1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Playstation Vita [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 9 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Tearaway komt er natuurlijk nog aan. Hopelijk valt die niet tegen.

En Piet, dit topic is erg handig om een snelle impressie te krijgen van wat voor games er zijn en om gelijk wat meningen te zien. Natuurlijk, niet alles staat in de lijst. Maar het is een aardig begin. En hopelijk blijft iedereen meewerken om het up to date te houden. :)

Ik vind het iig een heerlijke handheld en de enige waar ik langer dan een uurtje op heb gespeeld. Nee, je wordt niet constant overspoeld met games, maar dat wat er is vind ik dusdanig leuk dat het me niet veel uitmaakt. Alleen al Uncharted Golden Abyss maakte de aankoop van de Vita het waard. Veel leuker dan zijn console broertjes (al is volgens mij niet iedereen het daarmee eens :p)

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Moet Uncharted nog spelen.. Ben veels te gefocused op Persona...

3. pi3t

pi3t Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    48
    Bedankt voor de input! Ik ben inderdaad van plan om voor PS+ te gaan, dus 16 gb lijkt me wel het minimum. Ik ga er nog eens over nadenken.

4. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    16GB is inderdaad wel handig. Een spel is gemiddeld 2 - 4GB. Ik heb zelf een 16GB, maar zit te denken aan 32GB. Ik heb namelijk een PS+ abonnement en er komen nu al een aantal interessante titels op PS+. Maar goed, ga niet voor de 4GB of 8GB!

5. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Heb ff mijn Persona impressies gepost daar

6. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Kon het niet laten en toch maar de ps vita controller grip gekocht :D Voor dat 10tje ^^ En ohhhhhh wat een heerlijk ding <3 nog niet eens mee gespeeld en hij ligt nu al zooo lekker in de hand :D Love it <3

7. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Zei je toch.. Ik speel niet zonder, behalve als ik aan het chargen ben.. Ik vind het zo veel beter, echte aanrader voor iedereen

8. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Heeft iemand hier al Virtue's Last Reward gehaald?
    Ik heb hem zelf dinsdag gekocht, nu al 13 uur erin zitten 8) Insane verslavend.

9. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja geweldige game. Heb alleen nog niet echt gespeeld. Ben pas in puzzleroom 3. Te verslaafd aan Persona

10. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Ah, okay. Ik heb zelf al een aantal eindes gehad van de 24 geloof ik, dus het is ook wel echt een lange game. Wat goed is, want hij is gaaf :+ Ga spelen! \o/

11. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Heeft iemand trouwens Pinball Arcade gekocht of nu gekregen bij Plus?

Wat een teleurstelling om die gratis te krijgen bij Plus zeg... Je krijgt maar 3 tafels, terwijl er veel meer beschikbaar zijn. Waarom dan niet gewoon allemaal geven? Want ze geven toch ook andere full-priced games weg? Heb nu gewoon het idee dat ik een trial versie heb gekregen..

12. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ja ikke, maar je kan zeker nu niet alle trophys halen omdat je maar 3 tafels hebt ? Zoniet, voel ik me echt genaaid. Ik probeerde altijd iedere game op de vita die ik had 100% te halen en was goed op weg maarja als je dan dit soort spellen krijgt dan verziekt het het al snel natuurlijk.

13. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb geen idee onder welk onderdeel de trophies vallen van deze game. Als ik er kijk staat voor elke 3 tafels een lijst aan trophies (als zijnde een add-on) Alleen de 3 tafels die bij Plus zaten, zat daar niet tussen. Dus ik denk dat de lijst van trophies die bij de basis game staan (Dus niet de add-ons), de lijst voor ons is. Alleen zijn het allemaal hidden trophies. Erg tof. :/

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  15. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb 'm sinds gisteren. Ben net uit de eerste kamer en zit nu in het novel gedeelte. Super vette game tot nu toe! Ik frustreerde me kapot aan de demo (kwam niet uit de puzzel :+) maar ga het toch gewoon proberen. De stijl van de game trekt me namelijk erg aan. Met name als je bedenkt dat er zoveel eindes zijn. Zoiets is altijd positief in mijn ogen.

Wat een goed bedachte trophies zeg... Maar het blijkt nu inderdaad wel dat we gewoon de basis game hebben gekregen. Had toch wel iets meer verwacht. Met name omdat in het menu van de game al de andere tabels ook in verwerkt zitten, terwijl je daar dan nog voor mag betalen als je er op klikt. Erg vervelend en erg jammer.

16. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik ben altijd slecht in puzzels, maar de puzzels in Virtue's Last Reward zijn goed te doen. Er zijn ook golden files, maar die zijn een stuk moeilijker te vinden. Maar die heb je niet nodig voor de rest.

Laatst bewerkt: 26 jan 2013
  17. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Zijn goed te doen denk ik dat je bedoelde?

18. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Oh ja sorry, typo ;)
    De puzzels zijn niet makkelijk, maar ook niet moeilijk. Soms moet je wel even pen en papier erbij pakken om wat dingen te noteren. Goed alles onderzoeken. Soms denk je vast te zitten, maar heb je een laatje over het hoofd gezien dat je nog kan openen.

19. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Zag net dat er een demo was van die Sonic kart game. Even gecheckt en speelt best goed. Misschien maar eens halen als ie ergens voor een leuke prijs te koop is :)

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Voor alle TOMB spelers, er komt een mooie update aan:
    Wat er niet tussen staat, maar wel beloofd was is een update voor de Denizen Trophy; ipv 100 uur hoef je nog maar 50 uur te spelen. :+

edit: Laat maar;
    En wat is iedereen tot nu toe goed bezig. Zo kan ik nooit eerste worden. :mad:
    (ok, ik heb geen idee wie die nr 1 is. Maar ik neem aan van XBW, want hoe weet die persoon anders mijn PSN naam)

Laatst bewerkt: 29 jan 2013
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina