1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Playstation Vita [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 9 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Gaat lekker zeg met de nieuwe vita update. Zodra ie op nog 1% zit krijg ik deze bullshit..

    Er is een fout opgetreden (C3-12077-7)

    en na 5x proberen blijf ik.dit krijgen...good going sony.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Via pc kan niet want de laptop, mijn enige pc is naar sony voor reparatie. Via de ps3 kan het ook niet omdat ik nog steeds op mijn geld wacht van de winkel waar ik mijn vorige tv kocht. En ik speel nu op een kleine pc monitor, geen idee hoe ik ps3 daar op moet aansluiten...ah well.
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Het downloaden van fw 1.66 via Wifi ging hier zonder problemen.

    Waar is Vodafone toch meer bezig want mijn data-tegoed staat na de launch nog steeds op €32,50 :mad:
    Volgens de muts van de Vodafone smartphone crew zou ik 2 weken nog maar 13MB van de ±1024Mb over hebben.

    Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
    Sony houdt vol dat de data gegevens van de PSvita kloppen en volgens Vodafone klopt de gegevens van hun server.
    Hoop niet dat de server in Rotterdam staat want dan ben ik alles kwijt.
     
  5. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren een tweedehands exemplaar aangeschaft voor weinig ;)

    Echt een heel leuk apparaatje, leuke games Uncharted en Fifa!
    Voor de vaste consoles heb ik weinig of geen tijd dus de Vita brengt uitkomst.
    En dat beeldscherm is echt heel scherp.

    Nu nog de Vita aanpassen zodat ik ook tropies kan unlocken met een nieuwe account.
    Alle tropies zijn geblokkeerd omdat de games als 2e hands gezien worden....:mad:
     
  6. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat is weinig ;)?!
     
  7. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Vita wifi + kunststof beschermkap + screenprotector + starterskit + 16 gb kaart + Uncharted + aankoopbonnen van eind februari 2012 Bart Smit (=garantie ;) )

    Totaal € 250,-

    Vind het niet echt veel, vele vragen veel meer via de diverse sites.

    Enne die aanbieding via MM voor €225,- 4 gb kaart zonder games kon ik niet op de kop tikken ;)
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Congrats man :thumbs:

    Ik zit nu op de browser van de vita, ik vraag mij af hoe ik in edit mode kan gaan, dingen als een woord omlijnen en dan copy en paste enzo. hoe werkt dit?
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Laatst bewerkt: 10 apr 2012
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb begrepen dat de Vita het qua verkoopcijfers echt slecht doet? Echt jammer als.dat zo is,.er zit.echt veel.potentieel aan dat dingetje en het had een prima launch lineup. Wat kan ervoor zorgen dat de vita echt goed gaat verkopen....cod op vita????
     
  11. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    3DS begon ook niet erg goed. Is erg trouwens al een nieuwe Patapon aangekondigd voor de Vita? Die game(s) waren geniaal!
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    De Vita doet het volgens mij nog slechter dan de 3DS destijds
    Na de launch week is het niet veel beter gegaan. Zonde wat is echt een goed apparaat met een top launch.
    En nope nog geen Patapon, of uberhaupt een game sinds de launch aangekondigd. Vrij problematisch. :p (al zit ik er zelf niet echt mee omdat ik in een veel trager tempo op een handheld game dan op een console. Ik kan nog wel even vooruit met mijn 2 huidige games en ik heb nog een oogje op RR)

    En Peter, wat zit je de laatste tijd Emma avatars te nemen? :+ Ik denk de hele tijd dat ik zit te posten. Verwarrend. :'-(
     
  13. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Vind ik gewoon leuk ;) Is toch een leuke meid ?!
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Prijs verlagen naar € 180,00 en wat goede games aankondigen en dan moet het beter gaan. Op dit moment denk ik erover na om mijn Vita weer te verkopen en weer een 3DS aan te schaffen. Maar ik wacht nog wel ff af, maar als ze op de E3 geen games gaan aankondigen die ik de moeite waard vind, dan houdt het op en gaat hij direct in de verkoop.
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2012
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik hoop voor de E3 natuurlijk op nieuwe IP's, maar een Ratchet & Clank lijkt me wel erg leuk voor de Vita. :D

    En dat vraag je aan mij...? Ik raak(te) gewoon steeds in de war. :+
     
  16. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha! Ja stomme vraag he ;) maar ik denk er hetzelfde over als jou hoor :)
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    In Japan verkoopt hij zelfs slechter dan de PSP. 8)
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Software, software, software.... Voor de westerse markt zijn er nog een aantal goede games bij de line-up, dat geldt niet voor Japan. Dat moet Sony zelf ook vooraf hebben meegenomen in hun analyse en verwachting. Ik denk niet dat Sony daarvan schrikt en anders zijn ze behoorlijk dom.

    Wij denken dat het allemaal zeer slecht is, dat is het ook, maar ik denk dat Sony -zeker in Japan- ook geen supersales hadden verwacht. Ze hebben ook gezien dat de 3DS niet verkocht in Europa voor een prijs van € 250,00, dus ik denk ook dat ze dit hebben ingecalculeerd en dat het geen complete verrassing is geweest.
     
  19. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, De PS Vita mist wat de PS3 lange tijd ook miste en wat de PSP nooit echt gekregen heeft:
    Een goede Gran Turismo game.
    Zolang die er nog niet is zie ik geen reden een Vita te kopen.
     
  20. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Wifi-model nu €209 bij Wehkamp
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina