1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Playstation Vita [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 9 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Na verschillende keren proberen heb ik me kunnen aanmelden voor LBP Beta.

2. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die mortal kombat heeft voor de vita ?

3. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Jep , zoals je leest bovenaan de pagina heb ik hem ook !

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

8)

5. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vind je er van ?

6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Lelijk. Ik heb hem gezien (heb geen Vita meer), maar ik vond het niet zo boeiend. Qua gameplay is hij bruut, misschien wel de lekkerste handheldfighter ever, maar die graphics zijn echt tegenvallend. Komt niet in de buurt van UMvC 3 op de Vita.

7. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat de graphics zo slecht zijn heb ik ook gelezen en is best jammer eigenlijk als je ziet wat het toestel aankan.

8. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de PSVita een paar keer in mijn handen gehad en vond hem dus stukken beter dan de PSP 2000 maar dat mag ook wel voor die prijs. Ik zit er over na te denken om hem na de zomer te kopen maar ik vind die games zo duur en zijn ze het waard + je moet nog een dure memory stick kopen.

9. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bijna uncharted uitgespeeld dus wordt het tijd voor een nieuwe game.
    Twijfel enkel nog tussen modnation en mortal kombat.

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Eindelijk, een nieuwe game:

Zo een kleurrijke game zal er heerlijk uit zien op de Vita. :D Als het nu ook nog zo was als met Motorstorm RC... :+ (koop de game 1 keer, krijg het voor beide platforms)

11. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Dat zou eigenlijk een goede marketingmove zijn voor de Vita. Koop een game voor de PS3 en krijg de Vita versie erbij zodat je onderweg verder kunt spelen... . Third party developers zullen dit natuurlijk nooit doen omdat het gewoon te duur is (en daarom zal Sony het ook niet doen) + je kelderd dan ook je potentiële winst (1 game verkopen ipv 2).

Gisteren toch maar Ridge Racer gekocht. Had nog die bon van €10 voor de game die bij Shinobido stak wat op de store eigenlijk een 50% discount is :+. Dan ook nog die Gold Pass erbij gekocht. Nu heb ik 10 auto's en 6 parcours (of 12 als de reverse meetelt), vind ik nog meevallen voor €17.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Wat je nog wel zou kunnen doen is koop een full price PS3 game en krijg een gratis downloadable Vita spelletje erbij wat gelinkt is aan de je PS3 game

bijv iets als Fable pub games (maar dan veel beter :+) of die Hitman sniper challenge

en andersom kan natuurlijk ook

Daar zijn vast wel leuke dingen voor te bedenken. Koop LBP3 en krijg een level editor voor Vita gratis

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hm, zou er al een winkel zijn waar ik Sly kan pre-orderen? :+ Met Gravity Rush er nog bij.
    Eind dit jaar dan waarschijnlijk AC.

Pff, en dan zeggen ze dat de Vita geen games heeft. (bij handhelds ben ik sneller tevreden. :p)

En dan deze misschien nog:

Laatst bewerkt: 18 mei 2012
  14. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Weet niet of je al een keuze hebt gemaakt, maar Modnation heeft mij positief verrast. Toen ik las over dat je zelf je circuits, coureurs en karts kon ontwerpen dacht ik dat het beperkt zou zijn. Maar dat valt me reuze mee. Je kunt creaties heel goed laten lijken van Lionel Messi tot aan Super Mario. Ook de racebanen die in het spel zelf zitten zijn heel leuk met veel variaties (vooral in de latere kampioenschappen). Wat wel minder is aan de game is dat je wel erg lange laadtijden hebt voor het starten van een race.

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Sly Cooper.....allemaal leuk en aardig, maar zou toch een stuk liever nieuwe IP's zien ipv portable versies van PS3 games.

16. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Idd, hier heb ik iig geen Vita voor aangeschaft |:- Vraag me sowieso af waarom ik 'm heb gekocht maar dat is een ander verhaal :+

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat heb jij altijd, dus dat is niks verrassends meer. :+

Nee, ik heb hier geen PS Vita voor gekocht, maar nu ik em heb en die game toch uitkomt, why not? Moet ik em dan laten liggen omdat het geen exclusieve, nieuwe IP is? Een leuke game is een leuke game. Kan me niks interesseren wat voor titel het draagt.

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Games zoals Gravity Rush (was oorspronkelijk ook voor de PS3 bedoeld btw), dat wil ik zien. Nieuwe games speciaal voor de PS Vita. De Vita moet echt meer gaan worden dan een port-machine voor PS3 games wil het apparaat succesvol gaan worden. Anders had ik het net zo goed bij een PS3 kunnen houden.

19. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben dan toch voor deze game gegaan maar ben er niet echt heel positief over.
    De doelstelling van de game is best leuk maar telkens als het vrij heftig word in de game zelf merk ik dat het beeld begint te schokken.
    Nog meer mensen last van ?

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Neeeeehhhh! Dat is niet wat ik wilde! :'-(
    Ik hoop maar dat het gewoon een forum troll is en dat er niks van klopt. :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina