Ben vandaag wat bezig geweest met de challenge levels van Sound Shapes. Ze waren niet vreselijk, maar soms toch best pittig. En ik ben gewoon niet geniaal in platformers. Aangezien het allemaal uiteindelijk korte clips zijn post ik ze hier. En een volledig random level Ik kan nu wel een level noemen waar ik moeite mee heb, maar volgens mij ben ik de enige met de game.
Triple post. En volgens de YT stats heeft letterlijk niemand naar de vorige clips gekeken Nou ja zeg! Pech gehad, de rest post ik ook gewoon. >> Spoiler
Hoe zetten jullie al die filmpjes op youtube? Als ik wil sharen dan geeft hij alleen aan facebook of twitter? Hetzelfde geldt voor screenshots. Ik zou bijvoorbeeld ook screenshot rechtstreeks naar mijn ps4 vrienden willen sturen, kan dat?
Rechtstreeks sturen gaat niet. Wel komt alles wat je upload in de What's New feed te staan, dus ze kunnen het ook zo bekijken. Wij krijgen het op Youtube door het eerst gewoon te uploaden naar Facebook, dan te downloaden van Facebook en dan weer uploaden naar Youtube. Lichtelijk omslachtig. Je kunt natuurlijk ook gewoon een link naar de Facebook pagina met het filmpje posten.
YT functie moeten ze toch eens een keer gaan toevoegen. Echt omslachtig dat je het via Facebook moet doen. De laatste keer dat ik het via facebook en dan met een facebookvideodownloader naar YouTube moest overzetten was het beeld helemaal verschoven en zo een slechte kwaliteit dat je het bijna niet eens kon zien..
Downloadhelper plugin voor Firefox werkt wel prima. Zo doe ik het iig. Letterlijk de enige reden dat ik Facebook heb is voor dit soort dingen. Ik gebruik het verder helemaal niet. En ik heb er verder geen last van.