en de game worden apart verzonden, de game zit onder de 40 euro, dus geen BTW. De psp komt zo een 20% van de 209 euro bij zijn zeg maar 40 euro dus in totaal iets van 290 euro, zowieso een maandje eerder in huis en met een game voor ongeveer dezelfde prijs :+

Laatst bewerkt: 17 feb 2005
  19. Aphrodite

Leuk Bevonden:
    0
    En ik heb de PSP inmiddels al een aantal weken in huis en ook iets van 300 betaald en ook een game enzo erbij dus ja...

Heb ooit iets uit Amerika besteld, en moest toen gruwelijk veel extra dingen betalen. De kosten / belasting was zowat meer dan de totale prijs. Dat dus nooit meer. Dat zie ik ook dus gebeuren met DHL / UPS waarmee dat ding wordt verzonden.

in ieder geval veel plezier ermee zodra je 'm een keer hebt ;)

20. hutkofer

hutkofer Guest

Dames, je hoeft geen invoerrechten te betalen. Alleen 19 % BTW :) Oja, en 12 euro administratie kosten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina