Waar past een kaart spel wel dan? Ach, het concept is leuk. Interesseert mij niet eens of ze met met UC doen of met iets geheel anders. Heb wel zin in iets dergelijks.
Niet mijn ding, hopelijk verkrachten ze het niet maar ik heb de volste vertrouwden in de studio die erachter zit, maar helaas als nog niet mijn ding. Had liever een nieuwe uncharted gezien
Een nieuwe uncharted zou wel mooi zijn. Ik heb zojuist syphon filter dark mirror gekocht om eens te checken op de vita. Ik zag zojuist dat deze week Playstation Plus ook naar de Vita komt. Het is mij alleen niet duidelijk of je een plus abbo voor zowel je ps3 als je psvita kunt gebruiken. Het lijkt mij van wel, maar helemaal zeker weten doe ik het niet. Mocht dat wel het geval zijn dan is het opzicht wel een mooie manier om aan een grote diversiteit van games te komen welke ik zelf niet zo een, twee, drie zou kopen. Mocht je uncharted nog niet hebben dan is het wel een no-brainer, want deze schijnt er ook bij te zitten. Misschien dat Sony de vita wat meer leven in kan blazen op die manier.
Zo, even via Discovery een maand Plus gekregen. Nu snel weer mijn CC-gegevens verwijderen van mijn account en automatisch doorlopen stoppen. Tuurlijk, moet eerst mijn PS3 fucking updaten, aaaah.
Ik heb een paar weken geleden de inFamous 2 download aangezet op mijn PS3; is nog niet klaar. Wat een ongelofelijk kut apparaat. Het is dat ie blu-rays afspeelt en The Last of Us + Beyond 2 Souls nog uitkomt. Dat kan.
Ik zit te twijfelen of ik PS+ moet nemen, want ik heb maar een 4Gb kaartje. Maar ik wil wel heel graag Gravity Rush spelen. Dan is PS+ voor 15 euro beter dan het spel kopen voor 35.
Of je gaat naar deze site en krijgt voor niks een maand PS+. Kun je daarna altijd nog beslissen of je ervoor wilt betalen, maar dan heb je iig Gravity Rush kunnen spelen. edit: Firmware 2.00 is live!
Als je een maand PS+ neemt en je download die "gratis" games.. Ben je die weer kwijt als je geen PS+ meer hebt? Zoiets kan ik me herinneren, of is dat onzin
Je kan de games niet meer spelen zodra je PS+ abbo verlopen is. Trouwens, ik heb geen credit card. Dus dan heb ik niks aan de Discovery actie. Edit: Goede update trouwens. Eindelijk kan je custom je screen aanpassen bij PSOne games. Dat was een groot gemis. Maar ik zie nog geen PS Plus staan in de Vita store. Komt dat pas morgen met de wekelijkse update? Gravity Rush is maar 1453 Mb, dus dat kan best op mijn 4 Gb kaartje.
Haha, wou hem gisteravond downloaden. Toen zag ik dat de game 14GB groot was. Kan ik beter vijf cent vragen aan iedereen op straat. Kan ik eerder de game in de winkel kopen dan dat mijn download + installatie klaar is.
Helaas heb ik ze allemaal al... Zou je op dezelfde savegame verder kunnen spelen? Lijkt me ideaal, zit ook niet elke keer met het switchen van kaartjes.