1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Playstation Portable

Discussie in 'Games' gestart door Game Error, 27 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me nintendo DS verkocht om een PSP te kopen muhaha zegt genoeg lijkt mij ;)

2. MarXbox

MarXbox www.djaxn.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Geen verkeerde zet nee.... je zult er geen spijt van hebben...

3. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Behalve als je na 2 uur ineens tegen een zwart schermpje aankijkt natuurlijk...

4. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom post je niet even een paar foto's :9 ?

Mario64ds was geen zak aan, asphal urban GT vond ik nog amusanter, maar ja 60 frames/per seconde is niet slecht nee. maar daarbij krijg je wel 60 vierkante pixels per frame voor terug..mm..nee dankje. Scherm was ook veel te klein voor een race spel, en widescreen formaat was zeker geen overbodige luxe.
    Spellen waren kwalitatief wel erg goed, mario 64 ds was heel erg uitgebreid maar er zat geen verhaallijn in, en de variatie van sterren zoeken was nou niet bepaald innovaitef. asphalt urban gt zat ook erg goed in elkaar met championships waar je je auto kon tunen en andere look kon geven. gameplay was ook erg goed, makkelijk om powerslides te maken. maar graphics waren niet te doen je tegenstanders waren gewoon gekleurde vlekjes. de achtergrond was half 2D en half 3D. ben benieuwd hoe de psp mij gaat bevallen..hopelijk komt die goed aan zonder dode pixels etc.

Ik dacht eigenlijk zo:

Lik sang (hong kong)

dhl:

Hongkong --> duitsland --> nederland

ups:

hongkong --> Nederland (amsterdam, schiphol douane)

Laatst bewerkt: 31 dec 2004
  5. MarXbox

MarXbox www.djaxn.nl

Leuk Bevonden:
    0
    @ Hordo , das onzin.. die batterij duur valt me alleen maar mee, na al die verhalen.

@ BinH Fotos van mn PSP?, kijk een een paar Bladzijdes terug.... ;)

6. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net gezien zij is echt werkelijk prachtig, dat meisje dan.

7. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    Is de PSP regio vrij?
    En spellen zoals ridge racer, zijn die in engel of in japans?

8. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Japanse psp is regiovrij. De us en europese versie waarschijnlijk ook, maar dat is nog niet 100% zeker. maar ga er maar vanuit van wel.

9. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou hem graag al nu bestellen.Maar A hij is me bij liksang nog te duur.B ik heb het geld.C mijn games zijn nog niet uit.

10. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je hebt dus een 2de psp? Pm me ff voor de prijs, heb zeker intresse..

@batterij, gewoon een verhaal dat van persoon tot persoon is verteld, en steeds meer is aangedikt. hij gaat zeker niet super lang mee, maar vergeet niet dat de DS ook niet veel meer heeft (10 uur? tegenover 4 ~ 7 uur psp)

11. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij had ie hem al verkocht.Maar over dat batterij gezeik.Wat je zegt t word aangedikt.IK denk dat het in praktijk wel meezal vallen.Je kan er ruim een film op kijken qua tijd en daarna ga je vaak toch wat anders doen.

12. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Feiten liegen niet dacht ik.. :confused: 3:45 met Ridge Racer. Dat is nog maar eerste generatie spel. Kun je nagaan straks als er echt veeleisende spellen verschijnen zoals GTA.

Begrijp me niet verkeerd ik zal ook wel een PSP importen ergens eind januari, maar die batterijduur vind ik echt asociaal en het is meer de fans die het geen ruk kan schelen dan dat het aangedikt wordt van persoon tot persoon. Als ik tegen mijn vrienden zeg van de PSP gaat amper 4 uur mee, dan zeggen die 'ow laat dan maar'.

13. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Yep, ik snap wat je zegt. Vier uur voor een handheld is idd vrij karig, eigenlijk een beetje schandelijk. De DS gaat ruim 10 uur mee met een volle batterij en dat vind ik zelfs nog wat te weinig eigenlijk.

Ik ga zeker een PSP halen, maar ik wacht nog even fijn totdat hij voor een beetje een normale prijs de deur uitgaat, ik verwacht dat dat idd eind Januari zo zal zijn. Dan haal ik hem zekers, want ik vind het wel een mooi apparaatje, alleen het gaat mij wel echt alleen om de games eigenlijk. Al die andere mogelijkheden kunnen me echt gestolen worden en zal ik ook niet gaan gebruiken. Ik ben dan ook wel prettig verrast dat de prijs waarschijnlijk daadwerkelijk ronde de € 200,00 zal worden verkocht. Ik was een beetje bang dat door al die extra mogelijkheden van de PSP de prijs zou worden opgevoerd tot de prijs dat hij vorige nog kostte. Ik vind echt dat € 500,00 veel maar dan ook veel te veel is voor een handheld. Dat ga ik nog niet eens betalen voor de next-gen consoles....

14. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    3:45 idd. dat is dus bijna 2 uur meer dan de 2 uur die jij suggereert.
    Die opmerking zal wel niet 100% serieus geweest zijn maar toch.

flauw maar waarschijnlijk werkelijkheid: er komen als het goed is betere batterijen waar uiteraard de consument voor moet betalen. Maar ik (persoonlijk) vind dit nog niet eens zo erg..
    2 batterijen waarvan 1 ''super'' is altijd handig.

*edit* ik geloof echter niet dat de PSP hier 200 euro gaat kosten, minimaal 250 voor de standaard editie..

15. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Het is karig.Maar der is werkelijk geen touw aan vast te knopen.Aangezien.Ik ook al dingen heb gelezen van 5 uur (rigde racer).Na verloop van tijd zal der waarschijnlijk wel een niuew type acu verschijnen.Ik vraag me zoiezo af inhoevere je het zolang kan volhouden op zon scherm.Ik weet het niet.Al denk ik dat het me toch wel verlavende games het makkelijk te halen valt.Ik denk dat je pas echt een goed id kan vormen over de batterij duur.Ik hoop trouwens wel dat er iets van een auto oplader te verkrijgen zal zijn na verloop van tijd.Vind ik een nuttige assecoire

edit.Ik denk dat het wel een redelijk schatting is hoor die +- 200 euro voor de value pack.Ze moeten wat nintendo zit qua prijzen ook niet stil.Ik hoorde laats een ds+5 games voor 252 dollar.de prijs zal wel dalen naarmate ie beter verkrijgbaar word.

16. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik denk ook dat hij hier € 250,00 gaat kosten (bij de FRS kon je hem al pre-orderen. Maar ik ga hem ook absoluut niet hier in Nederland halen. Ik importeer hem as usual.

17. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Een game als GTA zal er voor zorgen dat de UMD-drive constant aan het draaien is , waardoor de accu nog sneller leeg is.
    Misschien bestaat de mogelijkheid om de memorystick te gaan gebruiken als opslagbuffer.
    De interne geheugen van de PSP 32Mb is niet véél.

18. MarXbox

MarXbox www.djaxn.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil met de batteryduur alleen maar aangeven dat al die verhalen opgeblazen zijn.....
    Ik bedoel ik zet mn GSM ook om de 2 a 3 dagen in de cradle om op te laden.

Precies hetzelfde dus met mn PSP, ik speel/luister/kijk nu best veel, zeg in totaal 3 uur per dag, en heb hem nu in de lader zitten na 3 dagen, dus al die verhalen zijn denk een beetje opgeblazen......

Over de Games; Tuurlijk zijn het allemaal Japanse versies, maar ik moet zeggen dat met de 2 games die ik heb, je er heel makkelijk uitkomt, Lumines is bijna helemaal Engels, en In Ridge Racer zijn de Menu instellingen etc allemaal Japans, maar er word Engels gesproken, dus je "hoort" wat de opties zijn, verder in de races zelf word er alleen maar engels gesproken.
    Met games als Metal Gear, heb je wel Japanse kennis nodig, want das onbegrijpelijk anders, vandaar dat ik deze titel nog even skip dus ;)

@ ErroX : Als je er een wilt, pm me maar,
    maar ik waarschuw je alvast dat het niet goedkoop is....
    Beter wacht je een paar maanden, en anders > pm ;)

19. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wat is dan het verschil tussen een value pack en een gewone PSP?

20. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    In een Value pack zit:
    32 mb memory card
    headset
    tasje

En in een standaard zit dit niet. In beiden zit echter wel een oplader + psp + boekjes etc (natuurlijk...)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina