1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Playstation Vita [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 9 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nee, ik ken de hele game van binnen en buiten door de Endurance Run, maar zelf heb ik em nog niet.
    Ik zit wel al sinds de aankondiging van P4G te roepen dat het de systemseller zou zijn voor mij, dus ik denk dat het langzaamaan tijd wordt om daad bij het woord te voegen. :+

3.3 GB is flink wat. Hm, maar het gemak om niet van card te wisselen is ook wat waard.
    Maar dan heb ik niet het sexy doosje.

Moeilijk.

2. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Tsjah. Ik vind dat wisselen niet erg :)

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nah, echt erg is het natuurlijk niet. Maar ik merk wel dat als de juiste card er niet in zit, dat ik dan maar wat anders ga doen. Ik kan bij vlagen een pro zijn in luiheid, haha. 8)

'Ik heb zin in een potje golf! Wat? Zit AC:L erin ipv golf? Laat maar zitten dan!' :+

4. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Srsly?! :+ Je hebt problemen :9 Haha!

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Het is niet zo alsof ik de games constant in mijn broekzak, of bij de Vita heb. Het is toch wel zeker, ehm, een paar meter lopen om de juiste game te pakken! :+
    Oeh, en dan nog dat klepje open peuteren, wachten tot de card geladen is. Pffrt! ;)

6. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap het hoor :)

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Overigens blijft het doodzonde dat je tegenwoordig geen handleiding meer krijgt. :mad: Dat was altijd de helft van de fun van een nieuwe game!

8. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Dat heb ik nooit begrepen. Heb die dingen nog nooit gelezen eigenlijk :+

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik vond dat heerlijk om vooraf dat ding helemaal uit te pluizen. :D Vooral als men zich een beetje moeite had gedaan, met kleuren illustraties/screenshots.
    Al is alles beter dan wat we tegenwoordig krijgen. Het is óf niks óf een enkel papiertje met de controls.

In bed, in de auto op weg naar huis. In sommige gevallen was het nog leuker dan de game zelf. 8)

10. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Haha ik ken het ook. Alleen kom ik nu met het probleem dat m'n memory card vol raakt. En ik delete niet makkelijk weer games van m'n Vita. Met name omdat je dan meteen ook de savegame ook verwijderd. Dat vind ik nog steeds echt zwaar onhandig, dat ze je niet de keuze geven of je de savegame wilt laten staan op je Vita of dat je die mee wilt verwijderen.

11. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Daarom heb ik t in 1x goed gedaan met 32gb

12. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb dan 16GB, maar ik had het idee dat ik nooit PS Plus ging nemen. Nou, guess what. ._.

En het vervelende is dat je die memory cards ook nergens voor een redelijk prijsje kan vinden.

13. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is het meest belachelijke inderdaad. Ik kreeg een 8gb kaartje bij mijn Vita. Het feit dat ze zo achterlijk duur zijn, weerhoudt mij (deels) van het PS+ gebeuren.

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb ook 'maar' 16 GB. Simpelweg omdat ze rond de release van de Vita geen 32 GB aanboden in Europa. Dat is pas later gekomen. :mad:
    En die 16 GB was al duur genoeg (zelfs met de fikse korting die ik kreeg. Heb uiteindelijk echt een mooi prijsje weten te krijgen voor de Vita incl games en memory card. Aanbieding van de Media Markt icm de laagste prijs garantie waardoor ik ook nog eens de aanbieding van de FRS eroverheen kreeg. :cool:)

15. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    je hebt toch wel genoeg aan 16GB? Als P4G 3200 mb is moet dat makkelijk lukken, of heb je meer games als download erop staan?

Ik heb nu ook 16GB, eigenlijk al vanaf de release en nog niet het moment gehad om iets te moeten wissen. Heb nu ook PS+ maar kom gewoon niet toe aan al die games! Soms is het gewoon zonde op PS+ te hebben haha.

16. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Beetje raar dat ze niet zo'n optie aanbieden inderdaad. Een 'fix' is om je Vita aan je pc/mac te hangen en dan met 'Content Manager' het spel te kopieren; dan pakt hij ook je savegames mee. Je kan daarna het spel van je vita verwijderen en als je later het spel weer wilt spelen zet je 'm weer over van pc naar Vita - incl. savegame... (dacht ik) ;)

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb ze te zien nog maar 1095 MB over. 8)

18. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ja inderdaad, dat wist ik. Maar vind het zo gigantisch omslachtig.

19. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Waarom die games laten lopen voor een mogelijk gebrek aan geheugen?

Zonde man! Wissen kan altijd nog! En eenmaal gedownload kun je ze daarna altijd weer opnieuw downloaden als het echt moet.

Ik heb er ook meteen een 32 GB kaartje bijgenomen, maar die had ik via marktplaats. 80/90 euro voor een nieuwe is debiel.

Snap niet dat Sony niet doorheeft dat ze veel meer Vitatjes zullen verkopen als ze die memcards eens niet zo verdomde duur houden.|:-

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ja, ik was net ook eens begonnen met het kopiëren van games, maar fuck die shit. 8) Gewoon verwijderd en maar hopen dat ik het nooit meer opnieuw wil spelen. ;)

Hoe dan ook;

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina