1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Playstation Vita [Deel 3]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Al gedaan. :+ Batterijduur... niet de sterkste kant van de Vita. :p (mja, ook van de 3DS niet)
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Gaar, de Vita is weer in prijs omhoog naar 240... zo verkoopt dat ding nooit

    Is Little Deviants of Modnation racing 5euro waard?
     
  3. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Little Deviants lijkt me niet. Modnation Racers wel denk ik. Waar kan je 'm voor 5 euro op de kop tikken dan?
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    MM Arena.. liggen er 2 nog maar ik twijfel
     
  5. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    5 euro is geen geld natuurlijk. Je kan ze waarschijnlijk nog voor datzelfde geld of ietsjes meer doorverkopen. So why not?
     
  6. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Modnation Racers zeker 5 euro waard! Little dev weet ik niet, die heb ik niet.

    Ik was vooral rond de tijd van de release helemaal verliefd, na 2/3 maanden had ik het wel gezien. Maar door de enthousiaste mensen op dit forum/topic ben ik alweer heel snel verliefd geworden op de vita! :D
     
  7. pi3t

    pi3t Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.158
    Leuk Bevonden:
    48
    als jij ze niet wil, wil ik ze wel ;)
     
  8. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Same goes for me. Als er 2 van elk zijn, wil ik ze allebei wel en kan Piet de andere 2 hebben. :)
     
  9. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Zo, Guacamelee uitgespeeld. Nu alleen nog de hard mode voor alle trophies. Zijn er nog maar 2 die ik moet voor platinum. Maar dat komt nog wel.

    Hij is die 11-13 EUR zeker wel waard hoor. Hij is wat kort, maar ach. Er zijn games met dezelfde lengte en daar betaal je 4x zoveel voor.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Moet je de game 2 keer uitspelen voor de platinum? Meh, ik haat het altijd als games dat doen.
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik zal zondag kijken, ik denk dat ik 1 mod nation hou voor mezelf. Maar er waren 2 mod nation en 1 deviant. kweenie wie welke wilt
     
  12. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Dit laat ik aan Piet over. Hij was eerder. Mijn voorkeur gaat uit naar Modnation Racers: Road Trip, maar ik wil Little Deviants eigenlijk ook wel proberen. Dus ik heb wel interesse in beide. Mocht Piet ze niet willen (of alleen 1 van de twee), zou ik ze graag van je overnemen. :)
     
  13. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    €5 voor die games is niks!
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Schrok me net effe rot; Vita liep vast :eek:(ik dacht) tijdens het updaten, maar gelukkig was die nog niet gestart; 20 sec de startknop inhouden en ik kon hem weer opnieuw opstarten.8)

    Virtue's Reward staat nu in de shop, gratis voor Plus dus downloaden die hap!\o/
     
  15. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand een trial voor PS Plus gezien :+? Virtue's Reward wil ik ook wel. 999 was geweldig!
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maybe, maar ik heb Little Deviants altijd een game gevonden wat eigenlijk gratis bij de Vita had moeten zitten om een beetje te showen wat dat ding allemaal kan. Voor wat het is vroegen ze er gewoon te veel voor.

    Ik weet niet of ik em zelf zou kopen. Waarschijnlijk zou ik het dan meer doen omdat ie zo goedkoop is dan omdat ik em echt wil. :p
    Welcome to my world. :'-( Eerst liep ie alleen vast buiten de games om, maar nu begin ik bang te worden om Persona te spelen. Zul je zien dat ie vastloopt net nadat ik een tijd niet heb kunnen saven.
    (gisteren bv ook weer bij Jetpack Joyride vastgelopen)
     
  17. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    In Persona komen regelmatig savepoints, dus heel veel zal je niet overnieuw hoeven te doen. :cool: Maar het is wel heel vervelend om dat de hele tijd in je achterhoofd te houden. Al gedacht om 'm op te sturen naar Sony?
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Pff, ik hoop toch echt niet dat het vaker gaat voorkomen....:'-(
    Geen zin om zo'n apparaat op te sturen...:confused:
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, maar ik blijf het steeds uitstellen. 'zo erg is het nog niet' 'anders ben ik em zo lang kwijt' 'zul je zien dat ze bij hun toch weer niks vinden'

    Trouwens, hoe ver ben je eigenlijk bij Assassin's Creed? Wilde gisteren even verder gaan, maar ik begon gelijk aan de meest vreselijke missies wat AC te bieden heeft; volg 2 mensen en blijf ongezien. En dat in een vijandelijk gebied. Pff... Dat haalt de motivatie om verder te gaan gelijk weer weg. 8)
    Ik heb wel altijd het idee dat het eerder gebeurd als het apparaat lange tijd op stand-by heeft gestaan. Misschien dat dat ook bij jou het geval was?
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Hmm nee.
    Zat op de PS3 in de Store te kijken, en zag toen Virtue's reward staan als free download, dus ik meteen de Vita aangezet, naar de store, toen vroeg ie om te updaten, deed ik, maar kwam dus niet verder....PS3 stond dus tegelijk aan....misschien dat dat het was??:confused: (ja, vergezocht, maar alles is beter dan 'zit in het apparaat':'-()
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina