1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Playstation Vita [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 9 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Super Stardust Delta is een leuke game. Everybody's Golf is ook perfect voor tussendoor.

Verder heb ik niks. :p

2. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Thanks voor het snelle antwoord, ik zal nog de demo van Everybody's Golf downloaden, had ik eerst niet gedaan omdat het me niks leek (heb niks met sports games :+) maar zal het toch nog proberen. Ook even gameplay van Super Stardust Delta opzoeken, bedankt voor de suggesties :thumbs:

3. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Uncharted is wel een aanrader, en als je Rayman origins nog niet heb gespeeld zal je je daar ook wel mee vermaken denk ik.

4. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Uncharted vind ik de beste game tot nu toe en dat komt doordat er een mooi verhaal in zit. Je kunt er een film van maken. En natuurlijk is het grafisch heel mooi.

Verder is Modnation racers ook wel leuk. Is wel een racegame, maar geen serieuze sportgame. Van de week Wipeout gekocht. Begin het steeds leuker te vinden, maar het is wel een moeilijke game. Stukken moeilijker dan Gravity Rush. Maar als je dat al in 3 dagen uitspeelt, wie weet lukt dat dan ook wel.

5. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Ben ook zeker van plan Uncharted te gaan halen, heb een paar keer geboden op Marktplaats want hij is nog zo duur overal :eek:

WipEout (of is het nou WipeOut? Ik lees steeds andere dingen :+) demo gespeeld maar vond het niks. De enige racer die ik leuk vind is Mario Kart en (zeik zeik zeik, ik weet) ik vind het stijltje van ModNation niet echt wat.

Ga denk ik morgen PSN 20 euro kaartje halen en/of Metal Gear :)
    Bedankt iedereen voor de suggesties! :b:

6. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Modnation racers is erg leuk, alleen wanneer je vanaf tour 4 of 5 gaat racen krijg je te maken met framedrops, en in een racegame is de iets wat je niet echt wilt. Ik weet niet of het inmiddels al is verholpen maar volgens mij nog niet.

7. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Is het niet zo dat de vita best op een flop is uit gelopen voor sony? Of heb ik dat verkeerd gelezen?

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het apparaat verkoopt inderdaad niet erg goed. Nog slechter verkoopt de software. Maarja, er is ook amper software. Sony had gezegd dat ze met de Vita niet de fout zouden maken die ze met de PSP hadden gemaakt, namelijk een gebrek aan software. Nou, met de Vita is het nog slechter gesteld.

9. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Maar hoe de vita nu begint is de ps3 ook begonnen. Verkopen waren totaal nog niet goed, maar het moest even op gang komen, en kijk nu hoe ps3 ervoor staat. één van de best verkochte consoles. Dus ik hoop dat dit ook gebeurt met de vita. Want het apparaat is wel degelijk een goede concurrent in de handheld markt.

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dat gaat pas gebeuren als de Vita goede games gaat krijgen. Wat, de Vita moet uberhaupt eerst games krijgen! Want het aanbod is echt ronduit bedroevend en de line-up voor de rest van het jaar is dat ook. Het verhaal van de PS3 was totaal anders. Daar verschenen namelijk games op. Vita en het woord games lijken niet samen te gaan.

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Sowieso is de PS3 ook een flop als opvolger van de PS1 en PS2. Volgens mij staat die zelfs derde achter de 360 en de Wii?

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Volgens mij in de US wel, maar wereldwijd weet ik het niet hoor. Ik hoor vaker dat Europa 'Playstation land' is. US Xbox land.

Zó slecht is het toch ook weer niet voor de rest van het jaar?
    Sly Cooper
    Assassin's Creed
    Playstation All Stars dinges

En...

Wacht, ik dacht dat het meer was. Ik zal wel iets vergeten. Of het is echt zo erg. :+

Voor mij persoonlijk is het iig wel mooi dat de weinige titels die uitkomen tenminste wel stuk voor stuk titels zijn die me leuk lijken.

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik vind alle gameconsoles dit jaar matige releases hebben :eek:

14. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    En maar zeiken en als er een keer een game uitkomt, gaat iedereen wachten totdat de prijs gedaald is (zie ergens op de voorgaande pagina's van dit topic) :emo:

Ik heb hiervoor een Nintendo DS gehad, maar daar heb ik ook niet veel games voor gehad. Denk een stuk of 8. Voor de Vita heb ik er nu 5 en heb het in maart gekocht. Dus gemiddeld ongeveer een game per maand. Is voor mij wel redelijk ok.

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Halo 4. BOOM. Klaar.

En de GOTY van dit jaar is al uit (op de 360). Hoezo matig? :cool:

Maar ondanks dat er toch nog een paar titels zijn waar ik naar uit kijk voelt dit jaar inderdaad wat karig aan. Overgangsjaar? (naar next-gen). Is het echt minder? Of zijn wij gewoon veeleisend? De laatste titel waar ik iig écht op zit te wachten is Tomb Raider. (en nog een hoop onaangekondigde titels, maar ja... die zijn onaangekondigd :+)

16. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    heb de vita ook maar vind het super slecht dat er geen games uitkomen. Heb uncharted uitgespeeld en voor de rest zit er voor mij niets leuks tussen! Heb hem al geprobeerd te verkopen maar helaas :)

17. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon fifa kopen haha
    Dan ben je wel effe zoet!

18. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    heb de xbox versie al?

19. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf ben ik erg tevreden over de launch van de Vita. Veel leuke games gelijk bij de release beschikbaar, waar ik zeker nu nog druk mee bezig ben i.c.m. met de games die nu uitkomen. Zit zelf op 12 Vita games en nog de nodige PSN Vita games. Mij hoor je niet klagen. Ik heb er alle vertrouwen in. :)

Laatst bewerkt: 30 jul 2012
  20. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Vita games die er nog aankomen :

Oddworld ( volgens mij strangers wrath )
    Little Big Planet
    All stars royale
    Assassins creed 3
    Cod black ops declassified
    Sly cooper thieves in time
    monkey ball
    WRC3

5 titels die er tussen zitten waar ik nogal erg naar uit kijk, en als ze met black ops zon multiplayer neer kunnen zetten als op de consoles ben ik toch echtbwel heeeeel erg blij. En waarschijnlijk de verkopen zullen dan ook wel stijgen. En waarschijnlijk komt er ook nog wel een gran turismo en godofwar naar de vita.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina