1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Playstation Vita [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 9 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Als het je niks zegt moet je er naar kijken...

Uncharted, Dynasty Warriors Next, Tales From Space: Mutant Blobs Attack, Motorstorm RC, Super Stardust Delta welke ik zelf heb.

Dan nog Gravity Rush dus, Lumines: Electronic Symphony, WipEout 2048, Metal Gear Solid HD Collection, Unit 13, Rayman, Mortal Kombat, LEGO Batman 2.

Mogelijk interesant toekomstige titels; Time Travelers, Oddworld HD Collection, Assassins Creed Liberation en Soul Sacrifice.
    En SunFlowers lijkt me stiekem ook nog wel geinig, en maybe Dokuro.

En nog wat fighting games en Japanse (als in daar gemaakt) titels.

En natuurlijk Lunar, de GTA's en wat mini's van de PSP zelf daarboven op nog eens.

Laatst bewerkt: 21 jun 2012
  2. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Zijn jullie eigenlijk tevreden met de Vita ?? Mijn gevoel ligt namelijk beetje op 2 kanten. Zo komen er nog genoeg vette titels aan. Maar de andere kant, vind ik de support onwijs slecht !!! ( vooral meer verwacht van E3 ), zo spat Microsoft eruit met Smartglass, en gaat Nintendo full on Wii-u met 2de scherm. Maar aan de kant van Sony hoor je gewoon niets.

Eerst instantie dacht ik, stilte voor de storm ( voor de E3 ) Maar helaas.

3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Nee, ik ben niet echt tevreden met de Vita. Op de E3 heeft Sony teleurgesteld op Vita gebied. Ik geloof dat men Call of Duty voor het apparaat aankondigde tijdens de persconferentie maar er vervolgens geen aandacht aan bestede. CoD interesseert me niet zoveel maar ik vond het onbegrepelijk dat ze er verder zo weinig over los lieten. Kondig zoiets dan lekker niet aan, als je niks kan laten zien. Ze hadden daar volgens mij echt de show mee kunnen stelen.

De Vita heb ik tijdens de release gekocht, voor mij echt een impulsaankoop. Het snakken naar nieuwe hardware en nieuwe games. Uiteindelijk FIFA gekocht, wat gewoon een port van de 2011 editie bleek te zijn en Uncharted. FIFA snel verkocht en Uncharted een paar uur gespeeld. Speelt prima, ziet er strak uit maar het wist me op de een of andere manier gewoon totaal niet zo te boeien als de PS3-delen. Pak 'm nog wel een keertje op maar momenteel weinig zin in.

Van wat er nu momenteel te koop is vind ik alleen Gravity Rush interessant. De demo speelde best lekker weg en het is weer eens iets anders. Verder hoop ik dat er de komende maanden gewoon wat toffe, orginele games uitkomen. Geen console ports. Ubisoft zet met Assassin’s Creed III Liberation in ieder geval alvast een stap in de goede richting, hopelijk is de game ook nog een beetje te pruimen :)

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Bij de games hierboven heb ik Soundscapes niet eens genoemd. Lijkt me ook erg gaaf. Mag ook snel komen.

5. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het trouwens wel tof wat ze met de WipEout DLC hebben gedaan, koop de DLC en je krijgt op de PlayStation 3 het spel gratis en als je de spellen al op de PlayStation 3 hebt gekocht (in de store, niet de disc versie) dan krijg je de DLC gratis :D.

De inhoud van twee spellen wordt dus eigenlijk toegevoegd aan WipEout voor de Vita, niet een slechte deal dus.

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb WipeOut op de PS3, maar ik had liever dat ze me dan gewoon Wipeout voor de Vita gratis gaven ipv de DLC. :+ Ach, dat is misschien ook wat te veel gevraagd. :p

7. Leip0079

Leip0079 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of er nog wel een God of War game naar de Vita komt?

Want ik las dat GoW: Ascension niet naar de Vita komt! :mad:

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Is nog niks over bekend.

Youtube app is trouwens uit.

9. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Typisch Sony.
    Na het installeren van de Youtube applicatie blijkt er ook een nieuwe update beschikbaar te zijn.

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Haha, ja viel me ook op. :+ Gelukkig was het itt de PS3 wel een snelle update. :p

Werkt lekker snel en filmpjes spelen soepel af.

11. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Prima appje inderdaad!

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

8)

edit: Verdorie, ik wilde net die Wpieout DLC gratis binnenhalen (hey, het is gratis!), staat er dat ik gewoon moet betalen. :mad: Is het een vereiste dat je Wipeout 2048 ook moet hebben? In de beschrijving hebben ze het iig alleen over Wipeout HD + Fury. En die heb ik.

Laatst bewerkt: 28 jun 2012
  13. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moest je die wipeout 2048 ook hebben dacht ik ergens te lezen.

14. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Je moet Wipeout 2048 ook hebben omdat het eigenlijk gezien wordt als een uitbreiding op die game is.

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ah jammer. Ach, het is volgens mij toch geen tijdelijke aanbieding.

Wat is dat Frobisher Says trouwens een weirde game. :+

edit: Hey, trophies bij Montezuma Blitz. Wist ik niet. Al een hele tijd geleden gedownload, maar nu voor het eerst opgestart. Wel jammer dat je per game maar 1 minuut kunt spelen.

Laatst bewerkt: 28 jun 2012
  16. Leip0079

Leip0079 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja en de trophies zijn alleen zichtbaar op je Vita niet via PS network

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Haha, wat stom dat ze het zo beperken. In de friend feed kon ik iig wel gewoon zien van anderen of ze een trophy hadden behaald. Dus het is niet helemaal privé.

Zal wel zijn omdat het gratis is. Willen ze toch op de een of andere manier ervoor zorgen dat de trophies ook gelijk minder waarde hebben (zal mij wat interesseren, het is gewoon een geinig spelleke)

Zijn er nog meer gratis gamepjes met 'fake' trophies? Of iemand anders ze kan zien maakt me niet veel uit, het is toch altijd wel leuk.

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

Ik had deze game blijkbaar de hele tijd verward met een andere. Toch maar eens een trailer gekeken, en nu dan ook pay once get both... Interesse +10 :D

19. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Cool, eindelijk iets tofs :+

20. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speel hem zelf ook die Montezuma en best leuk om soms eens op te pakken.
    Enkel de levels is gewoon te kort met telkens een minuut en het duurt te lang wanneer je levelt of upgrades kunt halen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina