Best brak geregeld dit, waarom kan je niet gewoon je PS4 benaderen vanaf je PC en zo het filmpje uploaden :| Mijn contrast filmpje iig: https://www.facebook.com/photo.php?v=1375381512713211&l=8483937452432133292 Wat een nachtmerrie dit, echt jammer dus
Dat MS Skydrive gebruikt is inderdaad heel lekker. Maar is er in het upload proces verder nog iets anders dan?
Is idd een stuk handiger alleen jammer dat het dan weer Skydrive (al is dat vanuit MS niet meer dan logisch) Hoop dat ze op den duur bij de PS4 gewoon Dropbox en/of Google drive support aanbieden en voor filmpjes uiteraard rechtstreeks Youtube
Redelijk sfeervol (al bevalt de stijl van de personages me niet altijd), maar flink clunky. Controls zijn me net wat te los en in mijn eerste half uurtje oid kom je al gelijk zoiets tegen (lang leve de Share knop ) teleporteren.. schuiven over de grond. Of het moet bij het verhaal horen dat dat kind dat kan.
Ik ben nog 3 keer in een helikopter gestapt. ...Van alledrie is niet meer dan een hoopje metaal over. 5 meter van de startplek. Jij hebt ook BF? Dan kunnen we samen crap zijn! Jammer dat op de Test Range geen jet staat. Misschien gaat het daarmee beter!
Haha, ja testrange had ik ook even gedaan. Stap heli in, 5 meter de lucht in....crash. (x Stap een tank in, ga over een houten bruggetje...valt de tank half naar beneden, kon geen kant meer op.
Nou ja, het vliegen is hetzelfde. Zoek alleen mensen die ook hardcore spellen. Speel nu telkens alleen.
Wat pics van DCU Online, best toffe game eigenlijk alleen die Tutorial is super brak echt wtf. Controls werken goed als je ze eenmaal doorhebt (L1 1x tappen is je cam achter je centeren trouwens) Er staat wel een Jet Je moet er alleen in spawnen want ze staan niet meer op de basis in BF4. Hoe heb je trouwens geupload naar YT? Eerst van FB naar PC en dan weer naar YT?