1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Playstation Portable

Discussie in 'Games' gestart door Game Error, 27 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Het is maar net hoe het word verstuurd dus. Maar waar haal jij je PSP dan vandaan?
     
  2. MarXbox

    MarXbox www.djaxn.nl

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ebay.... Word verzonden met EMS.
     
  3. Ruben

    Ruben GreenLizzard NL

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik weet niet of het al gezegt is, maar hij is inmiddels ook te pre-orderen bij de frs voor 250 euro. Dat is op zich redelijk schappelijk, en dus ook wel te doen. En mocht je hem al gepre-ordered hebben en de prijs gaat bij de release flink omhoog, dan hoef je dat neem ik aan niet te betalen :)
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    En als de prijs zakt dan willen we wel met zijn alle ons geld terug ;) ?.... Ik heb het idd ook gezien maar ik wacht nog ff af wat de prijs gaat doen.
     
  6. Binh

    Binh asiannerd

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    muhaha ik heb nog gelijk ook *) 24 maart allemaal launchtitels van EA, europa wordt weer lekker gedomineerd door EA & his friends |:-
     
  7. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    250 euro is helaas iets meer dan ik gehoopt had, maar ja, nog maar eens nadenken of ik em haal :)
     
  8. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    De prijzen bij preorderen bij freerecord gaan altijd omlaag ;) Trust me. al zovaak daar gepreordered en krijg altijd weer een tegoed bon omdat de prijs omlaag is gegaan maar al betaalt is. Denk dat de losse psp ongeveer 200 euro gaat worden. Value pakket misschien 250.
     
  9. Ruben

    Ruben GreenLizzard NL

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit staat al een tijdje op de site van de frs hoor. Het is een zogenaamde verwachtte richtprijs. En ik weet niet of die zogenaamde prijs voor het value pack is, maar ik vind het veels te veel geld, in vergelijking met Japan. Als deze prijs aangehouden wordt, dan importeer ik hem toch lekker uit de VS _0/

    PS: Bij Bart Smit is ie ook te reserveren en daar staat ie voor nog geen 200 euro.



    - Rechtstreeks van liksang.com de eerste prijsdrop :9 , dus misschien toch nog iets eerder dan begin januari :cool:

    Quote:

    "Sony PSP Update: First Price Drop (Value Pack $439 / €322 and Standard Pack $379 / €278 )
    Wed Dec 29 2004 18:33:19 Hong Kong Time - Sony PSP

    Here is some good news for the patient gamers still waiting on the PSP pre-order list for a price drop. Starting from the next couple of days, with an anticipated shipping date of January 3 to January 10 (due to the holidays in Hong Kong and Japan), there is a new lower PSP price. Some lucky and early ones on the pre-order list might even make it before December 31 (no guarantee, though).

    Furthermore, new orders can now be placed through the web site again - but all existing pre-orders have priority over new orders, please understand. We expect to clear all confirmed pre-orders and new orders in the early January days after the holidays, between January 3 and January 10. All customers on the pre-order list will receive an email with instructions how to confirm their existing pre-order in due course. If you have not yet received an email, simply check your order history, you will be able to automatically confirm on the very same page.

    Sony PSP Value Pack - US$ 439 / EUR 322 / GBP 228

    This is the set most of you are looking for. The pack contains the system (PSP-1000K Value Pack), PSP Memory Stick Duo 32MB, PSP Headphones With Remote Control, PSP Soft Case & Hand Strap, PSP AC Adapter (100V - 240V, 50/60Hz, works worldwide), the PSP Battery Pack, and we add a free Travel Plug (to fit in your country) so you can start through right after opening the parcel.

    Sony PSP Standard Pack - US$ 379 / EUR 278 / GBP 196

    The Standard Pack only contains the PSP Hardware (PSP-1000), the PSP AC Adapter (100V - 240V, 50/60Hz, works worldwide), the PSP Battery Pack and again a free Travel Plug (to fit in your country) we add so you can recharge it without hassle."



    - Oftewel voor de mensen die hem nog wilden pre-orderen, maar de prijs iets te hoog vonden, nu is de kans hem weer te bestellen.
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2004
  10. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Die 200 euro van de Bart Smit is alweer een stuk beter. Ik wacht wel op de definitieve prijs, kan ik ook eerst even sparen :p
     
  11. Binh

    Binh asiannerd

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit na te denken PSP + ridge racers --> 322 euro..(te)veel of niet..wie vind van niet of wel?

    Als ik denk in NL wordt ie vast 250 + spel (50 euro?) --> 300 euro + 3 maanden wachten...of is mijn redenatie fout..?
     
  12. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je em importeert moet je ook nog btw en douanerechten afdragen ;)
    Voor de rest klopt je redenatie
     
  13. Ruben

    Ruben GreenLizzard NL

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    Moeilijk he die beslissing, net zo moeilijk als het moeten wachten op dat ding :'-( .
     
  14. Binh

    Binh asiannerd

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    pspparty.nl & tweakers.net :confused:
    en fuck ik heb n bloedneus :9
     
  15. MarXbox

    MarXbox www.djaxn.nl

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    ...
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2004
  16. MarXbox

    MarXbox www.djaxn.nl

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem nu dus een paaar daagjes, maar ik moet echt zeggen wat een TOP apparaatje....

    Ik heb in mn afgelopen 25 jaren bijna alle Consoles/Handhelds gehad of gespeeld, en dus vele "WOW" momenten gehad,... Met als laatste natuurlijk de XBOX,

    Maar dit is er weer een hoor :D, wat een Graphics....
    Natuurlijk is het een klein schermpje, maar echt heel mooi, je voelt echt dat je iets heel krachtigs in je hand hebt.

    En de vergelijking met een PS2?
    Ik heb mn PS2 verkocht om dat ik de graphics enzo niet zo spectaculair vond,
    maar dit maakt alles goed, mede omdat het een superscherp TFT schermpje heeft natuurlijk.

    Een aanrader voor iedereen! _O_
     
  17. Mas0

    Mas0 ....

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil je aub een paar foto's maken en plaatsen :eek:
     
  18. MarXbox

    MarXbox www.djaxn.nl

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Van ridge racer? Van de psp?
     
  19. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Van alles wat je daar bij je hebt wat met die PSP te maken heeft ;) :D
     
  20. MarXbox

    MarXbox www.djaxn.nl

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff :) , ik zal mn camera is zoeken.

    EDIT:

    Here you go:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina