1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Playstation Portable

Discussie in 'Games' gestart door Game Error, 27 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Fonz

The Fonz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, ik laat het ook lekker doen:D. Het scheelt je zo 30 euro als ze er niet achter komen. En als ze er achter zouden komen betaal je als nog maar 228 euro voor de PSP value pack:D

2. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Hoezo verbruid??? Als Sony de PSP hier té vroeg zou launchen en er zo veel te weinig units waren was iedereen ook ontvreden geweest en had men van een mislukte launch gesproken. Zoals toen met de GBA SP, 3 maanden later waren er nog steeds amper nieuwe exemplaren geleverd en sommige winkels hadden maandenlang geen GBA SP om te verkopen. Nee, dat is lekker....

Sony wil gewoon een goede launch hebben en door een productie capaciteitsprobleem gaat dat een beetje langzamer allemaal dan gepland. En een nieuwe fabriek stamp je niet van de ene op de andere dag op de grond. Daarbij heeft Sony niet eens officieel een Europese releasedatum aangekondigd dus je woede is alleen op een speculatieve launchdatum gestoeld.

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik weet wel zeker dat de Douane bij het woordje ( Gift ) heel vantrouwig wordt.
    Alles wat met een waarde van meer dan €22 Nederland binnenkomt met gewoon 19% BTW betaald worden.
    En heb je pech dan komt er ook nog eens invoerrechten over.

4. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Kun je dat ding niet gewoon uitpakken in amerika? Lijkt me sterk dat de douane dan argwaan zal krijgen. En ruilen wordt toch lastig als je weer in nl bent, toch?

5. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet niet hoor, maar het zal ontzettend moeilijk worden om een PSP tegen die tijd te bemachtigen gok ik zo. Er zijn maar 1 miljoen psp's beschikbaar en het grootste deel is al wel gepre-orderd dacht ik zo..

6. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens Sony heb je op een import PSP alleen garatie in het land waar je hem gekocht hebt.
    Om weer aanpraak te maken moet de PSP opsturen in de originele doos.

7. The Fonz

The Fonz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou kunnen, maar niet geschoten is altijd mis geschoten. Als het zo niet zou lukken doe ik mee aan de actie van Ninh of Kiddyl. Maar ik denk/hoop dat het wel gaat lukken. Desnoods vraag ik of ze 24 maart de PSP halen en 28 maart GT4 en dat ze het dan opsturen:D

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    is dat zeker dat ie dan uitkomt? dacht dat ie was uitgesteld in Japan. Lijkt me sterk als die eerder in US uit komt.. wel? correct me if i'm wrong..

9. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt GT4 is uitgesteld, hij staat nu geplanned voor "ergens 2005".

10. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Gran Turismo wordt altijd uitgesteld. Als het net zoals de PS2 versie gaat dan wachten we nog een jaar :+

11. X-Commander

X-Commander SolidCake.Com

Leuk Bevonden:
    0
    Ik haat sony... ik wil een datum hebben van release datum en wel nu :'-(

12. The Fonz

The Fonz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    goed dat jullie het ff zeggen. Ik heb hier echter nog niets gehoord over dat GT4 wordt uitgesteld, maar dan moet ik even verder kijken naar een ander goed spel. Heeft iemand Metal Gear Acid al gespeeld?

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Schijnt een goede game te zijn:
    klikvoorreviews
    Tenminste, niet slecht iig.

Laatst bewerkt: 12 mrt 2005
  14. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0

Nee, knul ik doel meer op het ALTIJD achterstellen van EU door Sony, hun belachelijke garantie (7 dead pixels per vierkante cm is toegestaan, dus dat betekend dat je geen nieuwe PSP krijgt) en het TOTALE gebrek aan duidelijkheid, geef GVD dan eens een release datum in plaats van gewoon te zwijgen zodat niemand weet wanneer we iets kunnen verwachten, het enige wat zwijgen in de hand werkt is een eindeloze stroom van geruchten.....(SONY kennende zal dat ook wel de bedoeling zijn......)

15. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik heb in e-plaza eens gaan horen en die zeiden dat de psp pas in SEPTEMBER hier zo uitkomen :mad:

16. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    dat is dus onzin. niemand weet wanneer hij uitkomt, en ook e-plaza weet niet wanneer.

17. The Fonz

The Fonz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad nog niet bekend wanneer de PSP uitkomt in Nederland. Maar misschien heb ik een oplossing voor jullie. Lees even alles op deze link, misschien dat het ook wat voor jullie is. Dan hoef je in ieder geval niet zo lang te wachten:D

http://www.inkoopacties.net/ia/lp82jsl4

De actie word trouwens o.a geregeld door Ninh van dit forum. Mocht je nog vragen hebben o.i.d moet je hem even een PM sturen.

18. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Oke iedereen zit nu het hele forum vol te spammen over de release dates en het importeren best maar het word een beetje on over zichtelijk.
    Want ik heb een vraag(jah echt)
    Mijn PSP vind het niet leuk om een update op te halen hij geeft aan dat er een error is.
    (en jah ik heb een wireless router) Weet iemand hoe ik dit kan fixen?

19. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Een update is nog niet beschikbaar !!
    The Latest version of the system is already installed.
    There is no need to update.

Het is bekend dat de PSP met sommige Wireless Routers niet goed werkt.
    Bij mijn Kobishi gaat het gelukkig wel goed en dat met 128bit encryptie.

Lees deze forum eens door GOT

Laatst bewerkt: 12 mrt 2005
  20. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de 454657e keer mijn vraag over een game Ridge Racers...: Hoe speel je PRO uit tegen die retesnelle auto's na het uitspelen van de toernooien tegen 5 anderen?

Gaat hier helaas alleen over releasdatums... word er niet goed van. :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina