Haha, ja Er stond iemand vlak naast me, en ik heb het vage vermoeden dat hij ook een screen aan het nemen was. Later natuurlijk ook nog de variant met de maan erop genomen.
Nog maar wat Entwined [yt]_2bwUiN68Ko[/yt] Er is een trophy om 300 te halen. Dat wordt... lastig. (dit was pas mijn eerste poging, maar vaak is die gelijk het beste ) edit: En mijn eerste online potje Destiny [yt]pBMw0e4GOas[/yt]
Zagen een zonsondergang, of whatever. Gingen zitten, random 3e ging ook maar zitten. Paar minuten later was de zon weg en kwam er ook nog eens een storm.
Mooie foto man, maar hoe upload je zoiets en share je het zonder facebook te hebben? Ik ga echt geen fb account maken puurnom dingen te Sharen met de ps4. Dat vertik ik gewoon. Graf hekel aan fb... Sinds het begin al.
Via USB stickie kun je het ook van de PS4 afhalen. Ik moet toch echt eens betere montages leren maken. Dit is gewoon mijn MP filmpje van hierboven in verkorte vorm, zonder fancy overgangseffecten of wat dan ook. Spoiler Ik vind het overigens wel een heerlijke game. Dit is voor mijn gevoel meer Halo dan Halo 4 ooit was.
Same here. September duurt zo lang zo ;-) Ben blij verlost te zijn van die mini ewoks, de k#t guns van Halo. Perfecte mix tussen Borderlands, Mass effect (qua mmo/rpg) en Halo. Je ziet duidelijk in een paar tegenstanders nog de Halo invloed ;-)
Hmm kansloos. Ik wilde naar mijn laatste 30min gaan maar kan hem nergens vinden Ik dacht dat hij automatisch de laatste min op nam maar als ik op de share knop druk kan ik nergens iets vinden...
Het is laatste 15 minuten! Ben je misschien eerst uit de game gegaan? Dan worden die laatste minuten verwijderd. Ik heb er met Destiny iig tot nu toe nog geen problemen mee gehad.
Oh lekker, had je dat niet eerder kunnen zeggen Maar ik ben de game trouwens juist gequit omdat ik niets in mijn clips lijst zag staan?
Op de laatste dag van de Alpha even met Remote Play op de Vita geprobeerd. Werkte goed, heel soepel. (Kon helaas geen screenshots maken met Remote Play.)