1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Playstation Vita [Deel 3]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dacht dat ik gewoon de laatste had
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zo schattig hoe ze heen en weer wiebelen. :+
    Gisteren/vandaag is de nieuwe gekomen. ;) Zie vorige pagina (mijn post met al die screens...)
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Zie ik niet gebeuren, een Vita voor 100 euro.
     
  4. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Zie ik zo maar gebeuren hoor. Als je al rekening houdt met een prijsverlaging van EUR 50,- en geen game ( nog eens EUR 40,00? ) dan zit je al op 90 euries minder. Er dan nog eens rekening mee houden dat het een bundel betreft en je dus ook een ps4 aanschaft, mwah waarom niet dan? Ik hoop het iig wel want dan is mijn keus snel gemaakt mbt de aanschaf van een Vita.
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2013
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Wist je dat er een Demo van is? Kwam ik tegen toen ik wat in de store aan het snuffelen was....
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, maar ik had liever impressies omdat demo's niet altijd volledig representatief zijn en blablabla :+ (als ik al min of meer weet dat ik een game wil, speel ik niet graag meer de demo. :p)
     
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ha, die kwaal heb ik ook. :+
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Mijn Mem kaart is te klein (8gb) zijn de 32 GB's al in prijs gedaald :eek:
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Haha, gelukkig! Soms denk ik dat ik de enige weirdo hier ben! :+
    Nope :mad:
     
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Gamescon in de gaten houden (of dit forum:+).

    Nope, 1 van vele.:):
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    euh ik ook hoor :eek:
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat moeten we eigenlijk ook wel zijn gezien we de Vita hebben gekocht.
    :+
     
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nee hoor.
    Er wordt altijd veel gezeikt op de Vita, maar ik ben er écht zeer tevreden over.
    Nog geen seconde spijt gehad van de aankoop.

    Ja, de memcards zijn idioot duur, en het aantal (exclusive) games mag beter, maar voor mij hoeft er echt niet elke maand een topper uit te komen. Heb nu al een backlog, daar hoeven niet nog meer games bij.:9

    Ik heb nog steeds een hoop games te spelen voor de Vita, me is happy.

    Niet verwacht dat ik er zoveel op zou gamen ook...PSP, DS, 3DS....allemaal maar een paar uurtjes. Vita kan ik echt weken achter elkaar op gamen.

    Heerlijk apparaat._O_
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    eens..
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    He bah. 2 winkels hier afgegaan voor Dragons Crown. Maar niet te vinden. Morgen maar eens langs een Gamestop dan maar.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Waarom niet gewoon via Amazon besteld?
    ...Je weet tegen wie je het hebt? :+ Ik ben de laatste wie je zou moeten overtuigen dat de Vita een topaankoop is.
     
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Praat em dan niet steeds naar beneden! (ook al is het het niet serieus bedoelt)
    ;)

    Hmm, Is Jak & Daxter nou cross-buy of niet? Op het doosje van de PS3game staat dat niet aangegeven, maar in de store staat dat als je de PS3 versie koopt je de Vita versie gratis kan downloaden....of is cross-buy alleen voor digitale aankopen?:confused:
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik zie je knipoog, maar toch: huh? 8) Ik zit dat ding meestal nog het meeste te prijzen hier!
    Eigenlijk is de enige die hier ooit negatief komt doen Modder. En hij doet dat gewoon om reacties uit te lokken. :+

    In het geval van Jak weet ik het niet, maar cross buy is iig niet alleen voor digitale aankopen.
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Daarom ook de knipoog Dulle.;)

    I know. Modder is een soepkip. Die moet gewoon lekker in de Nintendo sectie blijven. Kan ie tegen zichzelf praten.:+

    Was aan het zoeken of de trophies net als bij Sly ook voor beiden tegelijk werken en niet apart (zijn apart helaas), en heb het antwoord gevonden op mijn vraag;
    als je de games digi koopt, is het cross-buy, als je het op disc koopt niet....das ook voor het eerst en zeer apart.:confused:
    Savegames zijn NIET cross-saves, ook dat is eigenlijk niet zoals het normaal is....:confused::confused:

    Er was ook een apart topicje voor de Vita versie van de game en het was alles behalve positief...de games schijnen echt slecht te zijn op Vita, zowel in graphics als in controls is het een grote teleurstelling....PS3 versie is echt de way to go met deze game.

    Deze game(s) leken me heerlijk voor op de Vita, maar ik ga wel voor de PS3 versie.
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Damnit. :mad: Ik ben soms zo slecht in herkennen welk gedeelte serieus is of niet, haha :+

    Hmpf, dus ik zit net de verkeerde versie te spelen. Geen wonder dat ik de controls crappy vond.
    Volgens mij had ik ook de PS3 versie binnen gehaald. Kan die eens opstarten om te zien of er echt een verschil is, maar ik zie het me eerlijk gezegd niet uitspelen op de PS3. :+ Vita > PS3. Maar goed, eens zien of ik het op mijn HDD heb staan. Ben benieuwd of er echt een verschil is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina