1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Playstation Vita [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 9 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb dat bugs spel ook, alleen al om de trophies :D Maar helaas ook ik woon in een afgelegen dorp waar volgens mij maar 1 a 2 mensen een vita hebben... ( volgens near ) Maar ik heb in ieder geval 1 trophy erbij xD : aanpasser :D

PS: @Dulle maak jij van iedere behaalde trophy een screenshot ? Zit je gb kaartje dan niet snel vol ? Ik heb namelijk 16 gb maar ze vliegen er best wel hard door heen eerlijk gezegd.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nee, helemaal niet. Ik maak van heel veel dingen een screenshot, en trophies zitten daar wel vaker tussen, maar ik richt me er niet specifiek op. Moet er niet aan denken om van iedere trophy een screenshot te 'moeten' maken. :+ Ik denk dat als je hier naar mijn Vita albums kijkt wel ziet dat het merendeel zonder trophies is. :p

3. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb net een nieuwe game ontdekt:
    Virtue's Last Reward

Krijgt hele goede reviews. Dit zijn de games die ik op een handheld wil zien.
    Het is van de makers van 999, wat alom geprezen is.

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dead or Alive 5 Plus releasing on Vita in early 2013

5. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    999 is helemaal geweldig. Heb de demo van Last Reward ook op mijn Vita staan, ontzettend leuk!

6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ja inderdaad super. Heb net de hele demo doorgespeeld. Gelijk het spel besteld.
    Heerlijke combinatie van leuke puzzels en goed verhaal.

7. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Door jullie enthousiasme ben ik ook maar even de store ingedoken opzoek naar de demo, hij is nu aan t downloaden ben benieuwd :D

8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Het is wel een genre waar je van moet houden. Houd je van die oude point and click adventures op de pc, dan ga je dit ook tof vinden. Het is de bedoeling dat je meegezogen gaat worden in het verhaal. Op basis van de reviews gaat dat zeker gebeuren. En het toffe is dat je echt invloed hebt op de uitkomst. Het spel heeft 24 verschillende eindes. De herspeelbaarheid is dus ook groot.

Ik heb het spel besteld bij all4games voor een goede 33 euro. Dit soort spellen kan je lekker ontspannen spelen. Ik heb ook Uncharted Golden Abyss, maar dat soort spellen speel ik toch liever op een console.

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vita verkoopt echt dramatisch slecht. Verkoop per week zelfs meer PSP's. De Vita games verkopen zowaar nog slechter dan de handheld zelf. Verkoop vele malen meer PSP games. Niet zo gek gezien het ronduit dramatische aanbod van games op de Vita.

10. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dramatische aanbod is al lang niet meer. Zijn zat leuke games te vinden voor de vita. Alleen doordat mensen de hele tijd maar blijven roepen dat de vita niks is en er bijna geen games zijn gaat de rest het nog geloven ook. topapparaat met zat leuke games, ook worden er steeds meer nieuwe games aangekonigd en is die de afgelopen 2 weken ook nog goed verkocht in amerika. Komt dus volgens mij helemaal goed met de vita.

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ach, het is Alonso. Ik vind het altijd meer verrassend als ie iets wel leuk vindt :+ (wacht maar tot de Wii U vastloopt, dan mag óók dat ding (samen met Nintendo natuurlijk) in de hel branden)

Had hem laatst ook al erop gewezen dat de games verre van bagger zijn, maar ach. Het lijkt leuker te zijn om even te zeggen dat iets bagger is dan er daarna ook nog verder op te reageren. En hoe goed hete verkocht is staat helemaal los van het feit of iets 'bagger' is.

Laatst bewerkt: 3 dec 2012
  12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.724
    Het is toch ook gewoon bagger? :+

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  14. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Jawel Dulle :p

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

Ik kon niks beters vinden voor een boze Emma. :+

Leg dan eens uit waarom? Joe hoeft niet iedere game leuk te vinden, maar er is een groot verschil tussen iets wat niet jou smaak is en wat bagger is. :p
    • Geweldig OLED scherm
    • Touch werkt veel beter dan op de DS/3DS/Wii U
    • Heel mooie graphics
    • 2 stickies
    • Geweldige d-pad
    • Een hoop toppers
    • Een aantal F2P games (gratis is altijd goed!)
    • Playstation Plus :cool:

Als je de Vita bagger vindt, dan zijn handhelds misschien niks voor jou en zit het meer tussen de oren dan dat er iets mis is met de kwaliteit van het apparaat. :9

16. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Echt onzin allemaal. Het aanbod van games was op de 3DS echt niet beter na 10 maanden. Een game kan je smaak niet zijn, maar dat maakt het geen slechte game. Sinds ik de Vita heb speel ik veel vaker op de Vita dan op de console. Dat zou ik echt niet doen als er enkel baggergames zijn. Iedereen roept als een stel pratende poppen "Vita has no games" zonder research te doen welke games er eigenlijk zijn.

17. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Is dat een boze Emma joh :+?!

Maar ik ben het wel met Dulle eens.

18. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    De Vita doet het bij mij beter dan de NDS het gedaan heeft. Zit nog steeds op een game per maand gemiddeld ongeveer en heb hem in maart dit jaar gekocht. Volgens mij heb ik zelfs al meer games nu dan ik ooit op de NDS gehad heb.

19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Nu ik toch Playstation Plus lid ben heb ik ook maar een jaarabonnement genomen op Music Unlimited voor 12 euro. Is geen geld als je ziet hoeveel muziek er beschikbaar is via die service.

Edit: echt wel de beste app op de Vita, Music Unlimited. Keuze uit miljoenen nummers en die kan je ook offline beluisteren. Zo kan je muziek luisteren terwijl je een game speelt op je Vita.

Laatst bewerkt: 4 dec 2012
  20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Zullen wel bullshots zijn, maar de eerste screens van DoA5 Plus
    De 360 versie wilde ik al, maar om de een of andere reden zie ik me deze eerder kopen. Dus.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina