1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Playstation Vita [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 9 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Wie zegt dat ik het niet speel? :+ Ik post niet over de game nu momenteel, maar ik post ook niet over dat ik andere games aan het spelen ben. :+
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik had in 2011 geloof ik Persona 3 Portable gespeeld, maar nooit echt ver gekomen. Nu heb ik geen enkele handheld meer, maar vandaag viel het me op dat Persona 3 FES voor de Playstation 2 op de Amerikaanse PSN store staat. Niet op de Europese vreemd genoeg. Was maar 10 dollar, dus heb hem gekocht. Nu ga ik wel proberen om ver te komen, want ik game toch verreweg het liefst op een tv. Jammer genoeg staat de PS2 versie van Persona 4 er niet op, want door jullie enthousiasme wil ik die ook wel spelen.
     
  3. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    De normale Persona en Persona 2 staat er ook niet tussen? Of kan je die niet spelen op de PS3 omdat ie strikt handheld is? Want de controller van de PSP en PS Vita is nou niet heel veel anders dan de Dualshock. o:
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    De PSP controls zuigen. Die weirde en ongemakkelijke nub + geen 2e stick zorgt ervoor dat het totaal niet te vergelijken is met een Dualshock.
    Vita komt wel aardig in de buurt. Alleen geen L2,L3 en R2,R3 natuurlijk. :p

    edit: Hey, wacht, dit is het oude topic nog. Mods, doe waar jullie betaald voor worden en sluit deze! :+ (en sticky die nieuwe)
     
  5. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ach wacht inderdaad. Ik bedoelde ook niet dat de controls fijn waren, maar dat ze wel overeen komen met de Dualshock. Alles wat je met de PSP of Vita kan, kan je ook met de Dualshock. Het enige wat je dan niet kan is de touch functionaliteit van de Vita, maar goed. Er is een schouderknop, pookje, vier buttons, pijltjestoetsen etc. Dus waarom zou je geen PSP of Vita (non-touch, zoals Persona 4) ook uitbrengen voor de PS3 vraag ik me dan af.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik denk dat een PS3 port veel te veel geld kost voor een relatief klein bedrijf als Atlus. Vita is heel gemakkelijk voor te ontwikkelen, maar de PS3 is door zijn idiote Cell processor een hel.
     
  7. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja daar heb ik niet veel verstand van, helaas. Ik begrijp het wel natuurlijk, maar voor mijn part had je de graphics gewoon niet verbeterd (Niet de 100ste HD port) en alleen de controls aangepast. Maar goed, zullen we weer verder gaan in het nieuwe topic? Lockje, moderators? :+
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina