De trophy dat je het onkruid moet uittrekken zonder de bloemetjes te vertrappelen is kut, de rest valt gelukkig mee. Heerlijke game Leuk filmpje! Dat nummer past er perfect bij. Zo vaak heb ik niet vastgezeten. Dat lomp rondwaggelen in die recyclebak, haha
Die trophy's in dat deep see level niet? Dat dansen en die trap vond ik zonder die trophy's al fucking moeilijk. Ja vooral op het begin lopen kloten met de besturing Moet zeggen dat ik de game ook wel speel om zo te lopen kutten. Speel op easy en maak mij nergens druk om.
Easy is inderdaad de beste setting De hele tijd rondrollen zonder dat je gesnapt kunt worden. Ik had verwacht dat die trophies moeilijk zouden zijn, maar bij die dans kreeg ik de trophy ondanks dat ik een paar pasen had gemist. Dus dat viel mee. En die trappen vond ik de eerste keer lastig, maar toen ik voor de trophy ging ik in 1 keer omhoog en had ik het. Deze game smaakte iig naar meer, hopelijk komt er nog eens een sequel.
Nou lekker dan ik miste tot 3 keer toe 1 stap en ik kreeg die trophy niet. Die trap is oefenen denk ik.
Gisteren videos van de laatste 2 bazen in Bound By Flame geupload, mocht je toch nog ergens vage interesse hebben in die game... Spoiler [yt]QKuqwLHq_sM[/yt] [yt]r5T3i18HHQ4[/yt] Ik zag ook dat een videotje van Knack al 1150 views had. Toch leuk voor een heel nieuw kanaal, misschien toch wat actiever worden
Tsja, ach. I guess. Iedere shooter is een Doom kloon en iedere ballenafschiet game is een Zuma kloon.
Ik liep met brothers ook continu te kutten Lijkt mij niks om dan precisie werk te moeten verrichten met die controls.