1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Playstation Portable

Discussie in 'Games' gestart door Game Error, 27 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Sjesus, Juni pas?
    Hmm, maar amerika krijgt m blijkbaar nog wel 25 maart... Is er al meer nieuws of de psp regiovrij is, net als de DS? Zo ja, misschien dat ik er dan toch een uit de usa importeer.

2. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm shit, beter is het idd niet waar. Als het wel waar is vind ik Sony echt slordig hoor, geef dan tenminste even een verklaring zodat we weten waarvoor we wachten.

Waar ken ik jouw naam trouwens van? Hadden wij GTA Doublepack ofzo geruild? :+

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja...de PSP is volgens mij gewoon regio-vrij. Tenminste, dat lees ik in de advertenties om er een te importeren.

Ik heb geen GTA: DP geruild met iemand. En mij ook nog niet gedeald met jou. Maarja, kan best zijn dat je mijn naam ergens van kent.

Ben gewoon algemeen bekend hiero :cool:.

Laatst bewerkt: 11 mrt 2005
  4. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Dat klopt de PSP is regio vrij, en dat hij pas in Juni in europa uitkomt klopt ook, gameswinkel had naar sony gebeld daarvoor en die konden het bevestigen.

Wie weet word het nog later.

5. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Sony wil nu geloof ik eerst Amerika (minimaal 3 miljoen) en Japan volop bevoorraad hebben. Als de schappen van de US vol genoeg zijn, dan pas wordt er begonnen met het maken van PSP's voor de Europese markt. Je moet dus minimaal idd op 2 maanden rekenen (Sony kennende zal dat wel 3 á 4 maanden worden). Sommige sites hebben de release van de PSP van "lente 2005" veranderd naar "zomer 2005", dat zou zomaar best weleens kunnen gaan kloppen.
    ( Glad I ordered my US PSP weeks ago :p )

6. X-Commander

X-Commander SolidCake.Com

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een ongeloofelijke domme zet van sony... nu gaat hier toch de DS de markt nemen...

De nieuwe poll bij bartshit:

Eind van de zomer komt de Sony PSP. Wacht u hierop of koopt u een Nintendo DS?

Ik wacht op de PSP 57.9%
    Ik koop een DS 42.1%

Maar het eind van de zomer :| krijg nou tieten...

Laatst bewerkt: 11 mrt 2005
  7. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    mjah het hoeft niet slecht te zijn.Het blijft een kwaliteits product en het zal waarschijnlijk ook zo verkopen.Al is er wel een kanttekening:confused:ony moet zijn distributie nou eindelijk wel is goed gaan regelen.Want dit is echt helemaal niks en al helemaal niet voor zon gigantisch bedrijf als sony

8. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Genoeg mensen zijn het wachten zat en worden nu verleid voor de DS en kopen die ook.

9. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    jah goed maar als de sony echt zo goed als iedereen zegt.Verkoopt het vanzelf wel beter als de ds (denk ik)

10. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mja, dat vindt ik nep... oh de psp komt niet binnen nu en 2 weken dus koop ik maar een DS... Wel gekeken naar de spellen dan of wat? (niet tegen jou persoonlijk bedoeld Greek.. Jij hebt ze immers beide.. toch?)
    Je kunt toch niet zeggen Hey, de appels zijn uitverkocht dus pak ik maar peren voor mijn appeltaart.
    Mja casual gamers; als er maar iets te spelen is ofzo.

11. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    had het niet beter kunnen zeggen

12. Tommie

Tommie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie net dit op Replay.nl:

'De PSP zal hier in Nederland rond Mei in de schappen liggen.'
    'De prijs zal ongeveer 200 Euro bedragen.'

Ik betwijfel of het waar is maar het zou wel mooi zijn natuurlijk...

13. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Wat lul jij nou? denk eens na voordat je oordeelt, en ja ik heb ze ook beide O-)

Trouwens de PSP hier in Mei ik betwijfel het, je mag blij zijn met Juni

14. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Ondertussen hoeft het voor mij al niet zo meer, een bedrijf dat zo met zijn potientiele klanten omgaat heeft het helemaal verbruid bij mij.......

15. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ergens gelezen dat de PSP misschien pas rond de zomer hier uit komt.

Ja, ik heb de PSP en DS.

16. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb het niet tegen jou of wie dan ook.
    Het slaat alleen nergens op om i.p.v de PSP een DS te kopen.
    Ik weet niet of je snapt wat ik bedoel maar het komt op dit neer:
    Als de PSP er niet voor een bepaalde tijd is, koop ik maar een DS.
    Dat betekent dat je netzo goed een N-gage kan pakken omdat je toch niet naar de spellen kijkt. Toch? anders wacht je wel even.. Niet dan?
    Ok, in principe zou je natuurlijk beide consoles(handhelds whatever) cool vinden en maar geld hebben voor een. Ok, dat zou kunnen dan heb ik niks gezegd. Maar toch.. er zit toch wel iets in, niet?

Daarbij als je ècht van de PSP "houdt" kun je hem simpel weg importeren en betaal je minder(niet bewezen maar als je een amerikaanse shop checkt voor prijzen van spellen en een nederlandse, trek dan je conclusies maar eens..) en besides, je hebt em eerder.

Voor mij precies hetzelfde, ik vind handhelds erg tof.. zit regelmatig in de auto of met vakanties in het vliegtuig en dan heb je gewoon geen zak te doen. Een handheld dood de tijd echt super goed omdat je iets doet wat je leuk vind. Aangezien ik de PSP heel erg vet vindt en de DS minder wil ik graag de PSP. Maar hoewel de PSP pas in juni uit zal komen ga ik toch niet voor de DS.. waarom niet? het is niet zo dat ik een handheld wil hebben om te hebben.. Het gaat mij puur om de spellen en de mogelijkheden van de handheld. En die zijn van de DS veel minder en van de PSP echt super (eigen mening!)
    (ik koop btw een Amerikaanse versie maar dat doet er niet toe :9 )

17. The Fonz

The Fonz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik laat hem lekker vanuit Amerika importeren hor:D...Ik heb daar nog een soort van familie wonen. De PSP value pack zal daar omgerekend in euro's 193,- gaan kosten (ik hoop dat de douane me niet pakt, anders komt er nog eens 19% bovenop). Ik denk dat ik rond 28 maart ff contact met ze opneem, want dan hebben ze daar ook al GT4 voor de PSP:D:D:D En dat spel word ook maar 40 dollar (31 euro!!!!!!)

18. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Sony heeft het beste Disitributie-net werkt is je maar kan bedenken.
    Hierdoor is de Playstation in korte tijd een gigantische succes geworden.
    Bij elke Sony-dealer op de wereld kon je de Playstation destijds kopen.

Sony heeft met de release van de PSP een beetje verkeken op de maken van de LCD-schermen.

En de Europse markt is voor Sony nooit belangrijk geweest.
    Bij de release van de PS2 is er zelfs over "nagedacht" om op de verkoop van de games een extra heffing te leggen.
    Reden zou je grote verkoop van illegale PS2 games zijn hier in Europa.
    Er is maar 1 regio in de wereld waar het verkoop van illegale games normaal is , dan is dat wel Azië.
    In de meeste steden daar kan je illegale games kopen op elke hoek van de straat.

19. X-Commander

X-Commander SolidCake.Com

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken wel iemand in amerika... is het nou zo dat als hij er gift opzet ofzo... dat die dan de douane ontwijkt? ik vind het eigenlijk maar een raar verhaal...

20. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt wel. Als je gift opzet controleren ze het, maar hoef je geen invoer kosten te betalen. Overigens werkt het niet altijd, soms moet je gewoon invoer kosten betalen als er gift opstaat.

Maar het is wel aan te raden, bespaart veel geld.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina